Narancsbőr elleni étkek

Narancsbőr esetén nem segítenek a radikális éhségkúrák, mert az éhezés, vagy a szupergyors diéták csak megterhelik a kötőszövetet. Inkább kövessük a táplálkozási szakértő tanácsait!

Táplálkozzunk tudatosan, együnk sok vitaminban és ásványokban gazdag ballasztanyagot fehérjével és kevés zsírral. Így kevés esélyt adunk a narancsbőr kialakulásának.

A sima bőr és a szép alak feltétele a sószegény ételek fogyasztása, mert a só vizet köt meg a szövetekben.

A vajat helyettesítsük túróval, mert ez jobban elősegítik az izmok építését.

Naponta legalább 2,5-3 liternyi ásványvizet kortyoljunk el, amivel kisöpörhetjük a salakanyagokat a szervezetünkből.
 
Mondjunk le kávéról, a dohányzásról, és időnként tartsunk salaktalanító kúrát.

Húzzuk ki az ételeink közül a füstölt húst, a sós vagy olajos halat, a zsíros sajtot, a fehér kenyeret, a hántolt rizst, a csokit és a cukros gyümölcskonzerveket.

A narancsbőr ellen hat: sovány hal, tejsavó, zsírszegény sajt, hántolatlan rizs, friss zöldség és gyógynövények.



Kefír és társai

Egészségesen kezdődik a nap, ha reggelire gyümölcssalátát eszünk, vagy almát, esetleg ananászt. Még jobb, ha ezt kefirrel kombináljuk, mert a tejsavbaktériumok kitisztítják a beleket, és méregtelenítik a testet. A kefir zsírszegény formája pedig ideális a fogyáshoz.