HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-05-27
Szépség-Egészség

Dr. Csábi Bettina

Nincs rá időm, avagy mennyit és, hogyan eddzél?

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-05-27

"Ne tölts órákat edzéssel, ne koplalj, itt a megoldás: vedd be ezt a tablettát, gyere el erre a gépre, és onnan fogysz, ahonnan akarsz!"- A mondat második része orbitális butaság, kibúvó gyenge, lusta embereknek, akik nem hajlandóak gondolkodni. Először erről beszéljünk pár mondatot, majd térjünk rá a mondat első felére, ami viszont 100%-ig igaz. Érdekel? 

 

„Ne tölts órákat edzéssel, ne koplalj”

100%-ig igaz. A tiszta táplálkozásnál sem vagyok elvakult. 80%-20% aranyszabály betartása-én is így csinálom. Nekem a napi 6 étkezésemből mindig van 1-2, amikor félreeszem, mert nem törekszem a csúcsformára. De a többinél megválogatom, mi kerül a tányéromra. Szerintem a világ első számú kifogása: “nincs rá időm”- avagy mennyit és hogyan eddzél?
Aki versenyezni akar, annak nyilván napi szinten több órát. Aki nem, de szeretne jó alakot, annak véleményem- és saját tapasztalatom alapján napi 25 perc elég. Családosként neked, pláne, ha dolgozol is mellette, nincs időd arra, hogy órákat tréningezz. De nem is kell. Azt viszont tudomásul kell venned, hogy a napi 25 perc-amit én 8 hónapig teszteltem, és nagyjából ugyanúgy néztem ki, mint most, hogy többet edzek- az EDZÉS. Nagy betűvel, csupa nagy betűvel.


Tehát mi az, ami NEM EDZÉS? A tinglitangli, izmokat nem megfelelő intenzitással megmozgató „szuper jól éreztem magam, jól szórakoztunk” edzés. Az izmok határozzák meg formádat, tehát ha jó alakot akarsz, akkor elsődlegesen az izomzatodon kell javítanod. Ha több rajtad az izom, gyorsabb az anyagcseréd, annál több kalóriát tudsz napi szinten elégetni. És ne feledkezz meg arról, hogy mikor végre lefogysz, akkor nem egy sovány, plöttyedt test bukkan elő. Az izmoktól lesz a tested feszes és tónusos. Tudomásul kell venni, hogy alakformálást tekintve az erősítő edzés viszi a prímet.

Elérheted ugyanazt az eredményt, ha napi több órát edzel, de nem szuper intenzitással. Ha van rá időd, mert időmilliomos vagy. De elérheted ezt napi 25 perccel is. Tehát tényleg nincs időd? Valójában egy kifogásod van, nem időhiányod. Úgyhogy 180 fokos fordulat, mert nyakadon a nyár!

A két gyerekes Melanie is rájött erre: "Kétgyermekes anyuka , feleség , háztartás és a családi vállalkozás…mindezekben nincs megállás. Mindenkinek azt tanácsolom, hogy legyen őszinte önmagával és tegye félre a kifogásokat. Legyünk Önmagunknak fontosak!”- ennyi a titok.



Helyi fogyás: létezik?

Hányszor próbálkoztál már meg azzal, hogy célzottan fogyasztod le a hasadat, a feneked és a combod? Sehonnan máshonnan, csak a kritikus testrészeket, hiszen ezt ígérik a reklámok. Kicsit utánaszámolsz, és rájössz: kb. minden nyáron 18 éves korod felett. És hányszor jött össze? Soha. Akkor miből vonod le azt a következtetést, hogy ilyen létezik? Minden sportoló, akik a testükből élnek, azt szajkózza, helyi fogyás nincs. Csak meg akarnak téveszteni, mert jobban érzik magukat önös érdekből, ha Te rosszul érzed magad a bőrödben?

Na ugye, hogy nem. Ezt két féle módon szoktad próbálni. Vagy fogyasztó szalonok gépeivel, amik egyébként rehabilitációra megfelelőek, csak maradandó helyi fogyasztásra nem, vagy pedig úgy próbálkozol, hogy ötször annyit edzel az adott testrészre. Ha olyan testrészt erősítesz még jobban, ahol egyébként is plusz zsírszövet van, attól még a zsírszövet ugyanúgy ott fog maradni, miért? Mert a zsírszövet és az izomszövet kétfajta szövet, nem alakul át egyik a másikba, nincs fából vaskarika.

Hogy tudod lecsökkenteni a zsírszövetet edzéssel?

Intervallum edzésekkel lemeríted a szénhidrátraktárakat. A BAJNOKOK EDZÉSE nem véletlen, hogy intervallum edzés. Miután lemerítetted a CH raktáraidat, a pihenés alatt feltöltöd. Milyen érzés, ha lemerül a szénhidrát raktárad? Remegsz, fázol, hányingered van. Pár percet pihensz, addig a szervezet már elkezdi utántölteni magát. És anélkül, hogy edzenél, még 48 óráig zsírt égetsz. Ekkor fokozott oxigénfelvétel és energiafelhasználás mellett folyamatosan töltődnek glikogénraktáraink, tehát ha nem is edzünk, nő a teherbíró képességünk– és nem mellesleg fogyunk!

A másik módszer, amivel jó eredményt lehet elérni, az erősítő edzések.
 
Fejben kell rendbe tenni magad, és szembesülnöd azzal, hogy könnyebb módszer nincs, mindenért meg kell dolgoznod. A munka egyenlő az eredménnyel. Tehát ezen gondolkozz el, és hajrá!

Legyetek bajnokok a mindennapokban!


 


 
 
[2106]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


titkosrandi fej

éves
 
fotó




Tagok: Túl az 1 millión, Fotóval: 331.689


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 
/img/hirdetes/medences_csaladi_banner300x260.png
 


 

ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



Lélekpillangó:
[...] Bővebben!
Rádzsa boci titkai:
Szeresd - etesd! Dobj neki egy villa szénát:

A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x