Mit csinált a Gasztrohős 2017-ben?
Címlap / Ajánló / Mit csinált a Gasztrohős 2017-ben?

Mit csinált a Gasztrohős 2017-ben?

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-01-17

Az idén 6. születésnapját ünneplő Felelős Gasztrohős Alapítvánnyal idén sem tétlenkedtünk. Lássuk mivel tettük a 2017-es év étkezéseit is környezetbarátabbá.  

 

Rendezvénynaptár
A Felelős Gasztrohős által minősített Fenntartható Vendéglátóhelyeknek egy 7 kritériumból álló feltételrendszernek kell megfelelnie, ahhoz, hogy megkapják a minősítést. A kritériumok között olyan dolgok szerepelnek, mint hogy a helynek 30%-ban hazai alapanyagokból kell dolgozni, vagy, hogy nem használhatnak pálmaolajat. Utóbbi feltétel eredményeként a vendéglátóhelyek már másfél Gellért-hegynyi esőerdőt mentettek meg. Kíváncsian várjuk, hogy pár év múlva mekkorára nő ez a szám, hiszen 2017 év végére már 44 Fenntartható Vendéglátóhellyel büszkélkedhetünk, köztük olyan fővárosi helyekkel, mint a BABEL Budapest vagy a Larus étterem. De vidéken is egyre népszerűbb a környezettudatosság, hiszen megkapta a minősítést a pécsi Reggeli, az újkígyósi Yes, Chef és a badacsonyi Kishableány is.

 
 
A vidéki sikeresség nem csak a vendéglátóhelyeknél mutatkozott meg. Idén először, 4 sikeres budapesti rendezvény után a Balatonnál és Egerben is szerveztünk Gasztro Randit. A Magyar Turisztikai Ügynökség támogatásával létrejött randikon összesen 80 vendéglátóhely ismerkedett meg több, mint 60 termelővel és 12 környezetbarát terméket vagy szolgáltatást kínáló céggel.
 
A szakmai program mellett, persze a “civilek” sem maradnak új tudás, kampány nélkül. A Gasztrohős által kirakott Magyar “Superfood” térkép után eszünkbe sem jut a messzeföldről érkező goji bogyó vagy chia mag után nyúlni, hiszen már tudjuk, hogy egy képzeletbeli mérkőzésen a hazai alapanyagok, ebben az esetben a csipkebogyó és a lenmag, nyernének, ha a tápanyag tartalom lenne a mérce. Augusztusban pedig 14 minősített Fenntartható Vendéglátóhelyen, valamint további 21, a kampányhoz csatlakozott helyen szívószál nélkül kortyoltuk italainkat, amivel átlagosan 20 000 szívószál hulladékkal termeltünk kevesebbet, rengeteg mikorműanyagtól megkímélve így a bolygót. A kampány a Larus étteremnek annyira bevált, hogy ők azóta is csak akkor adnak szívószálat az italhoz, ha a vendég ezt külön kéri.

 
 
“A kampányoknak és a szuper grafikáknak hála, amelyet Kőfaragó Anna önkéntesünk készített, 60%-al nőtt a Facebook követőink száma, valamint a tavalyi évhez képest kétszer annyi sajtómegjelenésünk volt. Nagyon örülünk, hogy egyre többen és többen foglalkoznak a környezetbarát étkezéssel, gondolkoznak fenntarthatóan. Jövőre is sok érdekességgel készülünk, amik reméljük, legalább olyan sikereket hoznak, mint a 2017-es évben és sok emberhez eljutnak.” - mondta Szabó Eszter, az alapítvány munkatársa.





 
 
[ 560 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x