Superbrand lett a HáziPatika - gratulálunk!

A HáziPatika.com egészségügyi ismeretterjesztő portál élete újabb mérföldkőhöz érkezett. A portál közel tízéves története során számos kitüntetést kapott, azonban a Superbrands cím elnyerésével a HáziPatika.com is belépett a magyarországi szupermárkák társaságába.

A független és önkéntes bizottság által odaítélt kitüntetést olyan márkák kaphatják meg, amelyek a saját területükön kitűnő hírnevet szereztek.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 50.000 védjegybejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló Szakértői Bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített, tisztított és frissített változatából választja ki a 2007-es év magyar Superbrandseit. A HáziPatika.com 8 éve támogatja és segíti a magyar lakosság felvilágosítását egészségügyi témákban, elsődleges célja – ahogy jelmondatában is szerepel: "egészségről interneten" –, hogy az általános egészséggel kapcsolatos információkat eljuttassa az elsősorban laikus érdeklődőknek.
A portál célkitűzésének megfelelően oldalain szakmailag megbízható, kiegyensúlyozott és korszerű anyagok állnak folyamatosan a látogatók rendelkezésre. Ennek biztosítására a tartalmak orvosok, egészségügyi szakemberek közreműködésével és szakmai felügyelete mellett készülnek, az akadémikus orvostudomány általánosan elfogadott irányvonalaihoz igazodva.

Az 1999 áprilisában indult HáziPatika.com mára havi megközelítőleg 400.000 látogatójával a legnagyobb és leglátogatottabb vezető egészségügyi portállá nőtte ki magát mind az oldalletöltések, mind a felhasználók száma tekintetében. Az egészségügyi oldalak között elsőként induló magazin a kezdetek óta rengeteg tudást – több mint 3.000 cikk – és tapasztalatot halmozott fel, ami igazi értéket teremtett az egészségügy és az egészséges életmód iránt érdeklődők szemében.

A számos eddigi kitüntetés ellenére a HáziPatika.com – a világháló innovatív lehetőségeit kihasználva – folyamatosan a megújulásra törekszik, mindig újabb és újabb szolgáltatásokat biztosítva felhasználói részére.
A portál talán legismertebb kezdeményezése az Év kórháza választás, amely kiváló felületet kínál a felhasználóknak a hazai egészségügyi intézményekkel kapcsolatos véleményük kifejtésére. A kórházak közötti felmérés nem titkolt célja, hogy eredményeivel hozzájáruljon a betegellátás jelenlegi színvonalának emelkedéséhez, s mindnyájunk javát szolgálja.

A HáziPatika.com népszerű szolgáltatásai közé tartozik még a szakértőink oldal, ahol a szakorvosoknak lehet kérdéseket feltenni. A felhasználók előszeretettel használják az Egészség - receptek oldalt is, és egyre többen keresik fel és vásárolnak a megújult, és kibővített portál internetes boltjában is.

A HáziPatika.com legfrissebb fejlesztése a speciális blogok tárháza, amelynek lényege, hogy mind a felhasználók, mind az orvosok vezethetnek internetes-naplót. A HáziPatika.com blogja annyiban tér el más, hagyományos blogoktól, hogy itt elsősorban az egészségügy, egészségmegőrzés, betegségek, kezelési-, és gyógyulási folyamatok, egészséges életmód témakörben találhatunk internetes naplókat, míg a Dr. BLOG-ban fény derülhet arra, hogy milyen egy szakorvos élete, munkája során mivel kell megbirkóznia, hivatásának mik a szépségei, buktatói.

A Superbrandsről
A Superbrands 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 57 országában működik, köztük Magyarországon is 2004 óta. A Superbrands státuszt független szakértői bizottság adományozza az általa a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban. A Superbrands egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet. Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett.

A HarmoNet gratulál az elért eredményekhez!