10 professzionális immunbomba, hogy ne döntsön le az influenza

Gyógyszerekben, oldatokban, és szerekben gondolkozunk. A betegséget professzionális szenvedésnek éljük meg, és csak azt nézzük, hogyan bírjuk ki az újabb teljesítési csúcsig, nem látjuk a pihenés szükségességét. Mik az okok, amiért elkapod az influenzát és miként kezeld? A nátha 7 forrása és 10 természetes ellenszere.

Az okok

  1. Stressz – bestresszelsz, feszült vagy és ez gyengíti az immunrendszered.
  2. Ősszel gyakori, miért? Mert ugyanazt várod magadtól, mint máskor. Az ősz az elraktározás és betakarítás ideje, megbékélés, lassulásra készülés – te készülsz rá?
  3. A hűvös idő ellen van, aki alul (nyáriasan) van, aki túl (téliesen) öltözik. Egyik sem jó, mindkettőből megfázás lesz.
  4. Csak vitaminokról gondoskodtál a nyáron, az ásványi anyagok is kellenek, főként a vas, kálium, és a magnézium, így ősszel!
  5. Szeptember-október hónapokban iskola és munka-projektek kezdési lázban nem figyelünk eléggé a kézmosásokra, rohanunk, sokat utazunk – moss kezet, a nátha cseppfertőzéssel terjed!
  6. Érzelmileg is kiégünk a rohanástól, váladékozunk, kiengednénk a sok túlfűtött érzelmet, és begyulladunk a sok rohanós helyzettől. Meditálj, nyugi.
  7. A munka és tanulás mellett, ha már alig lassulunk akkor edzésben kell tartani a szervezetet – heti kétszer 1 óra sport szükséges a fittséghez, ha nincs elgyengülsz!

10 hibátlan immunerősítő, fogyaszthatók egyenként, vagy több módszer kombinálva is:

  1. Fahéj tejben forralva, melegen, vagy fahéj illóolaj tejben langyosan. Esetleg forraltborként
  2. Napi fél liter mézes citromos limonádé, egy egész citrom egy liter elkészítésére elegendő, ehhez 3-4 evk. mézet adunk.
  3. Kasvirág – homeopátiásan és alkoholos kivonatként.
  4. Nyers gyömbér, lereszelve kifőzve, ételekbe – főként ha már nagy a baj, kipucol!
  5. Gyümölcssaláták: 3-4 féle gyümölcsből olajos magvakkal és mézzel cukor nélkül!!!
  6. Homoktövis – szörpnek, szirupként, gyümölcslevekben
  7. Piros gyümölcsök leve: Ribizli, áfonya – napi fél liter
  8. Zöldséglé: Cékla és retek főként – napi fél liter
  9. Csipkebogyó teának, mézzel vagy natúr, a legnagyobb C-vitamin tartalmú: vízben áztatva, nem főzve!
  10. A-vitamin készítmények vagy reszelt nyers sárgarépa natúr vagy citromlével, napi egy nagyobb szál
További fontos tudnivalók

Fodor Kata