Ne csak krémezd, hidratálj! A bőr titkai

Tudjuk, hogy a szem a lélek, a bőr pedig, az egészség tükre. Nézd meg alaposan, simítsd végig felszínét. Valóban szimbiózisban éltek? Mire van bőrödnek igazán szüksége?

A Dove több mint 50 évvel ezelőtt a világon elsőként mutatta be a pH-semleges szappant. 2010-ben a hidratálás szimbólumaként a márka újra fehér színbe öltözik, s egyúttal kampányt indít azért, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres folyadékfogyasztás, illetve a testi és lelki egyensúly megteremtésének fontosságára.


A hidratálás szakértőjeként 2010 januárjától a külső és belső hidratálás fontosságát hangsúlyozó kampányt indít annak érdekében, hogy a hölgyek figyelmét felhívja a napi rendszeres folyadék-utánpótlás szükségességére, valamint a bőr nedvességtartalmának megőrzésére.

Élőlények a hidroglóbuszon
A testünk mintegy 70 százalékát víz alkotja. Amennyiben nem fordítunk kellő figyelmet a megfelelő folyadék-bevitelre – az ajánlott napi mennyiség legalább 2-3 liter – hamarosan szembesülhetünk a kiszáradás tüneteinek valamelyikével, melyek a fáradékonyság, az émelygés és a fejfájás. A megfelelő folyadék-bevitel révén fenntartható a bőr hidratáltsága. „Ahogyan a testünk, úgy a bőrünk is jelzi a nedvességtartalom csökkenését: az apró ráncok, barázdák elmélyülnek, a bőr öregedése felgyorsul, a bőr megereszkedik és elveszíti rugalmasságát. Az elsődleges védekező-rendszerünk egészségét megóvhatjuk a hidratáló összetevőkben gazdag termékek használatával.”- mondja Dr. Révész Klaudia, bőrgyógyász.

A szem a lélek, a bőr az egészség tükre
Bőrünk tükrözi egészségünk állapotát, mint ahogy a szemünk tükrözi lelki-szellemi harmóniánkat. A száraz bőr öregnek tűnik, s ez még szembetűnőbb, ha önmagunkról, tükörképünkről van szó. A víz az életet jelenti, és ez így van a bőr esetében is: a hidratált és fiatalos bőrrel fokozzuk a vitalitás érzetét.

A Dove kiemelt hangsúlyt fektet a belső szépség, valamint a testi és lelki egyensúly fontosságára. Vallja, hogy a szépséget a boldogság táplálja, és csak egészséges szellemi egyensúllyal lehet egészséges a testünk. A márka arra igyekszik sarkallni a hölgyeket, hogy térjenek vissza az alapokhoz, azaz ismerjék fel a mentális egyensúly fontosságát, és törekedjenek ennek megvalósítására a legkisebb dolgokon keresztül is, például azzal, hogy időt szánnak magukra, kényeztetik magukat.


A bőrápolás  és a hidratálás nélkülözhetetlenségét hangsúlyozandó, valamennyi tusfürdőt újból fehér színbe öltözteti (a ProAge termékek kivételével). A váltással párhuzamosan bővít is új citrom és gránátalma illatokkal – melyek szintén vitalizálják a bőrt.


(Fotók: PhotoPlanet)