Testi-lelki fittség - A meditáció fajtái
Címlap / Ezotéria / Testi-lelki fittség - A meditáció fajtái

Testi-lelki fittség - A meditáció fajtái

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-02-23

Emberek milliói élnek vele, testi gyakorlatokat is végezve, vagy ülve és relaxálva. A test szépítője és pihentetője, a tudatszint megemelője, és a lélek gyógyírje. A legfontosabb tippek meditációhoz. 

 

A meditáció segítségével távol kerülhetsz a stressztől - úgy, hogy nem kell drága repülőjegyet venned a Kanári-szigetekre. Valójában a meditáció nem más, mint egy gyors módja annak, hogyan tereljük el gondolatainkat a mindennapi gondoktól és stressztől, és csak az ittre és mostra tudja koncentrálni, ahol csak Te létezel, és csak magadra figyelsz. A végén sokkal kipihentebb leszel, és az élettel kapcsolatban is sokkal jobb gondolataid lesznek.

A meditáció nem valamilyen egzotikus rituálé. Minden világvalláshoz kapcsolódik valamilyen meditációs forma, valamilyen egyszerű légző gyakorlattól kezdve egészen a transzcendentális meditációig, olyan egzotikus nevekkel illetve, mint vipassana és autogén reakció. Bárhogyan is nevezik, a meditáció minden formája a relaxáció elérését célozza.

Technika - Találd meg azt a technikát, ami nálad a leginkább működik
Lehet, hogy Te más, formálisabb meditációban találod meg a megnyugvást. De először próbáld ki valamelyiket otthon (valamilyen könyv vagy kazetta segítségével, ami végigvezet az egyes lépéseken).


A legtöbb ezek közül mindössze 15-20 perces gyakorlat, ami magába foglalja a néhány perces pihenést. Ha sürget az idő, ne keseredj el: 5-10 perc is jobb a semminél. Ezeket a technikákat bármilyen, számodra kényelmes pozícióban végezheted, de egy dologra figyelj: ha könnyen elalszol, ne feküdj le, vagy ne csukd le a szemedet.

HarmoNet tipp: Fájdalomcsillapítás zen meditációval >>

A meditáció legfontosabb formái:

  1. Meditáció: a mélázástól, gondolatrágástól, a tudatkiürítésen át a hagyományos meditációkig.
  2. Koncentráció: Ötféle technika, köztük a mantra-meditáció, amely egy mantra vibrálásának gyakorlata.
  3. Kontempláció: Eggyéválás, a természettel, meditációs kalandok, asztrálutazás, stb.
     


Tippek a sikeres meditáláshoz

Bármilyen meditációs technikát is alkalmazol, ha a következőkre figyelsz, kellemesebb élményben lesz részed:
  • Csökkentsd minimálisra a zavaró körülményeket, vagyis
  • Kapcsold ki a telefont (vagy kapcsold be az üzenetrögzítőt)
  • Győződj meg róla, hogy a gyerekek és állatok el vannak foglalva valamivel
  • Nyiss ki egy ablakot, vagy állítsd be a hőfokszabályozót ha szükséges
  • Menj ki a fürdőszobába
  • Kényelmes, laza ruhát vegyél magadra
bzs
Szerk: F.K.
 




 
 
[ 7047 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x