Keresés 
  
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   TaglistaTaglista   CsoportokCsoportok   RegisztrációRegisztráció 
 ProfilProfil   Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned   BelépésBelépés 

Derék csoport -a beszélgetés is enyhíti a fájdalmat
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Egészség
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
katicabog
Mester


Csatlakozott: 2006.02.09. Csütörtök 12:12
Hozzászólások: 790
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 09:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Gonzales írta:
A bringázás, főleg a hegymenet, nagyon durván megerőlteti a hátizom alsó részét. Sajnos ez statikus feszítés tehát utána mindenképpen nyújtani kell az izmot. Egyébként a bringa még arra is jó, hogy "kihozza" a hátproblémákat. Egy jól beállított gépen, jól karbantartott háttal pedig bármeddig eltekerhetsz.
A torna Question
Hmm...én egy olyan tanárhoz jártam aki Kaliforniában szedte össze a tudását...és megmondom őszintén, hogy gyenge idegzetű embereknek nem ajánlom. Engem az elején kegyetlenül megkínzott, de hát ez kellett. Az az alapelv, hogy sokkal többet kell csinálni belőle mint amennyi jólesik. A Pilates-tornához hasonló csak annál keményebb.
Én 3 hónapig jártam tanárhoz aztán már magam csináltam. Mindenképpen gyógytornásznál kezd mert könyvből ezeket nem lehet megtanulni.


köszi, el kéne mennem, mert én általában napi 8 vagy több órát is ülök, ami ugyancsak nem hátkímélő. Rolling Eyes
_________________
üdv katicabog

"Út nélkül nem járhatsz,
Igazság nélkül nem láthatsz,
Élet nélkül nem élhetsz..."
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Winterpsy
Neofita


Csatlakozott: 2006.12.12. Kedd 20:46
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 11:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Már a gondolattól, hogy így működött a dolog, belenyilal a fájdalom a hátamba.Smile
Hogyhogy nem okozott komolyabb problémákat? Általában a túlerőltetés az egyik leggyakoribb oka, amiért előjön a lumbágó. És egyáltalán, hogyan tudtad elviselni a fájdalmat?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Winterpsy
Neofita


Csatlakozott: 2006.12.12. Kedd 20:46
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 12:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem általában az úszás volt az, ami jól működött. Volt egy év, hogy heti rendszerességgel hónapokon keresztül jártam úszni. Utána 2 évig semmi baja nem is volt a hátamnak. Pedig általában 1 éven belül mindig előjön. Szóval, megerősítette annyira a hátamat, hogy nem volt vele gond.
Most is el fogom kezdeni, csak tudjak talpra állni. És megvárom mit mond most a doki. Confused
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Gonzales
Adeptus


Csatlakozott: 2006.10.13. Péntek 16:02
Hozzászólások: 406

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 12:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Winterpsy írta:
Már a gondolattól, hogy így működött a dolog, belenyilal a fájdalom a hátamba.Smile
Hogyhogy nem okozott komolyabb problémákat? Általában a túlerőltetés az egyik leggyakoribb oka, amiért előjön a lumbágó. És egyáltalán, hogyan tudtad elviselni a fájdalmat?


Pontosan ez a lényeg Exclamation
BÁRMI áron, de megerősíteni a hátizmot és a hasizmot, hogy ezek egyenesen tartsák a gerincoszlopot. Persze, hogy az elején szenvedtem, de ezek a gyakorlatok nemhogy nem ártanak, hanem korrigálják a bemerevedett rossz tartást. Alapvetően úgy műxik, hogy először túlerőltetjük az izmot aztán nyújtjuk. Olyan jól működik, hogy gyakran hónapokig nem tornásztattam mert egyszerűen lusta voltam és semmim se fájt. Mostanában azért tornáztatom gyakrabban mert a munkámhoz kell.
Az úszás egyébként nem tesz jót a hátnak kivéve a hátúszást.
Ez is az egyik nagy tévhit...sajnos Confused
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
mildy
Orákulum


Csatlakozott: 2003.12.21. Vasárnap 15:36
Hozzászólások: 7904
Tartózkodási hely: Budapest, Szentes

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 12:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

katicabog írta:
Gonzales írta:
A bringázás, főleg a hegymenet, nagyon durván megerőlteti a hátizom alsó részét. Sajnos ez statikus feszítés tehát utána mindenképpen nyújtani kell az izmot. Egyébként a bringa még arra is jó, hogy "kihozza" a hátproblémákat. Egy jól beállított gépen, jól karbantartott háttal pedig bármeddig eltekerhetsz.
A torna Question
Hmm...én egy olyan tanárhoz jártam aki Kaliforniában szedte össze a tudását...és megmondom őszintén, hogy gyenge idegzetű embereknek nem ajánlom. Engem az elején kegyetlenül megkínzott, de hát ez kellett. Az az alapelv, hogy sokkal többet kell csinálni belőle mint amennyi jólesik. A Pilates-tornához hasonló csak annál keményebb.
Én 3 hónapig jártam tanárhoz aztán már magam csináltam. Mindenképpen gyógytornásznál kezd mert könyvből ezeket nem lehet megtanulni.


köszi, el kéne mennem, mert én általában napi 8 vagy több órát is ülök, ami ugyancsak nem hátkímélő. Rolling Eyes


én is hátfájós vagyok, többek között a sok ülés miatt... a háttorna gyakorlatok, amikről Peti beszélt, télleg jók, én is alátámaszthatom! Smile
azon kívül pedig térdeplő szék vásárlásán gondolkodom a mh-emre... Rolling Eyes
_________________
Ne felejtsd el, hogy nem megkapni azt, amit kívánsz, néha csodálatos szerencse.

alias Ms M.

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Winterpsy
Neofita


Csatlakozott: 2006.12.12. Kedd 20:46
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 12:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Én jelenleg abban a fázisában vagyok az Állapotomnak, hogy bal oldalon végig feszesek az izmaim, nyilván korrigálják a gerincsérülést. Feküdni nem tudok, bal láb zsibbad. Nagyon nehezen emelem, szinte teljesen elgyengült.
Szerintetek megpróbálhatom elkezdeni most a tornát, vagy várjak vele, amíg normalizálódik a helyzet. Question Korábban már jártam gyógytornásznál, úgyhogy tudom, milyen gyakorlatokat szabd csinálni.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Winterpsy
Neofita


Csatlakozott: 2006.12.12. Kedd 20:46
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 12:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Valóban rossz az úszás a hátnak? Ezt nem is gondoltam volna. Nekem eddig mindig bejött.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Aviano
Don, il Capo di Tutti Capi


Csatlakozott: 2004.07.28. Szerda 9:19
Hozzászólások: 5525
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 12:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Basszus! Fáj a derekam... Confused
_________________
A racionális gondolkodás közelebb visz a valósághoz, és távolabb az álmaidtól... by myself.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Lon
Dzsedi (dövanendónli;-)


Csatlakozott: 2003.01.24. Péntek 19:20
Hozzászólások: 15675

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 12:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mildy írta:
katicabog írta:
Gonzales írta:
A bringázás, főleg a hegymenet, nagyon durván megerőlteti a hátizom alsó részét. Sajnos ez statikus feszítés tehát utána mindenképpen nyújtani kell az izmot. Egyébként a bringa még arra is jó, hogy "kihozza" a hátproblémákat. Egy jól beállított gépen, jól karbantartott háttal pedig bármeddig eltekerhetsz.
A torna Question
Hmm...én egy olyan tanárhoz jártam aki Kaliforniában szedte össze a tudását...és megmondom őszintén, hogy gyenge idegzetű embereknek nem ajánlom. Engem az elején kegyetlenül megkínzott, de hát ez kellett. Az az alapelv, hogy sokkal többet kell csinálni belőle mint amennyi jólesik. A Pilates-tornához hasonló csak annál keményebb.
Én 3 hónapig jártam tanárhoz aztán már magam csináltam. Mindenképpen gyógytornásznál kezd mert könyvből ezeket nem lehet megtanulni.


köszi, el kéne mennem, mert én általában napi 8 vagy több órát is ülök, ami ugyancsak nem hátkímélő. Rolling Eyes


én is hátfájós vagyok, többek között a sok ülés miatt... a háttorna gyakorlatok, amikről Peti beszélt, télleg jók, én is alátámaszthatom! Smile
azon kívül pedig térdeplő szék vásárlásán gondolkodom a mh-emre... Rolling Eyes

azon én is gondolkodom, de magamat ismerve azon is simán tudok görbén ülni Razz
_________________
A csoda benned van, csak hagyd beteljesülni.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Gonzales
Adeptus


Csatlakozott: 2006.10.13. Péntek 16:02
Hozzászólások: 406

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 13:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Winterpsy írta:
Én jelenleg abban a fázisában vagyok az Állapotomnak, hogy bal oldalon végig feszesek az izmaim, nyilván korrigálják a gerincsérülést. Feküdni nem tudok, bal láb zsibbad. Nagyon nehezen emelem, szinte teljesen elgyengült.
Szerintetek megpróbálhatom elkezdeni most a tornát, vagy várjak vele, amíg normalizálódik a helyzet. Question Korábban már jártam gyógytornásznál, úgyhogy tudom, milyen gyakorlatokat szabd csinálni.


Most erre mit lehet mondani Question
Ha JÓ gyógytornásznál jártál volna akkor most nem fájna a hátad + elmondta volna, hogy sérvre tilos a mellúszás. Ez a minimum.
Nem tudom milyen gyakorlatokat mutatott és MILYEN SORRENDBEN mert az nagyon fontos, ezért nem tudok neked mit mondani Confused
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
hana
tünde


Csatlakozott: 2003.12.23. Kedd 20:22
Hozzászólások: 13543

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 13:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Bocsánat, de nem lehetne azt a kimaradt g betűt betenni a topic címébe? Bántja a szemem!!!
_________________
Érezd magad jól!Későbbre jár, mint gondolnád!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
mildy
Orákulum


Csatlakozott: 2003.12.21. Vasárnap 15:36
Hozzászólások: 7904
Tartózkodási hely: Budapest, Szentes

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 13:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lon írta:
mildy írta:
katicabog írta:
Gonzales írta:
A bringázás, főleg a hegymenet, nagyon durván megerőlteti a hátizom alsó részét. Sajnos ez statikus feszítés tehát utána mindenképpen nyújtani kell az izmot. Egyébként a bringa még arra is jó, hogy "kihozza" a hátproblémákat. Egy jól beállított gépen, jól karbantartott háttal pedig bármeddig eltekerhetsz.
A torna Question
Hmm...én egy olyan tanárhoz jártam aki Kaliforniában szedte össze a tudását...és megmondom őszintén, hogy gyenge idegzetű embereknek nem ajánlom. Engem az elején kegyetlenül megkínzott, de hát ez kellett. Az az alapelv, hogy sokkal többet kell csinálni belőle mint amennyi jólesik. A Pilates-tornához hasonló csak annál keményebb.
Én 3 hónapig jártam tanárhoz aztán már magam csináltam. Mindenképpen gyógytornásznál kezd mert könyvből ezeket nem lehet megtanulni.


köszi, el kéne mennem, mert én általában napi 8 vagy több órát is ülök, ami ugyancsak nem hátkímélő. Rolling Eyes


én is hátfájós vagyok, többek között a sok ülés miatt... a háttorna gyakorlatok, amikről Peti beszélt, télleg jók, én is alátámaszthatom! Smile
azon kívül pedig térdeplő szék vásárlásán gondolkodom a mh-emre... Rolling Eyes

azon én is gondolkodom, de magamat ismerve azon is simán tudok görbén ülni Razz


én is tartok ettől, de ha odafigyelünk akkor működhet Smile

barátnőm a metróban pár ezer forintért vett a múltkor.
_________________
Ne felejtsd el, hogy nem megkapni azt, amit kívánsz, néha csodálatos szerencse.

alias Ms M.

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Gonzales
Adeptus


Csatlakozott: 2006.10.13. Péntek 16:02
Hozzászólások: 406

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 13:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mildy írta:
Lon írta:
mildy írta:
katicabog írta:
Gonzales írta:
A bringázás, főleg a hegymenet, nagyon durván megerőlteti a hátizom alsó részét. Sajnos ez statikus feszítés tehát utána mindenképpen nyújtani kell az izmot. Egyébként a bringa még arra is jó, hogy "kihozza" a hátproblémákat. Egy jól beállított gépen, jól karbantartott háttal pedig bármeddig eltekerhetsz.
A torna Question
Hmm...én egy olyan tanárhoz jártam aki Kaliforniában szedte össze a tudását...és megmondom őszintén, hogy gyenge idegzetű embereknek nem ajánlom. Engem az elején kegyetlenül megkínzott, de hát ez kellett. Az az alapelv, hogy sokkal többet kell csinálni belőle mint amennyi jólesik. A Pilates-tornához hasonló csak annál keményebb.
Én 3 hónapig jártam tanárhoz aztán már magam csináltam. Mindenképpen gyógytornásznál kezd mert könyvből ezeket nem lehet megtanulni.


köszi, el kéne mennem, mert én általában napi 8 vagy több órát is ülök, ami ugyancsak nem hátkímélő. Rolling Eyes


én is hátfájós vagyok, többek között a sok ülés miatt... a háttorna gyakorlatok, amikről Peti beszélt, télleg jók, én is alátámaszthatom! Smile
azon kívül pedig térdeplő szék vásárlásán gondolkodom a mh-emre... Rolling Eyes

azon én is gondolkodom, de magamat ismerve azon is simán tudok görbén ülni Razz


én is tartok ettől, de ha odafigyelünk akkor működhet Smile

barátnőm a metróban pár ezer forintért vett a múltkor.


Már bocsi, de az a póz.... Embarassed Razz Twisted Evil
Miért asszociálok én rögtön "rossz" dolgokra Rolling Eyes Twisted Evil
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lon
Dzsedi (dövanendónli;-)


Csatlakozott: 2003.01.24. Péntek 19:20
Hozzászólások: 15675

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 13:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

hát mert az nem rossz, hanem egészséges Wink Laughing
_________________
A csoda benned van, csak hagyd beteljesülni.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
mildy
Orákulum


Csatlakozott: 2003.12.21. Vasárnap 15:36
Hozzászólások: 7904
Tartózkodási hely: Budapest, Szentes

HozzászólásElküldve: 2007. 01. 13. 13:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Gonzales írta:
mildy írta:
Lon írta:
mildy írta:
katicabog írta:
Gonzales írta:
A bringázás, főleg a hegymenet, nagyon durván megerőlteti a hátizom alsó részét. Sajnos ez statikus feszítés tehát utána mindenképpen nyújtani kell az izmot. Egyébként a bringa még arra is jó, hogy "kihozza" a hátproblémákat. Egy jól beállított gépen, jól karbantartott háttal pedig bármeddig eltekerhetsz.
A torna Question
Hmm...én egy olyan tanárhoz jártam aki Kaliforniában szedte össze a tudását...és megmondom őszintén, hogy gyenge idegzetű embereknek nem ajánlom. Engem az elején kegyetlenül megkínzott, de hát ez kellett. Az az alapelv, hogy sokkal többet kell csinálni belőle mint amennyi jólesik. A Pilates-tornához hasonló csak annál keményebb.
Én 3 hónapig jártam tanárhoz aztán már magam csináltam. Mindenképpen gyógytornásznál kezd mert könyvből ezeket nem lehet megtanulni.


köszi, el kéne mennem, mert én általában napi 8 vagy több órát is ülök, ami ugyancsak nem hátkímélő. Rolling Eyes


én is hátfájós vagyok, többek között a sok ülés miatt... a háttorna gyakorlatok, amikről Peti beszélt, télleg jók, én is alátámaszthatom! Smile
azon kívül pedig térdeplő szék vásárlásán gondolkodom a mh-emre... Rolling Eyes

azon én is gondolkodom, de magamat ismerve azon is simán tudok görbén ülni Razz


én is tartok ettől, de ha odafigyelünk akkor működhet Smile

barátnőm a metróban pár ezer forintért vett a múltkor.


Már bocsi, de az a póz.... Embarassed Razz Twisted Evil
Miért asszociálok én rögtön "rossz" dolgokra Rolling Eyes Twisted Evil


édesem, nem vagy te egy kicsit félre tájolva? Laughing
a térdeplő széket nem azért hívják így, mert négykéz lábra kell ereszkedni benne vagy térdepelni. pici popóm ugyanúgy ül + a térd is alá van támasztva, így kíméli a gerincet. Wink
_________________
Ne felejtsd el, hogy nem megkapni azt, amit kívánsz, néha csodálatos szerencse.

alias Ms M.

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Egészség Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
3 / 6 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.