Rendhagyó kampány az AIDS elleni világnapon
Címlap / Őrület / Rendhagyó kampány az AIDS elleni világnapon

Rendhagyó kampány az AIDS elleni világnapon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2024-03-19

A dance4life alapítvány felvilágosító napot tartott a Deák téri metróállomás bejáratánál. 

A UNAIDS legfrissebb, 2009-es epidemiológiai jelentése szerint soha nem volt magasabb a HIV fertőzöttek száma a világon (33,4 millió), aminek elsődleges oka a hatékony antiretrovirális (a HAART-ként ismert, highly active antiretroviral treatment) kezelés. A fertőzöttek ugyanis életben maradnak és populációjuk folyamatosan növekvő tendenciát mutat. Az AIDS elleni világnapon DJ szolgáltatta a hangos zenével, gumióvszer és szórólap osztással hívták fel a fiatalok figyelmét az HIV fertőzés, illetve az AIDS veszélyeire.

A Deák téri metróbejáratnál rendhagyó eszközökkel szólította meg a fiatalokat a dance4life alapítvány magyaroszági képviselete, a LoveShine. DJ keverőpulttal, hangosítással fiatalok százait sikerült megszólítani az AIDS világnapján. Az általában fesztiválokon, nagyobb rendezvényeken megtalálható, karitatív tevékenységet végző fiatalok a gumióvszer és a szóralap osztása mellett, sexuális felvilágosító tanácsokkal látták el a kérdezni bátorkodó járókelőket.


Mivel a hazai prevenciós tevékenységek messzemenően elmaradnak a fejlett országok tendenciáitól, ezért szükség van olyan fiatalokra, akik nem sajnálva idejüket, energiájukat megmutatják társaiknak a helyes utat. Hatékonyságuk is figyelemre méltó, hiszen kreatív ötleteikkel, pillanatok alatt feloldják az emberek gátlásait, akik ezáltal érdeklődőek, befogadóbbak lesznek. Ez alkalommal a hangos zene, egy DJ és egy DJ keverőpult voltak az elsődleges figyelemfelkeltő eszjözök.

Egy rögtönzött buliba csöppentek a metróból érkező emberek, ahol kedves fiatalok hívták fel figyelmüket az AIDS elleni világapra, miközben gumióvszert nyújtottak át szórólap kiséretében. Számtlan fiatal mutatott intenzív érdeklődést az esemény iránt, főként 15-21 évesek, akik az elsődlegesen veszélyeztetett korosztályba tartoznak. Sokan érdeklődtek a sexuális életet még nem gyakorlók közül is.

A megmozdulást támogató fiatalok elmondták: "Azt szeretnék elérni, hogy ne csak pár havonta legyen lehetőségünk felhívni a fiatalok figyelmét a HIV vírus és az AIDS betegség veszélyeire, hanem folyamatos felvilágosító munkát végezhessük. Egyelőre erre nincs lehetőségünk, de bízunk a nagyvállalatok társadalmi felelőségvállalásában, és talán egyszer, a jelenlegi egyetlen támogatónál, amely a Durex, többen is áldoznak majd e tevékenységnek."

Ha a nagyvállalatok többsége nem is, de a hazai hírességek közül Timo és az idei év DJ felfedezettje, Maxim Kuznyecov is csatlakozott a kezdeményezéshez. Mindketten örömmel vettek részt a kampányban. Timo kifejezetten kérte a szervezőket, hogy ilyen és ehhez hasonló események szervezésekor tájékoztassák, mert ez végre egy olyan tevékenység, amely a szórakoztatóiparban egyedülálló módon egy célt szentesít, mégpedig az életmentést. Az Ibizán is többször fellépett DJ, Maxim egyanezen okok miatt, minden egyes ilyen eseményen pro-bono keveri a jobbnál jobb zenéket.


(November 03-tól december 22-ig 7 héten át tartó nyereményjátékunkon való részvétel feltétele, hogy hozzászólj a cikkekhez. Ha nyerni szeretnél, kommentáld az olvasottakat, mondd el a véleményed!)

 
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.




 
 
[ 1996 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x