Megfejtették a Coca-Cola titkát?
Címlap / Psziché / Megfejtették a Coca-Cola titkát?

Megfejtették a Coca-Cola titkát?

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-03-28

A Coca-Cola cáfolta és egyébként is nyugodtan fogadta a hírt, hogy egy német tudós megfejtette az ital titkos receptjét. A szakembert Udo Pollmernek hívják, és tudományos vezető az Európai Élelmiszer- és Táplálkozástudományi Intézetben. Ahhoz képest, hogy a Coca-Cola titkos receptjét a cég saját közlései szerint páncélszekrényben őrzik és csak kevesen ismerik, Udo Pollmer azt állítja, hogy a receptet ugyanolyan könnyű utánozni, mint ahogy a BMW-gyárban is tudnának Mercedest gyártani... 

 

A Coca-Cola cáfolta és egyébként is nyugodtan fogadta a hírt, hogy egy német tudós megfejtette az ital titkos receptjét. A szakembert Udo Pollmernek hívják, és tudományos vezető az Európai Élelmiszer- és Táplálkozástudományi Intézetben. Ahhoz képest, hogy a Coca-Cola titkos receptjét a cég saját közlései szerint páncélszekrényben őrzik és csak kevesen ismerik, Udo Pollmer azt állítja, hogy a receptet ugyanolyan könnyű utánozni, mint ahogy a BMW-gyárban is tudnának Mercedest gyártani.

A most megjelent, és a frankfurti könyvvásáron bemutatott könyvben olvasható is a recept. Pollmer és munkatársai szakfolyóiratokból és könyvekből vették a tudnivalókat. Sőt, azt is tudni vélik, hogy az ital összetétele a helyi ízléstől függően nem minden országban ugyanaz. A Financial Times német kiadása ennek kapcsán reklámszakértőket kérdezett meg, és azt írja, hogy a nevezetes barna limonádénak csak a neve védett, de az összetétele nem. Persze ha valaki mégis utánozná, nem sokra menne vele, mert a márka tekintélye akkor is megmarad, ha a recept nem titkos.

A lap kérdésére egy aroma-gyártó cég megerősítette ráadásul, hogy nem nagy dolog Coca- vagy Pepsi-ízű aromát gyártani, mert a reklámok állításával ellentétben az emberek 99 százaléka nem venné észre a különbséget. A hamburgi lap megjegyzi, hogy a Coca-Colának pusztán a márkaneve 72 és fél milliárd dollárt ér, így a Microsoft után ez a világ második legértékesebb védjegye.

Krónika





 
 
[ 2915 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x