A sikeres fogyókúrád és súlyod megtartásának titka
Címlap / Szépség-Egészség / A sikeres fogyókúrád és súlyod megtartásának titka

A sikeres fogyókúrád és súlyod megtartásának titka

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-02-17

Az egészséges táplálkozás fontos része az életünknek! Fontos, hogy ez a tudat már a korai gyermekkorban kialakuljon az emberekben és ne csak akkor törődjünk egészségünkkel, amikor már betegek vagyunk, inkább próbáljuk megelőzni a betegségeket. 

 

Rendezvénynaptár

Korszerű táplálkozás és speciális diéta
Az emberi testet sok milliárd sejt építi fel, melyeket a véráram teremti és táplálja. Nap mint nap új vérsejtek jönnek létre azokból a tápanyagokból melyeket mindennapi táplálékunkból magunkhoz veszünk. Ha ezt nem megfelelő módon tesszük, tehát táplálkozunk, vérünk romlani kezd, beleértve agysejtjeinket és gondolkodásunk színvonalát is.

Ezért fontos, hogy életvitelünknek megfelelően étkezzünk, kiegyensúlyozottan és mértékletesen. Teremtsünk egyensúlyt az evolúciós és ökológiai renddel, az évszakok váltakozásával, egyéni különbségekkel. Részesítsük előnybe a természetes, növényi, natúr tápanyagokat, melyek biztosítják számunkra a megfelelő emésztést jól működő életfunkciókat.

HarmoNet tipp: Fogyókúra bevitel viszonyításos módszerrel >>

Fontos szabályok

  1. Programozzuk át szervezetünket,
  2. étkezzünk rendszeresen,
  3. kerüljük a végleteket,
  4. vegyük figyelembe saját genetikai adottságainkat,
  5. étkezzünk puritánabbul,
  6. ügyeljünk a fehérjék, szénhidrátok, zsírok beviteli arányaira.
     
  7. Rostdúsan táplálkozzunk, élelmiszereink alapját a teljes kiőrlésű gabonák, növényi olajok,  magvak, hüvelyesek, zöldségek, gyümölcsök, természetes táplálékok adják, zömében növényi eredetűek.
  8. Ügyeljünk az elegendő vízfelvételre.
  9. Kerüljük a finomított, többszörösen feldolgozott, cukrozott, tartósító szerezett, túlzottan fűszeres, sózott, zsíros ételeket. Gyorséttermeket, házhozszállítást.
  10. Próbáljunk meg házi ételt fogyasztani, részesítsük előnyben a természetes ételeket, szolgáljanak alapul a zöldségek, gyümölcsök, nyers élelmiszerek.
  11. Részesítsük előnyben a telítetlen, növényi eredetű zsírsavakat, a telítetteket, állati eredetűeket pedig csökkentsük.
  12. Tartsunk meg egy egészséges egyensúlyt a táplálékmennyiségekben.
  13. Figyeljünk oda a táplálékok párosítására, hogyan kombináljuk őket.
  14. Ne együnk túl keveset, fontos, hogy megegyük azt a mennyiséget, amely a napi anyagcserénk kielégítő, jó működéséhez elegendő, mindenkinek egyénre szabottan.
  15. Tartsunk tisztítókúrákat, méregtelenítsük szervezetünket léböjt kúrákkal, zöldség gyümölcs napokkal, igyunk tisztító teákat, természetes ásványvizeket.
  16. Próbáljunk kialakítani egy rendszert táplálkozásunkban pl., együnk minden nap kb. ugyanabban az órában. Ügyeljünk arra, hogy a napi minimum kétszeri, háromszori étkezésünk meglegyen.
  17. Óvakodjunk az adalékanyagokat tartalmazó élelmiszerektől, a pácolt, sózott, ecetes ételektől, a finomított cukortól é az édesítőszerektől.
  18. Bánjunk csínján a serkentőszerekkel, a teával , a kakaóval, és a koffeinnel is. Használjunk ginzeng, gyömbér, zöld tea kivonatot, természetes serkentő anyagokat tartalmazó készítményeket.
  19. Mellőzük a csokoládét, édességeket, egyéb snack-t
  20. Étrendedből ne hiányozzon az olíva, lenmag és egyéb jótékony hatású növényi olaj sem. Azonban főzéskor óvatosan bánjunk velük!
     
  21. Étkezzünk és igyunk rendszeresen! Naponta minimum 1.5L ásványvizet igyál meg. Kerüljük a dobozos, cukrozott üdítőitalokat, szénsavas termékeket.
  22. Ne dohányozzunk!
  23. Összpontosítsunk a zömében zöldség és gyümölcsből álló étkezési formára, gabonákkal, olajokkal és magvakkal kiegészítve. Táplálékunk legyen a lehető legtermészetesebb.
  24. Csökkentsük az állati fehérjét tartalmazó ételeket, húsokat és tejtermékéket, használjunk növényi olajokat.
  25. Tartózkodj az édességektől, gyorsételektől, péksüteményektől, csemegéktől.
  26. Válasszunk cukormentes, csökkentett zsírtartalmú élelmiszereket.
  27. Egyfajta ételt ne együnk minden nap, tartsunk kis szünetet.
  28. Antioxidánsokban dús ételekről se feledkezzünk meg, napi minimum 500 mg C vitamint fogyasszunk el, szedjünk multivitamin kapszulát.
  29. Kerüljük a bőséges szénhidrát és fehérje, szénhidrát és zsír fogyasztását. Együnk fehérjét zöldséggel, szénhidrátot zöldséggel, fehérjét fehérjével szénhidrátot szénhidráttal. Tehát alkalmazzuk az elválasztó diétát!
  30. Magas szénhidrát tartalmú étkezés előtt igyunk meg 1 – 2 dl, néhány korty citromlevet, hogy helyreálljon a vércukorszintünk.
  31. Kerüljük az ételfutár szolgáltatókat, éttermeket, gyorséttermeket, menza típusokat.
  32. Főzzünk magunknak!
  33. Táplálékunk alapja: zöldség – gyümölcs, gabonafélék, hüvelyesek, olajos magvak és olajaik.
  34. Csökkentsük és fokozatosan iktassuk ki: rossz minőségű tejtermékeket, húskészítményeket.
  35. 3 Főétkezés ajánlás: REGGELI: zöldség és gyümölcs, és azok levei, EBÉD: minden természetes és egészséges étel, főtt, hideg, amit rágni kell és energiával tölt fel. VACSORA: zöldség és fehérje. Némi gabona, és olaj.
  36. Éljünk aktívan életünk végéig! Sportoljunk, mozogjunk.
Zsemlye Zsanette
HarmoNet tipp: Szex és fogyókúra - Együtt? >>





 
 
[ 1545 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot


Warning: Division by zero in /var/www/lapcsalad/harmonet.hu/include/fooldal/rendezvenynaptar_slide_jobb_oszlop.php on line 72
 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x