4 dolog, ami miatt nem működik a diétánk!
hirdetés
Címlap / Szépség-Egészség / 4 dolog, ami miatt nem működik a diétánk!

4 dolog, ami miatt nem működik a diétánk!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-04-16

Belegondoltunk már, mi akadályozza leginkább a fogyókúránk hatékonyságát? A leggyakrabban az, hogy meg kell változtatnunk a viselkedésünket. A hirtelen váltások pedig sohasem egyszerűek, komoly akaraterőt kívánnak. Ha eszünkbe véssük, mit csinálunk helytelenül és megtanuljuk rossz szokásainkat kezelni, máris könnyebben vesszük majd az akadályokat a diéta terén. De hogyan javíthatnánk szokásainkon a sikeres fogyókúra érdekében? 


Rendezvénynaptár
1. A gyakori nassolás
A nassolást nem nehéz túlzásba vinni. Bármennyire jó dolog is - és minden napszakban képes javítani hangulatunkon -, a fogyás folyamatát azért mégsem segíti! Maximum két nassolnivalót fogyasszunk napközben, 100 és 300 kalória közöttit, ahelyett, hogy valamilyen édességre vetemednénk, melynek rágcsálását egyébként jóval nehezebb is abbahagyni. Olyan ételeket fogyasszunk, amelyek egészségesek, és telítenek, ezért kiválóak arra, hogy két főétkezés között elűzzék az éhségérzetet.



2. A hétvégi leeresztés

Miután 5 napig "jók voltunk", és nem ettünk semmit, ami hizlal, hajlamosak vagyunk hétvégén leereszteni, és több egészségtelen, kilót gyarapító ételre igent mondani. Amennyiben nem tudunk ellenállni a kísértésnek, kitűzött célunkból is faragnunk kell. A cél legyen az, hogy egy bizonyos kilóhatáron belül maradjunk. Egyébként ha csak az alkoholfogyasztást abbahagyjuk hétvégente, máris rengeteg felesleges kalóriától mentettük meg magunkat.

3. Evés "ész nélkül"
Igen könnyű módja az önjutalmazásnak egy nehéz nap után az evés - különösen valamilyen sütemény, például egy finom fánk elfogyasztása...Ám ha nem parancsolunk megálljt magunknak, teljesen feleslegesen fektetünk energiát a diétába, a kilók nem fognak leapadni. Együnk tudatosan! Legyünk tisztában azzal, hogy amit fogyasztunk, mennyire ártalmas a fogyókúra szempontjából. Ugye, az egész diétát nem éri meg sutba dobni egy-két csokis fánkért? Ne használjuk vigaszként vagy unaloműzőként az evést!



4. Túl gyors evés

Az élet valóban felgyorsult, de az étel elfogyasztása attól még ne legyen ugyanilyen gyors! Nem mindig könnyű megoldani, hogy normális, komótos tempóban étkezzünk, de törekedni kell rá.

Aki lassan, a falatokat jól megrágva és megízlelve eszik, könnyen elkerülheti a túlevést. Az evőeszközök helyes használata ugyancsak csökkenti a kalóriabevitelt - tanulmányok szerint akár 10 százalékkal is kevesebbet eszünk, ha valóban "jelen vagyunk", odafigyelünk étkezésünkre. Ezért veszélyes a tévé előtt enni. Az ugyanis kellően eltereli a figyelmünket arról, mennyit ettünk voltaképpen...


Búcsú Adrienn

Forrás >>

Képek: FreeDigitalPhotos.net



 
 
[ 3855 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x