Ne nézz az órára, ha aludni akarsz!
Címlap / Szépség-Egészség / Ne nézz az órára, ha aludni akarsz!

Ne nézz az órára, ha aludni akarsz!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-05-25

Az álmatlanság szó szerint fárasztó lehet. Órák óta forgolódik az ember, ideges és bosszús, az álom pedig csak nem jön. Mi ilyenkor a helyes teendő, és mi a helytelen? 

 

Az álmatlanság nemcsak éjszakánkat teszi tönkre. A kialvatlan ember másnap morcos, fáradt, kevésbé tud feladataira koncentrálni, könnyebben hibázik. Alig várja, hogy ágyba kerüljön. Tehetünk vajon valamit azért, hogy alvásunk pihentetőbb legyen? Lehetséges, hogy nem a megfelelő módon próbáljuk álomba ringatni magunkat.


Mit tegyünk, és mit ne, ha álmatlanul forgolódunk éjszaka?
1. Ne nézegessük az órát! Aki ébren fekszik éjjel, hajlamos időről időre rápillantani az órára. Fordítsuk a vekkert inkább a fal felé, tegyük az ágy alá vagy más helyre, ahol nem látunk rá. A pontos idő állandó figyelgetése csak felbosszant bennünket és azt a gondolatot ülteti el bennünk, hogy már „soha” nem fogunk visszaaludni.

2. Ne maradjunk ágyban több mint 15 percig! Ha bő negyed óra alatt nem sikerül visszaaludnunk, inkább hagyjuk el a szobát. Csináljunk valamit csendben. Olvassunk, vagy nézzünk a tévében valami unalmas programot, kényelmes fotelből. Emlékeztessük magunkat, hogy az ágyunk alvásra való és nem ébren fekvésre vagy gondolkodásra, aggodalmaskodásra. Ha olyan elfoglaltságot találunk, ami gyorsan elálmosít, nyert ügyünk van.

3. Ne üljünk a fényben! Ha fel kell kelnünk, olyan fény mellett olvassunk, ami álmosít. Ne legyen  túl világos! A tévé képernyője vagy a számítógép monitora például tökéletesen elég fényt biztosít ilyenkor. Ha mellőzzük az erős fényt, előbb jön álom a szemünkre. A fény megzavarja az agyban a melatonin-termelődést, mely az alvást szabályozza.

4. Ne tegyünk semmilyen serkentő dolgot! Olyasmit csináljunk, ami lefoglal, de az agyat nem stimulálja túlságosan. Ilyen az unalmas műsor a tévében, egy nem túl izgalmas könyv vagy a kötögetés. A csekkjeink nézegetése vagy e-mail fiókunk ellenőrzése például kifejezetten nem ajánlott, hiszen fokozottan éberré tesz!

5.  Ne bújjunk vissza túl hamar az ágyba!
Várjunk, amíg úgy érezzük, hogy ismét álmosak vagyunk. Ha visszamászunk az ágyba, mielőtt fizikailag készen állunk az alvásra, oda fogunk jutni, ahonnan elindultunk.


B.A.

Forrás >>

Kép: FreeDigitalPhotos.net





 
 
[ 2666 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x