6 hatékony érv a reggeli torna mellett - Béres Alexandra zsírégető aranytanácsai

Béres Alexandra elárulja a HarmoNet olvasóinak, kik és miért csinálják lelkesen a programjait, valamint beavat a titokba; miért a legjobb idő a tornára a reggel! Hogyan hozhatod a legjobb formád? Mik Béres Alexandra kedvenc - és egyúttal leghatékonyabb - alakformáló gyakorlatai? Ha együtt végzed a gyakorlatokat vele, azonnal kiderül!

Béres Alexandra új DVD gyakorlatsort állított össze, melynek címe: „HOZD A FORMÁD”! A fittség királynője várandósan – 3,5 hónapos „pocakkal” – mozogta végig a DVD felvételét. Nagyon örült annak, hogy végre Magyarországon forgathatott, hiszen a hazai tájnál nehéz szebbet találni. Zalakaros ráadásul minden szempontból tökéletes színhelynek bizonyult. Alexandra a kedvenc gyakorlatait gyűjtötte csokorba. 

Interaktív DVD – kreatívan szabhatjuk a mozgásprogramot, ahogy időnk engedi!
Ez egy szubjektív válogatás, melyhez kedvenc gyakorlataim adták a keretet. A kedvencek attól váltak kedvenccé, mert az óráimon és saját gyakorlásaim során ezek a gyakorlatok bizonyultak az alakformálás, zsírégetés szempontjából leghatékonyabbnak. Úgy állítottam össze ezt a gyakorlatsort, hogy a képernyő előtt állva szabályozhatjuk a mozgásra szánt időt. Az egész DVD-n összesen egy órányi torna anyag van, ám ha csak 40 percünk van a mozgásra, akkor kihagyhatjuk az extra gyakorlatsort, vagy éppen csak azokat csinálhatjuk meg, amik alakformálásunk szempontjából a legfontosabbak. Én azt vallom, hogy a másnaponkénti legalább egy órás mozgás az igazán hatékony, de néha ez nem fér bele a napba. Olyankor elég, ha a 40 percet ki tudjuk szorítani.

A 4 fő ok, ami miatt odahaza tornáznak a nők:

Béres Alexandra 6 önértékelést javító aranytanácsa reggeli tornázáshoz HarmoNet olvasóknak:
  1. jobban indul a napod - üdén, frissen kezdesz minden egyéb dolgodhoz
  2. azonnal túl vagy rajta, nem nyomaszt egész nap a bűntudat: jaj ma sem tornáztam!
  3. aki reggel tornázik, egész nap sokkal jobban be tudja tartani az étkezési ajánlásokat. Ez sok éves tapasztalat!
  4. a reggeli torna során sokkal jobb, hatékonyabb a zsírégetés
  5. a reggeli torna levezeti a stresszt – aki reggelenként mozog, meghosszabbítja a napját!
  6. a reggeli torna hatására egész nap fizikailag aktívabb, figyelmesebb, koncentráltabb leszel


Ahhoz, hogy keringésünk, testünk jól működjön, hogy egészségesek maradjunk, a heti 3-4 alkalmat kell megcélozni – ezt a befektetést mindenki egészsége megérdemli. Utolsó jó tanácsként még azt javaslom, hogy érdemes az otthoni mozgáshoz egy jó minőségű, professzionálisan összeállított tornát választani. Ha ennek gyakorlatsorát megtanuljuk, gondolataink szabadon és kreatívan szárnyalhatnak a torna közben, s biztosak lehetünk abban, hogy a torna felépítése jót tesz alakunknak, egészségünknek.

Béres Alexandra – Gáspár Katalin

Béres Alexandra legújabb DVD-je, A legjobb formád már beszerezhető. Olvasd el róla ajánlónkat itt >>