HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-07-25
Címlap / Szépség-Egészség / 6 átmozgató tipp a derékfájásra-nem csak nőknek!

6 átmozgató tipp a derékfájásra-nem csak nőknek!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-07-25

Ha fáj, ha sajog vagy már a felkelés is nehézséget okoz, itt az idő, hogy néhány egyszerű tornagyakorlattal orvosold problémádat. Személyi edzőnk ehhez ad most praktikus tanácsokat. 

 

1. Feküdj hanyattfekvésben a talajon (ágyon, íróasztalon), mindkét lábad nyújtsd ki a tested folytatásában, majd egyiket behajlítva térdeddel irányítva az orrod felé húzd közel a mellkasodhoz. A másikat hagyd a talajon nyújtva, lábfejeket visszafeszítve, combokat befelé forgatva. Alsó lábszáradat kulcsold át mindkét kezeddel. Fejed maradjon a talajon, egész gerincedet pihentesd a talajon. Csípőcsontodat próbáld meg a talajon tartani, ne húzd fel.

2. Ismételd meg ugyanezt a másik lábaddal, majd húzd fel mind a két lábad a mellkasodhoz, kulcsold át a lábaidat és úgy pihenjen egy darabig.

3. Állj négykézláb a talajon, csináld a klasszikus cicahát - hát domborítása, kutyahát - homorítás, gyakorlatot egymás után többször is megismételve.

4. Ugyanezt végezheted láb behúzásokkal is. Hát domborításnál egyik térdedet közelíted az orrodhoz, homorításnál jól a magasba emeled az enyhén hajlított lábat, miközben nyakadat is hátra hajtod.

5. Végezhetsz oldal irányú mozgást is. Állj négykézláb  az előző pózban maradva. Fejed fordítsd oldalra, úgy hogy a feneked irányába nézz. Jól fordítsd el a fejedet, közben a szemeiddel is nézz jól hátra. Ezt a gyakorlatot is folyamatosan ismételdd, egyik oldalról át a másikra.

6. Aludtál már földön? Ha nem, próbáld ki gyorsan! Még ha nem is fáj a hátad, nincs semmi panaszod, akkor is tanácsos rendszeresen leköltözni a földre aludni. Hamar meg lehet szokni, és a hatás nem maradhat el! Javul a testtartásod, elmúlnak hátfájási problémáid. Javul a problémád, és folyamatosan el is múlik. Ha nem hiszel nekem, először csak próbáldd ki lent egy kis ideig, mondjuk kb. 10 – 20 – 30 percig feküdj ott lent. Tanácsos háton, vagy hason fekve tenni. Teríts a szőnyegre néhány plédet, pont annyit, hogy ne veszítsen a keménységéből a talaj, de az pont kényelmes, aludható legyen számodra.

Meglátod, hogy a reggeli ébredésed hamarosan sokkal jobb és jobb lesz.
Ha talán az elején nem is esik jól, fel ne add! Tégy egy második próbát. Hiszen csak szokatlan volt, de meglásd, hamar megszokod és a hatás sem marad el!
Garantáltan!

Mindenkinek kellemes regenerálódást és felfrissülést kívánok!

HarmoNet-tipp: Nincs időd? Fittness az autóban >>
Zsemlye Zsanette személyi edző, rekreátor >>
Kapcsolódó fórum a HarmoNeten >>




 
 
[22938]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


titkosrandi fej

éves
 
fotó




Tagok: Túl az 1 millión, Fotóval: 331.689


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 


 

ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot


x