Narancsbőr elleni étkek
hirdetés
Címlap / Fogyira / Narancsbőr elleni étkek

Narancsbőr elleni étkek

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-05-16

Narancsbőr esetén nem segítenek a radikális éhségkúrák, mert az éhezés, vagy a szupergyors diéták csak megterhelik a kötőszövetet. Inkább kövessük a táplálkozási szakértő tanácsait!  


Rendezvénynaptár
Táplálkozzunk tudatosan, együnk sok vitaminban és ásványokban gazdag ballasztanyagot fehérjével és kevés zsírral. Így kevés esélyt adunk a narancsbőr kialakulásának.

A sima bőr és a szép alak feltétele a sószegény ételek fogyasztása, mert a só vizet köt meg a szövetekben.

A vajat helyettesítsük túróval, mert ez jobban elősegítik az izmok építését.

Naponta legalább 2,5-3 liternyi ásványvizet kortyoljunk el, amivel kisöpörhetjük a salakanyagokat a szervezetünkből.
 
Mondjunk le kávéról, a dohányzásról, és időnként tartsunk salaktalanító kúrát.

Húzzuk ki az ételeink közül a füstölt húst, a sós vagy olajos halat, a zsíros sajtot, a fehér kenyeret, a hántolt rizst, a csokit és a cukros gyümölcskonzerveket.

A narancsbőr ellen hat: sovány hal, tejsavó, zsírszegény sajt, hántolatlan rizs, friss zöldség és gyógynövények.



Kefír és társai

Egészségesen kezdődik a nap, ha reggelire gyümölcssalátát eszünk, vagy almát, esetleg ananászt. Még jobb, ha ezt kefirrel kombináljuk, mert a tejsavbaktériumok kitisztítják a beleket, és méregtelenítik a testet. A kefir zsírszegény formája pedig ideális a fogyáshoz.
 



 
 
[ 16330 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
/img/hirdetes/2021/baby_more.png
 
x