Rendezvénynaptár


Programajánló HarmoNet

Eddig 409.265.661 mutattuk meg az eseményeket, és 262.676 ember érdeklődött irántuk.  Tölts fel te is hirdetést! »


Ingyenes Programok

Online közvetítések
 
 

GYIK – Harmonet rendezvénynaptár
Hol jelenik meg a hirdetésem?
A hirdetésed a Harmonet cikk oldalain a Rendezvénynaptár dobozban,


valamint a Rendezvénynaptár saját felületén:


és a Harmóniakártya hírlevél felületén is megjelenik.

Hányan fogják látni a hirdetésemet?
A hirdetések random jelennek meg, minden hirdetés azonos arányban, illetve az érdeklődési célzásnak megfelelően (Példa: Ezoterikus rendezvény az ezotéria rovatban, stb..)
A hirdetésed feltöltésekor a kezelőfelületen van minden egyes hirdetéshez egy saját számláló, amelyben minden fontos dolgot megtalálsz. (Hányszor jelent meg, hányan kattintottak rá, és mérheted azt is, hogy hányan mentek át a weboldaladra – lehetőséged van saját mérőkódokkal ellátott linkeket is behelyezni.)
Ez arra jó, hogy ha kevesled a kattintásokat, tudsz változtatni. Érdekesebb képet, jobb címet feltenni, amire többen kíváncsiak.
Minél hosszabb ideig fut a hirdetésed, annél több látogatónak van esélye látni azt. (Példa: A holnapi rendezvényedet ma meghirdetve valószínűleg nem leszel túl eredményes, de ha legalább 4-6 hetet hagysz rá, akkor jók az esélyeid, hogy látogatók menjenek hozzád)


Mennyibe kerül a hirdetés?
A Harmonet olyan árakat szabott, amit egy egészen apró, pár fős workshop szervezője is ki tud fizetni. Ha te folyamatosan tartasz rendezvényeket, megéri, hogy nagyobb hirdetési csomagot vásárolj, mert akkor egy eseményt sokkal olcsóbban meg tudsz vásárolni.


Hogyan tudok fizetni? Hogy kapok számlát?
Átutalással, bankkártyával, vagy PayPal –on keresztül fogadjuk a kifizetéseket. A hirdetés rendelésekor díjbekérőt küldünk, és miután kiegyenlítetted a számlát, és a hirdetésed élesítve van, továbbá a tartalma is megfelelt az irányelveknek, 24 órán belül aktiváljuk azt. (Banki napok számítanak)
A számlát is elektronikusan kapod arra az e-mail címre, amelyet a regisztrációkor megadtál.


Elfelejtettem a bejelentkezési jelszavamat, mit tegyek?
Kérj jelszó emlékeztetőt, amit a megadott e-mail címedre küldünk el.

Áttettük a rendezvény időpontját egy másik napra – mit csináljak?
A naptárunk minden pontját módosíthatod, szerkesztheted, kivétel az időpontot. Ha módosítottad a dátumot, akkor kattints a hirdetés másolása gombra és az új időponttal adj fel új hirdetést. (Ha véletlen elírtad, akkor írj az ügyfélszolgálatnak, és segítünk!)

Befizettem az összeget, de még mindig nem látom a hirdetést? Mit csináljak?
Ha eltelt 24 óra (hétköznap) és a hirdetésed még mindig nem látszik a rendszerben, akkor a következőkről győződj meg:

  • valóban utaltál-e? Ha nem jött át az utalás, pótold!
  • a hirdetésfeladáshoz használt felületre belépve nézd meg, hogy a hirdetésedet élesítetted-e? Ha nem, akkor kattints az „Élesítem a rendezvényt!” gombra, és jó eséllyel azonnal meg is jelenik. (Piszkozat állapotú, szerkesztés alatt álló rendzevény nem fog megjelenni)
  • Ha az előző két ponttal minden OK és mégsem jelent meg a hirdetés, akkor írj nekünk!

Nem viszi fel a képet – mit csináljak?
A kiválasztott kép vagy túl kicsi, vagy túl nagy, vagy rossz a formátuma. A hirdetés rögzítésére használt felületen megtalálod azt a segítséget, ahogy nagyon gyorsan és könnyen tudsz megfelelő méretű hirdetéseket készíteni. Jogtiszta képeket használj. (A hosszú kép azonos méretű a Facebook event borítójával, a négyzet alakú kép pedig 500x500 pixeles, de ha az alakja jó, és ettől eltér a mérete, a rendszer átméretezi – ugyanakkor a Canva „logó” szereksztőjével pont ekkorát készíthetsz magadnak.)
Szeretnék sok átkattintást – mit csináljak?

  • Add meg helyesen a webcímet, ahová a látogatókat terelni szeretnéd. A hosszúkás alakú (banner) kép kattintható lesz, ahogy a kis alakú képed is.
  • A hirdetés feladásakor ellenőrizd, hogy jól működnek-e a kattintások.
  • Tartsd szemmel a hirdetésed. Ha úgy találod, hogy kevés átkattintás van, akkor érdemes a címet, képet módosítani, hogy felkeltsd a figyelmet.

A régi hirdetésekkel mi történik?
A naptár visszalapozható, tehát a régi hirdetések és megtalálhatók maradnak, nem törlődnek, nem archiválódnak, egyszerűen csak nem jelennek meg többé a hirdetési folyamban. Ennek az oka, hogy segítsünk a SEO-ban neked, továbbá az, hogy a vendégek vissza tudják keresni a korábbi eseményeidet és megismerhessenek téged, láthassák, hogy milyen gyakorisággal és milyen témában tartasz eseményeket.

Hogy hirdessek rendezvénysorozatot?
A kezdeti dátumot hirdesd – hiszen csak azon a ponton tud belépni a résztvevő. A leírásban elmondhatod, melyek lesznek a sorozat többi állomásai. Ha az eseménysorozat minden napja egy-egy önálló esemény is, amelyre jegyet lehet váltani, akkor több darab hirdetést kell feladnod, tehát akkora csomagot vásárolj, amelybe ezek beleférnek. (Például: egy 3 napos konferencia, amely elejétől végig látogatható, az egy esemény. Ha azonban mindhárom napra külön is lehet jegyet vásárolni, úgy az 4 darab hirdetés – egy a teljes eseményt hirdeti, és három pedig az egyes napokat. Ezesebten a négy darabos csomagot éri meg megvásárolni.)

Ingyenes rendezvényt hirdethetek ingyen?
A legtöbb ingyenes esemény valamilyen más dolognak a beharangozója, értékesítési előadás, stb, tehát nem hirdethető ingyen csak azért, mert nincs belépőjegy. Viszont vannak jótékonysági események, melyeket a Harmonet stábja magától is fel szokott tenni a rendszerbe csak azért, hogy többen értesüljenek róla. (Például örökbefogadó nap a menhelyen, nőnapi jótékonysági koncert, stb..) Ha úgy gondolod, hogy a te rendezvényed ilyen, írj nekünk, és általában nagyon jó fejek vagyunk! ;)

Nem jött egy érdeklődő sem, mit csináljak?
Nézd meg a statisztikáidat. A hirdetés akkor lesz jó, ha a kép, amit felraksz, érdekes, a szöveg és a cím vonzó. Sajnos nem tudjuk garantálni, hogy megtöltjük a rendezvényedet, csak azt, hogy sok lehetséges érdeklődőnek megmutatjuk azt. Érdemes átgondolni a hirdetési folyamatodat, érdekesebb szöveggel, címmel, képpel hirdetni. Gondold át, hogy elég időt adtál-e a hirdetésnek. Néhány nap alatt, ha nem vagy ismert az olvasóink számára, nehezen fog megtelni a ház.

Szeretném, ha az én hirdetésem lenne mindig legelöl – megoldható?
Igen, de ez egy feláras szolgáltatás, és gondold át, hogy megéri-e neked? A hirdetési felületen tudod kiválasztani a hirdetés rögzítését, az árát ugyanúgy tudod fizetni, ahogy a hirdetési díjat.

 

 

 

 


Cikkajánló