Hogyan optimalizáljunk 2017-ben egy weboldalt?
hirdetés
Címlap / Ajánló / Hogyan optimalizáljunk 2017-ben egy weboldalt?

>

Hogyan optimalizáljunk 2017-ben egy weboldalt?

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-04-11

Az internetes oldalak gazdái minduntalan keresik, kutatják a megoldásokat, módszereket, hogy milyen módon tudnák a Google keresőben előre juttatni a weboldalukat és így minél több látogatóra szert tenni. Sokan úgy gondolják biztos valami fondorlatos ténykedéssel lehet mind ezt elérni. 


Rendezvénynaptár
Sajnos nekik egy csalódással felérő olvasmányát ajánlunk most, amit Evenich Andrásnak köszönhetünk aki a már 2005 óta foglalkozik weboldalak SEO-jával vagyis honlapok optimalizálását végzi sok-sok vállalkozó örömére.

Készüljünk fel mobilból
Már tudni vélik, amit a Google be is jelentett már idén, hogy 2017-ben az elsődleges indexelése a mobil lesz, ami annyit jelent, hogy a mobil nézet alapján fogja az asztali és mobil Google találati oldal listáját elkészíteni. Így azok a weboldalak fognak jól szerepelni a találati listán amik mobilon jól használható és megfelelően gyors. A felhasználó megoldásokkal nem csak a Google szívét nyerhetjük el ha nem a vásárlóinkét is mivel, mobilon sokkal nagyobb a konverzió, mert nincsenek olyan tényezők amik el vennék a figyelmet a lényeges dolgokról, ellentétben az asztali megjelenéssel szemben.


Miért fontos a sebesség?

Várni senki sem szeret, hogy majd 20-30 mp múlva betöltődik a weboldal és ez főleg a mobil internetes kapcsolatok korában már nem elfogadható. Ezért különösképpen kell foglalkozni a weboldalunk sebességével. Ingyenes teszt felületet biztosít erre a célra a Google a Google site speed test rendszerével ahol nem csak adatokat fogunk látni ha nem konkrét módosítási javaslatokat is, hogy a képekkel mit lehet kezdeni vagy a css, javasscriptekkel mi a teendő.

AMP ez a bűvös szó
A Google a mobilra gyorsított tartalom megjelenítésre helyezi a hangsúlyt és ezt olyan annyira komolyan veszi, hogy egy új lehetőséget is kifejleszett amit már a magyar weboldalaknak is érdemes használni, mert ha megnézzük a Googel találati listáját ott már elvétve láthatjuk a kis villámmal jelölt képekkel kiemelt találatokat.

Növeljük a bizalmi értékét a weboldalunknak
A bizalom az egyik legfontosabb az emberek életében legyen az online vagy offline módban vagyunk. A weboldalak esetében jövőre vagyis 2017-ben már nem lesz elegendő a weboldalunkon elhelyezett ASZF, adatvédelmi tájékoztató, a vásárlói vélemények, személyünkről olvasható információk. Https szükséges, hogy a Google találati listáján ne kapjuk azt a negatív megkülönböztetést, hogy nem biztonságos a weboldalunk. Aminek a hatására sokkal kevesebb látogatónk lehet, mivel félni fognak a keresőt használók a jelölés láttán amit valószínűleg először a Google Chrome böngészőjében fogunk majd látni először. Ez többlet költséget fog jelenteni ami évente 3000-50000,-Ft közötti is lehet.

Videó korszak
Nem szeretünk olvasni, ez azért nem egészen így van, mint azt sem, hogy minden videót megnézünk ha látunk egy weboldalon. De az internet egyoldalú kommunikációja ellen úgy tehetünk a legtöbbet ha olyan videókat készítünk amikkel közelebb kerülhetünk a látogatóinkhoz pl.: egy termék bemutató videóval, egy tippeket megmutató oktató videóval, vagy éppen egy olyan videós anyaggal ami ismeretterjesztésről szól.


Növeljük a keresőben az átkattintásokat
Tegyünk meg mindent, hogy a Google kereső találati oldaláról a lehető legtöbb átkattintást kapjunk meg. Ehhez kattintásra ösztönző releváns Title és meta description adatokon túl, érdemes foglalkozni a mikró formátumokkal, amik révén a termék értékeléseknél a csillagozás és az értékelés. Recepteknél pedig a képes, videós kiemelést is láthatunk. Természetesen nem csak ezen tartalmak számára van ilyen extra megjelenésre. Sőt 2016 decemberében a Vezető hírek részben 3db vezető hír látható egymás mellett képekkel is szívesítve. Amit egyenlőre a nagyobb forgalmú és bizalommal rendelkező hírportálok esetében láthatóak.

Látogatói élmény fokozása
A weboldalunk legyen olyan amitől a szem és a pénztárca is megnyílik. Hogy milyen az ilyen weboldal? Legyen korszerűen felépítve és olyan megoldásokkal színesítve amik a böngészés, a tartalmak megtalálását elősegítik és közben látványos és mozgalmas megoldásokkal adnak egy pluszt a látogatók számára. Az is már élménynek számítódik ha nem kell sok-sok értékes másodpercet várni egy weboldal betöltődésére, vagy a termékek kosárba helyezése, és kifizetése során nem megy el a kedvünk az egésztől. A látogatói élménynél a tartalmak tördelése és vizuális elemekkel való színesítése is célunk kell, hogy legyen.


Kerüljük el a büntetéseket
Ma már nem csak az a cél, hogy elől legyünk sok-sok kulcsszóval a Google kereső találati listáján, ha nem ezt úgy tegyük meg, hogy később ne kapjunk büntetést, vissza sorolást érte. 2017.01.10.fogja a Google árgus szemekkel vizsgálni a holnapokat és ahol nem megfelelően használják a felugró ablakokat, ott bizony büntetés várható. Részleteket erről a keresőoptimalizálás 2017-ben című írásban olvashat többet. Ugyan ebben a tartalomban olvashat a linkek fontosságáról és, hogy milyen módon kerülhetjük el a Pingvin vagyis a linkekért kapható büntetést.

Amint látni lesz/van tennivaló a holnapok optimalizálása során, de biztosan megéri mert a látogatók értékelni fogják a fáradozásunkat és sokkal szívesebben fognak nálunk elkölteni a pénzünket, mint egy olyan weboldalon ahol ezeknek a szempontoknak nem tesznek eleget.



 
 
[ 1939 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x