Szerezzen ügyfeleket a keresőmarketing segítségével
Címlap / Ajánló / Szerezzen ügyfeleket a keresőmarketing segítségével

>

Szerezzen ügyfeleket a keresőmarketing segítségével

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-07-25

A keresőmarketing nem más, mint a kattintás alapú, fizetett hirdetések alkalmazása. Óriási előnye, hogy a felhasználók célzottan érhetők el vele, így valóban releváns, meghatározott tulajdonságokkal rendelkező célcsoport kerül megszólításra a hirdetések által.  


Rendezvénynaptár
 Amennyiben hirdetésekben gondolkodik, a keresőmarketing mellett érdemes letenni a voksot, hiszen ez a leghatékonyabb. Előre tervezve, pontosan meghatározhatja a befektetni kívánt összeget, valamint azt is, hogy a hirdetések hol jelenjenek meg.

A Pay Per Click (PPC), vagyis a kattintás alapú hirdetések eredményei rendkívül jól monitorozhatóak. A fizetett hirdetéseknek több típusa van, megjelenhetnek a különböző közösségi oldalakon, a keresőoldalakon és egyéb webhelyeken. A célcsoport meghatározható korcsoport, földrajzi hely, érdeklődési kör, nem és további adatok alapján is. A keresőmarketing összetett tevékenység, ezért érdemes szétnézni egy keresőmarketing ügynökség háza táján. Egy ilyen ügynökség a tanácsadástól egészen a teljes kivitelezésig végigviszi a folyamatot.

A legtökéletesebb weboldal sem ér semmit, ha nincs forgalma
 

Egy tévés- vagy sajtóreklám persze vonzza a látogatókat, de meglehetősen drága. A PPC hirdetések költséghatékonyabbak és a megjelenítésükkel több módon is eljuthat a felhasználókhoz. Nemcsak a kereső találati listáján kerülhet előrébb a cége weboldala, hanem más helyeken is. Például a keresőoldal és egyéb weboldalak jobb oldali sávján is feltűnhet a hirdetés. Erre a keresőoptimalizálás további eszközei közül egyik sem képes. Egy kutatás szerint, a fizetett hirdetésekkel bevonzott látogatók 90%-a nem lett volna elérhető, ha csupán a találati lista alapján jutottak volna adott weboldalra.
 
Annak meghatározására, hogy pontosan mely hirdetési platform lehetőségeit érdemes kiaknázni, számos tényezőt kell figyelembe venni. Hiszen a cég tevékenységi körének, méretének és célcsoportjának függvénye, hogy hol, hogyan és milyen gyakran érdemes hirdetni. Egy keresőmarketing ügynökség hasznos tanácsokkal szolgál egészen az első lépésektől és képes a teljes kivitelezés megvalósítására is.
Képforrás: Canva Pro adatbázis.



(X)
 
 
[ 343 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x