A BTS koreai sztárzenekar legújabb filmje hamarosan a mozikban...
Címlap / Kultúra / A BTS koreai sztárzenekar legújabb filmje hamarosan a mozikban

>

A BTS koreai sztárzenekar legújabb filmje hamarosan a mozikban

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2024-03-29

A BTS koreai popzenekarról készült legújabb zenés film, a Bring The Soul: The Movie augusztus 7-től limitált vetítéssorozatban érkezik világszerte a mozikba. A filmet Magyarországon 44 moziban láthatják a rajongók, magyar felirattal. A hihetetlenül népszerű együttes legújabb koncert-dokumentumfilmjében a kulisszák mögé kalauzolja a rajongókat. Európai turnéjuk párizsi zárókoncertje után a BTS tagjai - J-Hope, RM, Jin, Jimin, V, Jungkook és Suga - személyesen mesélnek élményeikről.  

A hihetetlenül népszerű együttes legújabb koncert-dokumentumfilmjében a kulisszák mögé kalauzolja a rajongókat. Európai turnéjuk párizsi zárókoncertje után a BTS tagjai – J-Hope, RM, Jin, Jimin, V, Jungkook és Suga – személyesen mesélnek élményeikről, az új városok felfedezéséről és arról, hogy milyen érzés több tízezres közönség előtt játszani a világ minden táján. A látványos koncert-részletek mellett a nézők betekintést nyerhetnek a BTS színpadon kívüli világába, és belehallgathatnak a csapat belső megbeszéléseibe is.



A közel kétórás film limitált vetítéssorozatban kerül a vásznakra a világ számos országában: kizárólag augusztus 7. és 18. között, csupán néhány alkalommal lesz műsoron. Hazánkban összesen 44 helyszínen, köztük a Cinema City teljes mozihálózatában is látható lesz a film, eredeti (koreai) nyelven, magyar felirattal, a színpadi produkciók moziközvetítéseire specializált Pannonia Entertainment forgalmazásában. A vetítési helyszínek részletes listája a https://pannonia-entertainment.hu/BTS-Bring-The-Soul_The-Movie oldalon olvasható. A magyarországi vetítésekre már több mint 6000-en váltottak jegyet elővételben, ami szokatlanul magas szám egy zenés dokumentumfilm esetén, és nagyban köszönhető a rendkívül elkötelezett rajongói közösségnek – A.R.M.Y.-nak – és az aktív Facebook-csoportoknak.



A BTS, más néven Bangtan Boys (hangul: 방탄소년단, Pangthan Szonjondan, latin betűkkel: Bangtan Sonyeondan) héttagú dél-koreai fiúegyüttes, melyet a Big Hit Entertainment hozott létre. A No More Dream című dalukkal debütáltak 2013-ban és ebben az évben elnyerték többek között a Melon Music Awards és a Golden Disc Awards Legjobb Új Előadójának járó díjat. 2016-ban megjelent The Most Beautiful Moment in Life: Young Forever című nagylemezük felkerült az amerikai Billboard 200-as slágerlistára és a 2016-os Melon Music Awardson az év albuma lett. Wings című nagylemezük 2016-ban 26. lett a Billboard 200-as listáján, koreai nyelvű album ilyen magas helyezést korábban nem ért el. Az együttes ebben az évben elnyerte at Mnet Asian Music Awardson az Év Előadója díjat. 2017-ben a Love Yourself: Her című lemezük megdöntötte korábbi rekordjukat: hetedik helyen debütált a Billboard 200-on és már a megjelenése előtt 1 millió példányt előrendeltek belőle. A DNA és a Fake Love című dalok – elsőként a koreai előadók közül – megszerezték a RIAA Amerikai Kiadó Szövetség aranylemez minősítését, míg a Boy With Luv és a MiC Drop c. dalok platinalemez státuszt kaptak. A lemezből végül 1,4 millió példány fogyott, mellyel minden idők második legtöbbet eladott albuma lett a koreai könnyűzene történetében. A DNA videoklipjének Youtube-nézettsége 2019 nyarán már a 800 milliót közelíti. Love Yourself: Tear című, legutóbbi nagylemezük 2018-ban első helyen debütált a Billboard 200-as listáján, ez korábban koreai előadónak még sosem sikerült.



A zenekar hihetetlenül népszerű a közösségi médiában, összesen 10 ilyen témájú Guiness világrekord fűződik a nevükhöz. Twitter posztjaikra átlagosan kétszázötvenezer re-tweet érkezik, ezzel helyet kaptak a rekordok között a legnagyobb számú közösségi oldalon való megemlítéssel. Az American Music Awards-on való fellépésük után húszmillió tweetet kaptak, amire szintén nem volt még példa. 2018 tavaszán Youtube nézettségi rekordot döntöttek a 24 órán belüli megtekintések számával: Idol című számukhoz készült videklippel egy nap alatt 56 milliós nézettséget produkáltak, amivel átvették az első helyet a korábbi csúcstartó Taylor Swifttől. „Love Yourself in Seoul” című koncertfilmjüket 2019. januárjában egyetlen nap alatt több mint egymillió rajongó látta világszerte a mozikban, ezzel minden idők legnézettebb mozis koncertfilmje lett. 2019. tavaszán pedig saját Youtube-rekordjukat szárnyalták túl: a BTS és Halsey közös slágerét, a Boy With Luv-ot 24 óra leforgása alatt 74,6 milliószor tekintették meg, és ezalatt 24 millió hozzászólás érkezett a videóhoz. Ezek a rendkívüli számok is hozzájárultak, hogy a zenekar három alkalommal nyerte el a Legjobb Közösségi Előadónak járó díjat az amerikai Billboard díjátadó gálákon, és 2019-ben a Legjobb Csapat díját is hazavihették.



A fiúk nem csak a szórakoztatóiparban aktívak, 2017-ben az UNICEF a BTS-szel és a Big Hit Entertainmenttel összefogva indított kampányt, hogy világszerte visszaszorítsák a fiatalok és gyermekek ellen elkövetett bántalmazást. Ez volt az első alkalom, hogy egy koreai előadó világszintű együttműködésre lépjen a szervezettel. A #ENDviolence kampány világszerte nagy sikert ért el, több mint százmillió Ft-nak megfelelő adomány érkezett a szervezethez.



Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.




 
 
[ 2180 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x