Tanít a szellemvilág
Címlap / Ezotéria / Tanít a szellemvilág

Tanít a szellemvilág

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-06-01

Az Ószövetség következő könyve a Királyok-könyve, keletkezési idejét Kr.e. 587 utánra teszik. Szerzője korábbi forrásokat használt fel, Júda királyait mindig a vallási kultusz magatartása szerint ítéli meg, párhuzamot vonva a szomszédos Izrael királyainak uralkodási idejével.  

 

Az Ószövetség következő könyve a Királyok-könyve, keletkezési idejét Kr.e. 587 utánra teszik. Szerzője korábbi forrásokat használt fel, Júda királyait mindig a vallási kultusz magatartása szerint ítéli meg, párhuzamot vonva a szomszédos Izrael királyainak uralkodási idejével. A történelmi leírás mellett a hangsúly az Istennel kötött szövetséghez való hűség áldásán, ill. a hűtlenség bűnhődésén van.

KV: Királyok I. Könyve 1,4: Dávid király fázását szép leány ölelésével akarták megszüntetni.

A reiki gyógyítás szerint a hidegrázásnál az úgynevezett kettes csakrát kell erővel ellátni, amely egyben ezen ősi tan szerint a soha ki nem haló érzelmek, a szexuális energiák, és az alkotó erők központja. Akkoriban nem valószínű, hogy a reiki alapján gyógyítottak, de úgy tűnik, hogy mégis valami ősi ráérzésről van szó.

TSZ: Az a módszer, amit ti említtetek, nem mondom, hogy nem létezett, vagy nem volt tudott abban az időben, de egészen másképp fogták fel, más értelmezése volt, tehát nem energetikai probléma volt, amelyet felhoztatok. Vegyétek egyrészt Dávid király élemedett korát, és a vele járó állapotát, amit az Írás is kifejez. Szüksége volt arra, hogy a már lefelé hajló élet erejében olyan frissesség, inspiráló környezet vegye körül, amellyel kicsit felfrissülhet, egy kicsivel jobb és frissebb légkör vehette körül. De volt egy másik ok is. Tudjátok, hogy Izrael törzsei mindegyikének megvan a maga hagyománya, jellegzetessége, erőellátottsága, népen belül is. Dávid királynak kifejezetten annak a családnak a jelenlétére, levegőjére, hatásaira volt szüksége ahhoz, hogy ne legyen annyira öreges. Az, hogy fázott, az természetes folyamata életkorának. Ezt egyensúlyban tartani került Abiság a palotába, mondhatni egy kis melegséget, ápolást, frissítést hozni. A puszta jelenléttől kezdve, a fiatalság, frissesség, és annak a törzsnek mintegy speciális kisugárzása, életereje volt, amellyel megkíséreltek egy kicsit segíteni a királyon. Annak a kornak embere még tudta, hogy melyik törzsnek mi a jellemzője, mikor, hol, milyen célra használható. Ezt manapság már nem tudják. Dávid már nem számíthatott arra, hogy a meglévő gyermekein kívül a fiatal, kellemes és jó levegőt hozó teremtéstől még esetleg pótutódja származhasson. Az Írásban is az van, hogy nem élt Dávid Király oly módon ezzel a leányzóval, hogy ott esetleg egy nagyon késői utódra számítani lehetett volna. Egészen más, az imént felsoroltak indokolták Abiság palotába hozatalát. Az öreg királynak erre a felfrissítő környezetre volt szüksége, mert bár Dávid mindennemű erői kihalóban voltak, de király volt, hatalommal és felelősséggel a kezében, és ezt a királyi, uralkodói, rendelkezői munkáját a legkevésbé lehetett gyengülni hagyni. Ezért volt szükség Abiságra. Természetes, hogy nemcsak egy nagyon fiatal és egészséges teremtést választottak ki, hanem a korának rendelkezésre álló legszebbjét, királyhoz méltó környezetül.

KV: 1,38: Salamont a Gihon forrásnál kenték fel királlyá, mely a Paradicsom-béli folyók egyike. A jeruzsálemi Gihon forrását ma Mária kútjának hívják. Innen indult a Siló csatorna Jeruzsálem vízellátására, (Siló küldöttet is jelent) és ide irányította Jézus a vakon születettet megtisztulni, hogy mosakodjon, tisztuljon meg a Silóé vizében. A nevek közötti szellemi összefüggés világos, jelent-e mindez egy kiemelt, célzatos erősugárzást is?

TSZ: Ha úgy vesszük: igen, de nem ez volt a lényeg. Bár Jeruzsálem vízellátása nem kizárólag ebből a forrásból történt, vannak más vízlelőhelyek is körülötte, de ez a forrás mindig kiemelten fontos volt éppen azért, mert szent hely volt mindig is, mondhatni az idők kezdetétől fogva. A Paradicsomból ide folyó víznek tartották, tehát szent volt a hely is, a víz maga is. És hogy küldött? Igen, úgy fogták fel, hogy a Paradicsomból küldött víz, amelynek rendkívüli tisztító, éltető ereje van, éppen azért, mert az elhagyott paradicsomi vidékeknek szinte az egyedüli még meglevő, fogyasztható, még elérhető forrása volt. A gyógyításhoz csakis egy ennyire szent víz volt méltó. Királyt felkenni? Hová mehettek volna méltóbb helyre, mint ide a Paradicsom küldöttéhez, ehhez a forráshoz, amely a legtisztább, a legszentebb, és a legsegítőbb, amely a legméltóbb és a legmegerősítőbb nemcsak a betegek gyógyulására, hanem a királyi uralom indulására is. Nem véletlen volt a hely kiválasztása. Nem annyira energetikailag magas hely, bár az is volt, mint inkább az, hogy nagyon számított, és amely az idők folyamán sem veszítette el jelentőségét. Később is nagyon sok fontos és jelentős esemény színhelye, betegek gyógyítója, jóslatok és különleges próféciák kinyilatkoztató helye, amiről nem tudtok. Így már érthető, hogy miért volt itt királlyá kenés. Gondoljatok arra is, hogy Salamon kifejezetten, tudottan, és megjósoltan a legnagyobb, leghatalmasabb királyuk volt már indulás előtt is. Kiemelten fontos kellett, hogy legyen minden olyan körülmény, minden olyan áldozat, ceremónia, amely az ő személyéhez kötődött. Ezért is mentek a Paradicsomból küldött víz partjára, melytől remélték, hogy az új király uralma, mint a Paradicsomból küldött éltető hatalmasság, az ő sorsukat még jobbra fordítja, még hatalmasabbá teszi. Itt is van egy összefüggés.







Cikkünk folytatódik, lapozz!
 
 
[ 2354 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x