Menedzserművészek, művészmenedzserek
hirdetés
Címlap / Kultúra / Menedzserművészek, művészmenedzserek

>

Menedzserművészek, művészmenedzserek

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-04-16

Bármerre megyünk, szinte mindig csak a recesszióba botlunk bele. Válság ide, kétségek oda, még mindig vannak sikertörténetek és mögötte álló sikeres emberek, akik büszkék arra, amit létrehoztak. Dr. Bíró Péter könyve őket mutatja be.  


Rendezvénynaptár
Egy ilyen könyvet két dolog miatt érdemes kézbe venni. Egyrészt ad egyfajta lendületet jelenlegi életünknek, hiszen sikerről olvasunk benne, optimizmusról, jó gondolatok jó helyen és jó időben való aktivizálásáról, másrészt akár tanulhatunk is belőle, hiszen ha nekik sikerült, nekünk miért ne menne?

Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a Menedzserművészek - Művészmenedzserek c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni?

A szerző könyvében olyan - Magyarországon is ismert és tevékenykedő - vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára. Ez a titok az, amely az olvasót arra készteti, hogy az egyik esetet, a másik után olvassa el, és fedezze fel, amitől egy-egy gazdasági vállalkozás, kulturális szervezet unikálissá, egyedivé válhat. Ez a titok lehet a termék maga, a vezetők személyisége, az alkalmazott stratégia, a személyzet odaadása, és legtöbbször az egyedi stílusú marketing, és azon belül is a marketingkommunikáció. - írja Dr. Rekettye Gábor marketig professzor, a kötet egyik lektora.


"A mű egyik fő értéke, hogy az elméletet a gyakorlatban megfoghatóvá teszi. Ráadásul, friss hazai példákkal, így a leírtak, egy-egy tipp azonnal gondolkodásra késztet, hogyan építheti be az olvasó saját munkájába. Az olvasó pedig lehet brand menedzser, marketinges, vagy éppen cégvezető, aki a saját munkájához szeretne inspirációt. Lehet diák, aki az elmélet gyakorlati alkalmazását, az életet szeretné megismerni. És lehet olyasvalaki, aki tágabban érdeklődik a társadalmi - gazdasági - kulturális folyamatok iránt" - olvassuk dr. Papp-Váry Árpád, a BKF dékánja, Márkadoktor, a kötet másik lektorának értékelésében.

Ajánlom minden pesszimistának , aki nem bírja már tovább elviselni önnön felhőit és minden sikerembernek, aki tiszteli társait.

Dr. Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek
T.Bálint Kiadó




 
 
[ 2386 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x