HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-10-23

A mennyekbe vezető lépcsők

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-10-23

Kirándulás Tikal titokzatos városába. Tikalt meglátni: felrémlő rejtelem és szétomló ragyogás. Már a repülőgépről feltűnt az öt mészkőcsúcs a zöld rengetegben.

Tikalt meglátni: felrémlő rejtelem és szétomló ragyogás. Már a repülőgépről feltűnt az öt mészkőcsúcs a zöld rengetegben. Az őserdők mennyezetét áttörő hatvan méteres vagy még magasabb piramisok meredek lépcsősoron át közelíthetőek meg – tudtam meg később, ekkor még csak ámultam az új meg új varázslaton.

Nagyapám a mexikói kormány vendégeként magával vitt diplomáciai útjára. Ő minden európai nyelven tudott tárgyalni, gyakran utazott kereskedelmi, diplomáciai küldetésben.

Brazíliából hozott gyönyörű szobrokat, a lakásában indiai, indonéziai díszek mosolyogtak ránk kegyetlen emberevő fogaikkal. Sokszor kértem, hogy vigyen magával, de még fiatal feleségét is csak Párizsig vitte luxusnyaralásra. És most engem mégis meglepett: egy hónapig vele lehettem Mexikóban. Heteken át figyelmeztetett kötelezettségeimre és az önvédelmi szabályokra.

Aztán Mexikóban véget értek az intelmek, mintha csak anyám és nagyanyám miatt lett volna olyan gondos. Szinte nem is törődött velem. Naphosszat nem láttam, esténként fogadásokon volt, másnap délig aludt. Én pedig gyenge spanyol és sokkal jobban beszélt angol tudásommal nekivágtam megismerkedni Mexikóval. A szállodában figyeltem fel egy turista csoportra: nálam néhány évvel idősebb fiúk indultak Guatemalába egy titokzatos város megismerésére. Volt köztük egy indián is, Pennsylvániában tanult az egyetemen, ő hívta csoporttársait felfedező útra. Amerikaiak voltak, elég pénzzel felszerelve, és egy hét alatt megismertem terveiket. A vezetőjüket, Mike-ot bemutattam nagyapámnak (őt is Mike-nak becézték itthon i-vel, barátomat aj-jal), a szokásos figyelmeztetések után a gondjaira bízott, adott pénzt, és megengedte, hogy kirándulgassunk együtt. Titkos terveinkbe nem avattuk be, mert sose lehet tudni, mikor ír valami elrettentőt nagyanyámnak. (Válásuk óta még sosem írt, de jobb az elővigyázatosság.) Így hát nyolctagú csoportunk elindult busszal Guatemala ősrengetegébe hátizsákokkal, konzervekkel, hálózsákokkal. Társaim nekem is megszereztek mindent.

A buszról leszállva a fiúk próbáltak riogatni, hogy jaguárok, pumák, vaddisznók cirkálnak a gyalogösvényeken, de ha ők maguk nem féltek, én se éreztem késztetést az ijedezésre. Vidámak voltunk, de csak suttogva beszéltünk, hallgattuk az erdő hangjait, éjszaka se gyújtottunk tüzet, csak kis zseblámpákkal világítottuk meg a lábunk alatt a köveket, ha szükségünk volt rá. Úgy jártunk mi is, mint a vadállatok, nesztelenül.

Aztán megláttam közelebbről azt, ami már a gépen feltűnt, de valójában csak hazafelé néztem meg jobban, amikor már tudtam, hol jártam. A hatalmas piramis tetején egy viszonylag kis templom állt, egyszerű vonalait csak az ajtókat áthidaló faragott szemöldökfák díszítették. A templom falai tíz-tizenkét méteres vastagságúak voltak. A 42 métert meghaladó kilenc teraszra épült templom az Óriás Jaguár nevet viseli. Valamikor egy uralkodó szobra ült a palota tetején, melyet talán vörös, csontszínű, zöld és kék festék borított.

Cikkünk folytatódik, lapozz!

szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot

A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!