HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-08-23
Címlap / Otthon / Anyu, ő egy szellem?!

Anyu, ő egy szellem?!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-08-23

Képzelgés vagy valóság? A szülők egyik rémálma az a kisgyermekkori jelenség, melyet legtöbben "képzelgések szindrómának", mások "képzeletbeli barát jelenségnek", megint mások pedig valami misztikusnak tartanak.  

 

Rendezvénynaptár

A kisgyermekeknek ez az időszak a bizalmatlanság és félelem időszak, amikor először találkoznak elsöprően azzal, hogy nem igaz, amit mondasz, te már nagy vagy! Ha e mellé biliről kell leszokni, apu sokat dolgozik és ritkán van otthon, és az óvodához is fel kell nőni, akkor az kész sorscsapás.

Nagyon nehéz megkülönböztetni ezeket a jelenségeket, finom a határvonal. Sokszor a gyermek valóban képzeletbeli baráttal találkozik, olykor csak mímeli a dolgot nem is létezik a barát, pusztán más társától veszi át a jelenséget, akiknél úgy látja ez menő. Néha nagyon komoly pszichés betegségről is szó eshet, éppen ezért borzasztó körültekintően kell eljárni. A legjobb, ha épp bizonytalanok vagyunk, ha egy fejlesztőpedagógusnak vagy gyermekpszichológusnak mutatjuk meg a gyermeket, aki játszva rajzolva jár a dolog végére.

Sok esetben azonban nincs szó durva szellemi megpróbáltatásról, mindössze arról, hogy a gyermek nyitott szellemű családban nő fel, hallja, látja a körötte lévő misztikus tanokat. Ez esetben  mondhatjuk könnyű dolga van a kicsinek, hisz  a szülő ha határokat is húz, meghallgatja a gyermeket. Mi van akkor, ha a szülő azonban nem érzékel?

A 3. szem

A 3. szemes látás egy természetes készség, intuíció, hatodik érzék, valami, ami az ezoterikusok között már annyira ismert szinte, hogy lejárt lemez. Mégis létező érzék, amelyet bárki képes használni. Csecsemőkorban ez az érzék nyitott. A gyermek használja, látható a kisded mozgásán, szemmozgásán, figyelmén, hogy olykor-olykor fizikai szemmel nem látható dolgokat érzékel.

Mik lehetnek ezek?

 Pl. tárgyak hőleadása, akár egy növény, mint szintén élőlény aurájának észrevétele, esetleg egyéb lények jelenléte. Sajnos a szellemi lényeket nem tudjuk függetleníteni a misztikus irányzatoktól és a legtöbben így hiszik is meg nem is jelenlétüket. Az ma már tény, hogy ezt a 3. szemes látást elveszítjük 3 éves korunkra legkésőbb. Fenntartható megfelelő képzéssel, gyakorlatokkal és főként elfogadással. A legtöbb vallásban azonban szintén szó esik ezekről a lényekről, pl. angyalok, kerubok néven, melyeket szintén csak a kiválasztottak láthatnak. Talán, ha az összes egyház, kisebb-nagyobb vallás és útkereső elfogadja és beszámol a fizikai mögötti, az anyagin túli észlelésről akkor érdemes lenne elgondolkozni azon, hogy az UV-sugárzást sem látjuk, legtöbbször a napsugár összetételét sem, ahogy a vízkövet sem a csapvízben, mégis jelen van.

A legtöbb szülő, tehát mire szülő lesz már réges-régen nem érzékel. Ha vannak intuíciói,  megérzései, pl. az édesanyáknak gyermekükkel kapcsolatban azt az ösztönöknek és géneknek tudja be. A spirituális jelenségek azonban nem zárják ki a gének meglétét vagy az ösztönök igazát. Az ösztön lehet maga a sugallat, a gének pedig szintén kódok, jelek, egy másik számrendszerben, de lényegében ugyanazon a nyelven, miként ezek a természetfeletti jelenségek is megfogalmazódnak.

Szülővé váláskor sokszor azok a nyitott kismamák és kispapák is leteszik a misztika-stafétát, akik annak előtte nyitottak voltak a természetfelettire, pusztán azért, mert félnek a gyermek nem tud majd beilleszkedni a modern kor társadalmába ilyen szemlélettel.

Mi az igazság? 

Beilleszkedés, szocializáció, egy teljes társadalomba vagy kis közegekbe lehetséges. Ma már a misztika tanai és az egyházak által kínált üdvök oly könnyen elérhetőek, hogy szinte nincs olyan ember, aki ne találkozott volna vele, ne lenne véleménye, vagy tapasztalata róla. Ugyan az óvodában, bölcsődében a gondozónők gyakran a sztenderdet képviselik és a hagyományoshoz kell szoktassanak ma már mégis találunk nagy számban alternatív intézményeket, és olyan óvónőket is, akik értik, amiről a csemete beszél. Bár a legtöbb jelenséget illetőleg bizonytalanok vagyunk, nem értjük, pontosan miről is beszél a család legifjabb tagja, egy azonban bizonyos egyre több helyen kapunk róluk megerősítéseket.

A bizalom

A kisgyermek számára elengedhetetlen a bizalom és a megerősítés. Így tehát, ha a gyermek lát vagy hall valamit és közli a szülővel azt, lerohanni, hogy ez fiam bizony nem így van, ne hazudj, és én nem látom és nem is érdekel, veszélyesebb, mint az, ha érdeklődve szemléljük magyarázatait. Fontos határokat húzni! Érdemes elmondani, hogy mi nem érzékeljük a dolgot, de kérdezzük meg mit lát és miért mondja el. Ha fél, vigasztaljuk meg, ha pedig barátságot szeretne kötni ezekkel a lényekkel mondjuk el neki, hogy alapvetően mi hús-vér emberekkel barátkozunk. A bátorításba sem jó átsiklanunk, de teljes elfojtás, tiltás nagyobb dühöt, haragot válthat ki, vagy a kapcsolat gyakoribb keresését a hanyagoltság érzés végett. Gyakorló szülőknek ehhez ajánlom szeretettel a Szűnj meg Fred című filmet, amely a kiskori dacot jelesen példázza!

Minden hasonló esetben - így ebben is - legfontosabb a mértéktartás, az egyensúly. A valóság, hogy mi az?, pusztán egy kérdés. Találgatás. Van, akinek az Isten a mennyei szférák, van, akinek az anyag. Hogy mi az anyag? Kérdéses, mert egy része látható, más része láthatatlan. Emberek milliói vallják, hogy illúzióban élünk, rossz dátumot írunk vagy éppen visszafelé élünk az időben csak nem tudunk róla. Filozófiai iskolák és vallási dogmák alakítják ki gondolkodásunk, időképünk, így életfelfogásunk, de sokszor nem is tudjuk mik ezek és hogyan hatottak képzeletünkre, s közben ma már nem divat teológiát vagy filozófiát tanulni, sokszor még az ezoterikusok is önképzők.

A valóság tehát egy viszonyítási pont, de a társadalmilag elfogadott valóság az az a 3 dimenzió, melyben jelenleg élünk és alkotunk, a támpont kedvéért, a cikk, melyet olvasol!

Az egyensúly

A gyermeknek ezen a valóságtalajon kell megmaradnia. Az érzékfeletti tapasztalatok, a hatodik érzékes élmények mindennaposak a gyermeknél jó ezeket lerajzoltatni, leíratni vagy elmeséltetni velük. Oldhatjuk bábjátékkal, vagy színezéssel, akár a fürdőkádban beszélgetve is. Fontos azonban, hogy megértsük a gyermek bizonyos tekintetben ránk szorul, nem tud egyedül utazni vásárolni vagy főzni, ezekben a dolgokban mi többet tudunk nála, ő pedig több-kevesebb harccal elfogadja és tanul tőlünk mi bizonyítjuk neki, hogy tudásunk helyénvaló és használható. A természetfeletti készségekben az a gyermek, akiben neveléssel nem fojtjuk el a készséget, és érzékel, hozzá képest mi szorulunk kiegészítésre, mert ő többet tud. Ne gondoljuk azt, hogy makulátlan a tudásunk, engedjük, hogy megmutassa nekünk ezeket a dimenziókat is!

 

 






 
 
[ 17834 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot


Warning: Division by zero in /var/www/lapcsalad/harmonet.hu/include/fooldal/rendezvenynaptar_slide_jobb_oszlop.php on line 72
 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x