Egyszerű változtatással is látványos hatás! Természettudatos...
Címlap / Otthon / Egyszerű változtatással is látványos hatás! Természettudatos téralakítás

Egyszerű változtatással is látványos hatás! Természettudatos téralakítás

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-04-09

Egy hatalmas áruházban milliónyi kutyafüle, akár bútornak, vagy díszítőelemnek is nevezhető izé, bigyó, amibe első ránézésre beleszeretünk, megvesszük, hazavisszük, és csodák csodája, valóban jól megy a többi, korábban szintén itt vásárolt kütyünkhöz! Egyszerű, természetes, és sokunkat gyerekkorunk óta boldogít. Őszi bútortrendet teszteltünk!  

 

EGYSZERŰ VÁLTOZTATÁS, LÁTVÁNYOS HATÁS. Így szól az IKEA új szlogenje. Ez jellemzi végül is egész tevékenységüket. Egy hatalmas áruházban milliónyi kutyafüle, akár bútornak, vagy díszítőelemnek is nevezhető izé (bigyó), amibe első ránézésre beleszeretünk, megvesszük, hazavisszük, és csodák csodája, valóban jól megy a többi, korábban szintén itt vásárolt kütyünkhöz!

Súlyából érezni, csak a lényeg maradt ki belőle: az anyag. Viszont legalább könnyen szállítható, praktikus, aránylag olcsó, főleg, ha jól el vagyunk eresztve anyagilag. Ilyenkor észre se vesszük, hogy már annyi mindent tettünk a kosarunkba, aminek a 80 %-át már a megvásárláskor biztos, hogy semmire se fogjuk használni, de azzal nyugtatjuk magunkat: nem baj, mert majd ha később ilyenre lesz szükségünk, akkor már lesz!

Megjelent 2010-es katalógusuk, több száz új, elérhető árú lakberendezési termékkel és ötlettel, melyek segítségével kevesebb pénzből is látványos hatás érhető el az otthon megújítása során. (Igazi válság-projekt - a szerk.) A magyarországi vásárlók 71 százaléka alapvetően elégedett otthonával, de néhány dolgon szívesen javítana – ez most megvalósítható az
“Egyszerű változtatás, látványos hatás” jelmondat kapcsán, mellyel megláthatjuk, hogyan alakítható ki az egyénre szabott otthoni környezet egyszerűen, gyorsan, látványosan – és nem utolsósorban kis költségvetésből!
A lakberendezés terén piacvezető cég az elmúlt évek 20 százalékos árcsökkentését követően továbbra is alacsony, elérhető áron kínálja formatervezett, minőségi lakberendezési termékeit a vásárlók széles rétege számára.

Az új, 2010-es IKEA katalógus világszerte 198 millió, Magyarországon 1 350 000 példányban jelent meg. A fenntartható fejlődés iránti elkötelezettség jegyében az új katalógus kisebb és praktikusabb formátumban készült. Kényelmesen forgatható, és akár kézitáskában is magunkkal vihetjük.
A kisebb formátumú katalógust így egyszerűbb szállítani (a teherautók raklapjain a korábbinál több katalógus fér el, így egyszerre több szállítható), ami nem utolsó sorban kevesebb szén-dioxid-kibocsátással jár. A katalógushoz felhasznált klórmentes papír csaknem háromnegyede olyan farostból készült, amely igazoltan környezettudatos gazdálkodást folytató erdészetekből származik. A cég számára a környezetvédelem kiemelten fontos:

Szelektív hulladékgyűjtés: Az áruházakban a vásárlók és munkatársak számára egyaránt szelektív hulladékgyűjtők állnak rendelkezésre. A szelektív hulladékgyűjtés alkalmazása 2005 óta körülbelül 269 000 000 forint megtakarítást eredményezett az üzletlánc számára Magyarországon.

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése: A cég elkötelezett amellett, hogy minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjon maga után. A vállalatok világában az elsők között váltotta személyautó-flottáját hibrid autókra.

Emellett vásárlóit és munkatársait is a tömegközlekedés használatára buzdítja. Ezért minden magyarországi munkatársa tömegközlekedési bérletet kapott 2009 végéig térítésmentesen.

Gazdaságos forráskihasználás: Megújuló, újrafelhasználható és újrafelhasznált anyagokat részesíti előnyben. A lakberendezési termékek szállítása során a lapraszerelt csomagolás fontos szempont, hiszen kevesebb helyet foglal, így szállítása kisebb károsanyag-kibocsátást eredményez.

A cég kizárólag energiatakarékos izzókat használ, és a jövő évtől az áruházakban is csak ilyen izzók lesznek kaphatók. 2008 óta Csehországban és Szlovákiában, 2009 óta pedig Magyarországon is 100 százalékig megújuló forrásból származó, ún. “zöld energiát” használnak.

Munkatársaink részesültek az IKEA által forgalmazott napenergiával működő asztali lámpából, amit nappal 12 óra napoztatás után este 3-4 órán keresztül világít!!! Ez egy szuper dolog.

Cikk és fotók: ZKZ
 






 
 
[ 3365 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x