HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-07-22
Címlap / Otthon / Csokit ér a kattintás

Csokit ér a kattintás

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-07-22

A Bonbonetti Csoport egyik legismertebb márkája, a tibi csoki 70. születésnapja alkalmából meghirdeti a Lájkold a tibi csokit! közösségi médiakampányt, melyben minden kattintás egy kocka csokit jelent egy gyermek számára. A jótékonysági akció célja, hogy a tibi csoki rajongóival közösen minél több csokoládét ajándékozzon olyan gyermekközösségeknek, akik pályázatukkal elnyerik a közösség szeretetét. A kezdeményezéshez több ismert személyiség is csatlakozott, többek között Barabás Éva, Dombóvári Vanda, Tóth Tibor valamint Pintér Tibor is büszkén vállalta, hogy az akció mellé áll. 

 
"Lájkold a tibi csokit!" közösségi médiakampány
Az egyik legrégebbi és legismertebb magyar csoki márka idén épp 70 éves. Szólíthatnánk akár „tibi bácsinak” is, de frissebb és élénkebb, mint valaha. Minden korosztálynak mást jelent, de aligha akad ember Magyarországon, aki ne ismerné. S ha igaz a tétel, hogy minden ember azzá válik, amit megeszik az életében, akkor mi, magyarok mindannyian kicsit „tibik” vagyunk.

A Bonbonetti Csoport a tibi csoki 70. születésnapja alkalmából elindított „Lájkold a tibi csokit!” közösségi médiakampánnyal szeretné méltó módon megünnepelni a neves évfordulót. Az akcióban bárki részt vehet, hiszen egyetlen kattintással, könnyedén ajándékozhatunk egy kocka csokit egy gyermeknek.


Hogy ki lesz az? Mely gyermekközösségek örülhetnek a sok-sok csokoládénak?


Nos, erről ugyancsak a közönség szavazhat. A kampány alatt várják mindazon gyermekközösségek jelentkezését, kreatív pályázatát, akik szeretnének a megajándékozottak között lenni. Nem kell mást tenniük, minthogy arra a kérdésre ötletesen válaszoljanak, hogy miért pont ők érdemlik meg legjobban a csokihegyeket. A pályázat részletei megtalálhatóak a www.tibicsoki.hu , valamint a www.facebook.com/tibicsoki oldalakon.

A tibi csoki története
Az édességkedvelők először 1941-ben kóstolhatták meg a gyáralapító unokájáról elnevezett tibi csokit. Az elsősorban gyerekeknek szánt, bordázott mintájú csokoládé 2,5 és 5 dkg-os kiszerelésben került forgalomba. Eredeti reklámszlogenje, „tibi nem csak a mama kedvence” az egyre nagyobb kereslet hatására „tibi nem csak a gyerekek kedvence”szövegre módosult.

Az évek során a tibi folyamatos fejlődésen ment keresztül: ma már 100 g-os táblák készülnek, az eredeti bordázást a kockás beosztás váltotta fel, és a hagyományos étcsokoládé mellett megjelentek a különböző ízváltozatok is. Az eredetileg táblás tibi csoki ma már szelet, drazsé, húsvéti nyúl, valamint mikulás és szaloncukor formában is kapható.

2002-ben a tibi valóban rendkívülivé vált, mivel a felhasznált anyagok alapján jogosult a "különleges tejcsokoládé" minősítés használatára, ami azt jelenti, hogy 30% feletti kakaó- és 18% feletti tej-szárazanyagtartalma van. A hagyományos, legalább 60% kakaótartalmú tibi étcsokoládéban minden megtalálható, ami a jó minőségű valódi csokoládéhoz szükséges.

Az elmúlt 70 évben a tibi formája és csomagolása sokat változott, sokféle új termékkel bővült a választék, amelyek eredményeként az egyik legnépszerűbb csokoládé márka lett. Az egy év alatt gyártott csoki táblákkal például akár 15 szabványos focipályát lehetne lefedni vagy a táblákat egymásra rakva a Mount Everest tetejéig felérő tornyot lehetne építeni.

Talán csak egyetlen dolog nem változott a legkisebb mértékben sem: ez pedig a tibi felirat, amely pontosan olyan maradt, mint eredetileg volt. Csupa kis betűvel írt, gyerekesen kacskaringós formájú nevével a tibi az egyetlen csokoládé a hagyományos nagy magyar márkák közül, amely a kezdetektől egészen a mai napig Magyarországon, a budapesti gyárban készül.

Egyedülálló tibi csokoládék a 70. születésnapon
2011-ben ünnepli a tibi csoki a 70. születésnapját, mely alkalomból egyedülálló csokoládékkal lepi meg a vásárlókat. A limitált mennyiségben kapható dunakavicsos tejcsokoládé és a narancs-darabos étcsokoládé nem csak ízében különleges, hanem csomagolásában is: a vignetták belsejében a tibi 70 éves történetéről lehet érdekes híreket olvasgatni a csokoládék fogyasztása közben.


Szeretnél a „Lájkold a tibi csokit!” kampány megajándékozottja lenni? A pályázat részletei:

A pályázatokat a következő címre várjuk: tibicsoki@epr.hu

Pályázatok beérkezése:                                         
2011. április 14., 16 óra 00 perctől - 2011. május 15., 22 óra 00 percig

Facebook szavazás a pályázatokra:                     
2011. május 16., 08 óra 00 perctől - 2011. május 22., 22 óra 00 percig

Csokoládék szétosztása a megajándékozott intézmények részére:                                             
2011. május 23-29.

A pályázat benyújtására jogosultak köre:
Olyan, legalább 50 fős, gyerekekkel foglalkozó közintézmények (alapítványok, gyermekotthonok, iskolák, óvodák, kórházak, stb.), valamint tetszőlegesen szerveződő gyerekközösségek (települések, kollégiumok, klubok vagy internetes közösségek), amelyek valamilyen gyűjtőnév alatt pályáznak. Amennyiben tetszőlegesen szerveződő gyerekközösség pályáz, úgy a pályázaton feltétlenül fel kell tüntetni, hogy milyen alapon szerveződött közösségről van szó. Pl. Beszolnokok - a szolnoki görkorisok.

Mit kell tenned?
Mutasd be gyermekközösségedet, és magyarázd meg, hogy miért Ti vagytok azok, akik legjobban megérdemlik a csokoládéajándékot. A fogalmazáshoz csatolnod kell egy kreatív anyagot, mely lehet kép, rajz, vagy bármilyen kreatív, gyermekek által elkészített hang- vagy videoanyag maximum 1 perces terjedelemben. A tibi csoki Facebook oldalára kizárólag a pályázó neve, valamint kreatív anyaga kerül fel.


Pályázatodat az alábbi három pont szerint részletezd:


Intézményed/gyerekközösséged adatai:
Intézményetek neve:
Intézmény címe:
1­-18 éves gyermekek létszáma:
Pályázat neve, címe /lehet bármilyen szlogen is/:
Kontaktszemély neve:
Kontaktszemély elérhetősége:

Fogalmazásod:
A fogalmazás maximális terjedelme: 1 db A4-es oldal.
Beadás formája: PDF vagy DOC formátum

Kreatív anyagod:
Beadás formája: Bármilyen digitalizálható tartalom lehet (kép, rajz, video- vagy hangfelvétel), mely maximum 5 MB terjedelmű és 1 perc hosszúságú.                            

A pályázatok elbírálásának, megítélésének szempontjai:
A beérkezett pályázatok előzsűrizésen mennek keresztül. A legjobb kreatív anyagok felkerülnek a tibi csoki Facebook oldalára. A rajongók szavazata alapján dől el, hogy melyik intézmények részesülnek a csoki ajándékokban.

A tibi csoki Facebook oldalának 2011. május 15., 22.00 órai rajongói száma alapján derül ki, hogy pontosan hány intézmény részesülhet a megajándékozásban.






 
 
[ 4712 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x