Még ma megbolondulsz? Stresszkalkulátor a hétköznapokra
hirdetés
Címlap / Psziché / Még ma megbolondulsz? Stresszkalkulátor a hétköznapokra

Még ma megbolondulsz? Stresszkalkulátor a hétköznapokra

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-02-28

Néha az ember úgy érzi az ép esze elérte azt a bizonyos túlfeszített határt, amiről már azt hitte, nem is létezik. Az idegrendszere a pamutgombolyagként kócolódik, a haja pedig pszichésen elektromos, és az égnek áll. Valami ilyesmi, amikor a világ az agyadra ment. Honnan tudhatod, hogy mára beteltél?  


Rendezvénynaptár

Na és ha igen, akkor mi a teendő? Hogy mérhető a stresszfkatorunk, és hogy tudjuk lecsillapítani őket? Gázok és megoldásuk, a lehiggadás ősi, ám nano-zenbuddhista módjai.             

Írd fel pontjaidat - minden pont a verbális és online felületeken való megnyilvánulásokra is igaz!
 

  1. Ma már legalább egyszer elküldtél valakit a legbüdösebb, legmelegebb éghajlatra. – 20 pont
    Tipp: Beszélj vele szépen és türelmesen, az elegancia erőt ad.
     
  2. Kb. annyi időd volt összekészülni ma reggel – odafigyeléssel -, mint máskor egy fogmosásra, úgy érzed magad, mint akit háromszor átmostak szárítós mosógépben. – 10 pont
    Tipp: Menj ki a klotyóba és szedd rendbe magad. Tükör, törlőkendő, kistürcsi, smink, illat, meg a jó öreg víz.
     
  3. Ma még nem ettél, vagy minden falatot rágás nélkül toltál le a gyomorszájadig, a gépbe bámulva, esetleg közben fél kézzel gépelve. Vitamintartalma a nullához konvergált, kalóriaértéke a WTC-n is túlnőtt. – 20 pont
    Tipp: Menj le a boltba és vegyél egy zacskó bogyós gyümölcsöt. Ez erősen vérképző, fogyaszd el nyugodtan. Ha valaki beszól arra, hogy épp szünetelsz és eszel, érdeklődd meg tőle (udvariasan), hogy ő netalán szél-, vagy benzinmeghajtású?


     
  4. Az idegeid és vérnyomásod a kétszáz körül versenyeznek, a kávéd kihűlt az asztalon, mert ilyen állapotban már nem mered meginni. – 5 pont
    Tipp: Menj ki és igyál egy könnyed cappuccinot, zöld teát. Fogyassz mellé sok vizet. Ne feledd a kötekedő kollégákkal is kedvesnek kell lenni, virágaik cserepébe keverőkanalat, dokumentumaikra cukrot, tejszínt kaphatnak. Figyelmességed jele, hogy ezt kérés nélkül is megteszed értük.
     
  5. Nincs türelmed már dolgozni se. – 10 pont
    Tipp: Vegyél mély levegőt és próbálj meg kitartó oldaladdal azonosulni. Munkaidő után kitartóan ordítatod, hogy eleged van, addig viszont maradj nyugton.
     
  6. Nincs türelmed beszéd közben fogalmazni – ez már valóban rossz jel. – 20 pont
    Tipp: Beszélj tőmondatokban. A hangsúlyod nyugodtan elárulhat. A pofavizites hazugságok általában tovább rombolják a helyzetedet. Az őszinteség katarzishoz és megkönnyebbüléshez vezet.

     
  7. Ma már többször verted az asztalt az öklöddel, mint a klaviatúrát és a wc-ajtót is akkusztikával hajtod be magad után. – 5 pont
    Tipp: Vezesd le gépeléssel, járkálással. Ebédszünetben érdemes egy almát kiskéssel kegyetlenül megpucolnod, vagy munka után lemenni a helyi edzőterembe és egy labdával agyonverni a falat.

HarmoNet tipp: Folytonos fáradtság, aluszékonyság, feszültség? Betegség lehet a háttérben! (Teszttel!) >>

Értékelés:

40 pont alatt: Viccelsz? Jól megszámoltad? Amúgy igen jó, zseniálisan szervezed az életed.

40-60 pont közt: Sikeres ember vagy, hogy sikerült ilyen sok pontot elérned? Nem is vagy stresszes.

60-80 pont közt: Van esélyed. A stressz benned még normális és kezelhető. Alkalmazd tippjeink.

80 pont felett: Na ugye hogy Te is itt tartasz? A legalja. Nincs semmi baj, ez az egészséges stressz-ürülési pont. Ami ma kipereg, holnap már nem feszít. A gyógyulás útjára léptél!

(A cikk a kép után folytatódik) 



További három jó tipp

  • Egy ilyen rusnya nap után aludj legalább 8 órát,
  • Lefekvés előtt vegyél be némi vitamint, gyümölcsöt fogyassz és vizet,
  • Reggel teljes fürdéssel és hajmosással kezd a napot, mintha újra élnél.

Hosszabb távon gondolkozz el

  • Kell-e neked ez az életforma, kapcsolat, társaság, közösség?
  • Merre szeretnéd továbbvezetni életed?
  • Milyen korlátokat tudsz vállalni ezek eléréséért, és hol kell minden nap szabadnak érezned magad.

HarmoNet tipp: 7 jellemvonás, ami durván káros az egészségre >>

Hétvégén:
irány az erdő, a zöld, a természet! Addig nekünk, a zöld szín nyugtatását igénylőknek marad a HarmoNet!




 
 
[ 10450 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
x