Képzeletmozgósítás agytréninggel
Címlap / Psziché / Képzeletmozgósítás agytréninggel

Képzeletmozgósítás agytréninggel

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-07-09

Gondoltad volna, Kedves Olvasó, hogy életed minőségének javítása érdekében mindössze a képzeletedet szükséges megmozgatnia? Minél tisztábban állítjuk elő képzeletünkben a látáshoz, a halláshoz tartozó érzeteket, valamint a szagokat, az ízeket, az érintéseket, annál magasabb tudati állapotot leszünk képesek uralni. 

 

Gondoltad volna, Kedves Olvasó, hogy életed minőségének javítása érdekében mindössze a képzeletedet szükséges megmozgatnia? Minél tisztábban állítjuk elő képzeletünkben a látáshoz, a halláshoz tartozó érzeteket, valamint a szagokat, az ízeket, az érintéseket, annál magasabb tudati állapotot leszünk képesek uralni. Magasabb tudati állapotban a fájdalomérzetünket is ellenőrzésünk alatt tarthatjuk. Aki megfelelően gazdálkodik testi-lelki-szellemi energiáival, minden problémára talál megoldást. Amit el tudunk képzelni, azt agyunk meg is valósítja!

Ahogy Rudolf Steiner is mondja:
"Csak olyan lény, melynek füle és szeme van, észlelhet színeket és hangokat. És a szem sem tud semmit érzékelni, ha hiányzik a fény, mely a dolgokat láthatóvá teszi."

Most tegyük próbára képzeletünket!
Dőljünk hátra a karosszékében és csukjuk be lazán a szemünket! Gondoljunk valami kellemes emlékre, egy szép tájra, egy különös éjszakára...Amit most önmagunk elé vetítünk, úgy jelenik meg, mintha valóságos filmet néznénk? Teljesen tisztán, "élőben" nézzük és látjuk is a házimozinkat? Az ízeket, illatokat is fel tudjuk idézni? Hangokat és testmozgást is érzékelünk? Nos, ha ez így van, a mentális képzelet skáláján ragyogó eredményt értünk el!

Mi történik akkor, ha a stresszektől terhelten élünk?
Ha olyan problémák nyomasztanak, amelyektől mindig csak ugyanarra tudunk gondolni, bizony hiába a kényelmes fotel, hiába a csend körülöttünk, nem sikerül lazítani. Ha ilyenkor próbáljuk meg a képzeletünket mozgósítani, nemhogy ködösen, homályosan és nehezen felismerhetően látunk, de van úgy, hogy csak a gondolataink zakatolnak, kavarognak a fejünkben és minden sötét... Ez bizony elégtelen osztályzat a mentális képzelet skáláján! És csak saját magunkat okolhatjuk, nem pedig azokat, akik miatt "idáig jutottunk". Saját életünkért mi magunk felelünk. Azért is, ha hagyjuk, hogy tönkretegyenek. Talán túl sok energiát pazaroltunk el mások problémáinak megértésére és átvállalására. Talán csak hagytuk, hogy betemessenek a végtelenségig halogatott teendőink. Talán azért tarunk ott, ahol most, mert - eddig - valamit rosszul csináltunk.

A láthatóvá tevő fény
Szükségünk van tehát a fényre, mely a dolgokat láthatóvá teszi. És az agyunkra, amely képes minden hibánkat korrigálni, képes úgy irányítani bennünket, ahogyan azt mi elképzeljük és akarjuk. Az mindannyiunk előtt ismeretes, hogy agyunkkal gondolkodunk és összpontosítunk. Agyunk irányítja a mozgásunkat. Agyunk segítségével tanulunk meg úszni. Agyunk segít az egyensúlyozásban. Agyunk nélkül se beszélni, se járni nem tudnánk. Amikor tanulunk, az agyunk raktározza el a tudnivalót, hogy később visszaemlékezhessünk rá. Ez a memória.

Játsszunk a memóriánkkal!
Rakjon valaki egy tálcára sok érdekes tárgyat (órát, bögrét, pénzt, stb.), majd mutassa meg a többieknek. Maximum egy percig nézhetik a kiállított tárgyakat. Ezt követően takarja le az egészet. Most mindenki írja le, mit látott. Ha valamilyen szúrós tárggyal érintjük meg a mellettünk álló kezét, gondolkozás nélkül visszarántja. Ez a reflexes cselekvés. Ezt is az agyunk irányítja.

Hogyan tehetjük hatékonyabbá gondolkozásunkat?
Mit tehetünk azért, hogy ott, akkor és úgy tudjunk koncentrálni, ahogyan azt elvárják tőlünk és elvárjuk önmagunktól? Életünket agyunk irányítja. Mielőtt bárki arra gondolna, hogy elrontott életéért elég csak agyának rossz működését okolnia, megjegyzem: agyunkat a tudatunkkal irányítjuk és az elrontott életünkért csak önmagunkat okolhatjuk. Vizsgáljuk meg, hol tartott a gondolkozásunk akkor, amikor rászedhetők, becsaphatók, elnyomhatók, megalázhatók, kijátszhatók, kirabolhatók, megerőszakolhatók, bűnbe vihetők, hallgatásra vagy halogatásra késztethetők és kényszeríthetők voltunk? Abban a pillanatban, amikor felismerjük, azaz megtudjuk, hogy mi az, ami tarthatatlanná vált életünkben - és meg is tesszük a szükséges lépéseket ezek felszámolása érdekében -, már nem ugyanazok vagyunk, akik tegnap voltunk. Fejlődtünk és talán tanultunk is annyit a múlt hibáiból, hogy többé nem döntünk hibásan... Az agy optimális működéséért mi magunk tehetjük a legtöbbet.

Agyunkat illik jól táplálni, tornáztatni és pihentetni
A mostani élettempó "megemészti" bizonyos agyhullámainkat és felborul a két agyfélteke közötti harmónia. Ilyenkor a körülöttünk levő információözön nagy részét káros stresszként éljük meg. Ha olyan tartós hatások érnek bennünket, melyek kioltják alaprezgéseinket, eltolódnak a természetes agyhullámok és magas bétás állapotot idéznek elő. Míg alfában húsz-harminc információból tudunk döntést hozni, addig a magas bétás szinten már csak három-öt információ áll rendelkezésünkre. A többi elől bezárjuk tudatunkat, mert nincs energiánk foglalkozni velük - zakatol az agyunk, fáj a fejünk, de nem jutunk előbbre...

Megszabadulás a káros stressztől
Relaxáció, meditáció nélkül nem tudjuk megtisztítani tudatunkat a káros stresszektől, nincs öngyógyítás, önismeret, önfejlesztés. Az agytréninggel viszont végre - szinte észrevétlenül - magunkkal is törődhetünk, a rendelkezésünkre álló rövidke idő alatt relaxálhatunk, meditálhatunk. Ilyenkor visszakapunk valamit az élettől; néhány perc alatt gyorsan és eredményesen alapozhatjuk meg testünk- lelkünk- szellemünk újjászületését. Szükséges néha a "nagytakarítás", azaz agyunk "üzemanyag-feltöltése".

Amivel az agytréning dolgozik
A fény és hang információtartalmát - amivel az agytréning dolgozik - genetikusan hordozzuk. Ez a legősibb meditációs technika, melynek alkalmazásával agyunk képes előállítani a négy fő tudati állapotot jellemző agyhullámot. A BÉTA-hullámok az éber, az ALFA-hullámok a nyugodt, ellazult állapot létrehozói. A TÉTA-hullámok az elalvás határán képződnek és az álomlátás jellemzői. A DELTA-hullámok a mély, öntudatlan alváskor termelődnek. Agyunk mind a négy hullámtartományban előállít olyan vegyi anyagokat, amelyek szükségesek a napi terhelési és éjszakai alvási ciklusaink megéléséhez. Aki - úgymond - "hibásan" vagy nagyon kimerülve "működik", agytréninggel rövid idő alatt megtaníthatja agyának az optimális, ideális létezés állapotát.

Mi köze az agytréningnek a manikűrhöz?
Az agytréning olyan, mint a manikűr: ha nagyra nő a körmünk, elvonulunk egy kis időre; megrövidítjük (levágjuk, lereszeljük, fényesítjük, díszítgetjük) , hogy ne sértsünk meg vele másokat (hogy jobban érezhessük magunkat és mások is jól érezzék velünk magukat). Néha el kell vonulnunk pihenni, összegezni, tisztázni, felismerni, korrigálni, jobbítani, szépíteni - a békesség kedvéért.

Kevevári M. Katalin




 
 
[ 2913 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x