Babát szeretnétek? A termékenység diéta segíthet!
Címlap / Szépség-Egészség / Babát szeretnétek? A termékenység diéta segíthet!

Babát szeretnétek? A termékenység diéta segíthet!

Forrás: Medipress
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-02-23

Sok kisbabára vágyó nőben fogalmazódik meg a kérdés, vajon mivel növelhetné meg teherbeesésének lehetőségét. Sokan esküsznek a különféle táplálkozási formákra, mágikus ételekre, amelyek elősegíthetik a fogantatást. 

 

Termékeny ételek
Bizony ételekről az a hír járja, hogy fogyasztásuk termékenységnövelő erővel bír. Ilyen például az afrodiziákumnak is számító kaviár, a datolya vagy a bazsalikom. A férfi termékenység fokozója lehet a sáfrány valamint a koriander.

Törökországban szokás, hogy az asszonyok mentalevelet kötnek a kötényükbe a méhük föl, ennek szintén termékenységfokozó hatást tulajdonítanak.

A vitaminok közül az E vitamin termékenység-vitaminnak számít: magvakból és olajos bogyókból juthatunk hozzá; de ugyanilyen fontos szerepe van a folsavnak is, melyhez a zöld leveles növények fogyasztásával juthatunk.

Terméketlenné tevő ételek
Úgy tűnik, a Harvard Egyetem munkatársainak kutatási eredményei is alátámasztják a táplálkozás termékenységre gyakorolt hatását. Szerintük ugyanis megfelelő diétával és életmódváltással növelhető a teherbeesés, és azok az egyébként egészséges nők, akik peteérési zavarral küzdenek, „termékenységi diétával” elősegíthetik a megtermékenyülést.

Mit egyek, hogy termékeny legyek? Tudományos alapozás
A termékenységi diéta alapja, a telítetlen zsírok fogyasztása a transzzsírokkal szemben, növényi protein az állati eredetűvel szemben, illetve a magas zsírtartalmú tejtermékek, a különböző multivitaminok és a vastartalmú növények és étrend-kiegészítők fogyasztásának mellőzése.

Nyolc év alatt, Dr. Jorge E. Chavarro és csapata 17544 nőn követte figyelemmel az általuk kidolgozott módszer hatékonyságát. A vizsgált nők egyike sem szenvedett meddőségben. 

Mi az, amit inkább mellőzzünk?
Az életmódbeli tényezők közül ki kell emelni a mérsékelt kávé- és alkoholfogyasztást valamint a cigaretta teljes mellőzését, hiszen a dohányosok nehezebben esnek teherbe, és a méreganyagokkal teli szervezet egyébként sem ideális hely egy születendő életnek.

Látványos eredmények: ez tényleg hat!
A kutatócsapat összehasonlította azon vizsgált nőket, akiknél magas szinten alkalmazták a termékenységi diétát, azokkal szemben, akiken egy csökkentett hatásfokú eljárást alkalmaztak.

Az eredmények azt mutatják, hogy az első csoportban 66 százalékkal kevesebb volt a peteérési zavar okozta átmeneti meddőség, a második csoporttal szemben, ahol ez a szám csupán 27 százalék – írják Chavarro és kollégái az Obstetrics and Gynecology című szaklapban.

Kockázati tényezők- figyelj rájuk!
A kutatásból kiderült, hogy bizonyos  alacsony kockázatú tényező kombinációjának alkalmazásával 69 százalékkal kisebb a peteérési zavarból származó meddőség. Melyek ezek a kockázati tényezők?

Például a rendszeres testsúlyellenőrzés, a rendszeres testmozgás és a megfelelő diéta.

Korábbi vizsgálatokból azt is kimutatták, hogy a testsúly növekedése egyenes arányosságban van az ovulációs problémákkal. Vagyis a ránk rakódott felesleges kilók nem csupán esztétikai problémát jelentenek, hanem a hőn áhított utód fogantatását is késleltetheti.

Azoknak a nőknek, akiknek a testtömeg-indexe (BMI) alacsonyabb volt, mint 20 és magasabb, mint 25, már jóval nehezebb teherbe esniük - ezért kívánatos a 20-25 közötti BMI elérése még a próbálkozások megkezdése előtt.

S hogy mikor célszerű felkeresni szakorvost? Ha a meddőség egy évig, illetve azon túl is fennáll.

Forrás: www.medipress.hu






 
 
[ 13027 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x