HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-10-22
Címlap / Szépség-Egészség / 10+1 hatékony tipp a tavaszi kimerültség ellen

10+1 hatékony tipp a tavaszi kimerültség ellen

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-10-22

hosszú, fagyos éjszakák, rövid nappalok miatt gyakran nélkülöznünk kell a napfény éltető erejét is, és ez a hiány depresszióra hajlamosít; ráadásul télen szabadidőnket legszívesebben a meleg szobában, ami mozgáshiányhoz is vezet az összes káros következmény mellett. 

 

A nyár alatt felhalmozott vitamin és ásványanyag tartalékaink már kimerültek, és újabb hiány alakul ki, amit – helytelenül – túlzott édességfogyasztással próbálunk ellensúlyozni. Ez azonban fokozza az inzulintermelést, csökken a vércukorszint, és az idegrendszer nem jut hozzá a számára elengedhetetlen energiaforráshoz. A télen gyakran fogyasztott készételek és konzervek tápanyagban és életenergiában igen szegények, ami miatt az idegtevékenység újabb károsodást szenved.

Jó tanácsok tavaszi fáradtság ellen
A tavasz a megújulás időszaka, ennek feltétele a megtisztulás. Nem véletlen, hogy a legtöbb vallás szerint előírt hosszabb böjtök tavaszra esnek. Ez az év legmegfelelőbb időszaka a fogyókúrára!

Böjtélési tanácsok
Kevesen tudják, hogy az eredményes tisztulás a böjtkúrák és tisztítókúrák mellett, csak rendszeres mozgással, sporttal, tiszta forrásvíz fogyasztásával, kellő mennyiségű napfénnyel és friss levegővel érhető el.

HarmoNet-tipp: Most fogj hozzá. Mert ideje van a böjtnek! >>

  1. A böjtölést kezdjük mindig teliholdkor. A szervezet bioritmusa szerint a fogyó-hold a legalkalmasabb a méregtelenítésre és a fölösleges kilóktól való megszabadulásra. 
  2. Sétálj,  relaxálj! A természetben tett séták, relaxációs gyakorlatok nyugtatják, ugyanakkor vitalizálják az idegrendszert. A túlzott stressz károsítja az idegeket, és kimerültséghez vezet, ilyenkor nem tudunk kellően reagálni az újabb stressz-támadásokra. 
  3. Aludj eleget! Napi 7-8 óra szükséges ahhoz, hogy az idegek regenerálódjanak, viszont a nem kellő mértékű szellemi és testi igénybevétel a bonyolult idegelágazások leépüléséhez vezet.
  4. Tavasszal böjtöljünk és végezzünk tisztító kúrákat.
  5. Figyelj az étkezésre! A télen hagyományosan megszokott, állati zsiradékban bővelkedő ételek helyett (hús, kolbász, sonka.) fogyasszunk inkább omega-3 zsírsavakban gazdag, hidegen sajtolt növényi olajokat, halat és magvakat (dió, mogyoró). Húsvétkor sem kell azonban lemondanunk a húsos örömökről, ha  mangalicát fogyasztunk, mivel ennek zsírja telítetlen zsírsavakban rendkívül gazdag.

Étkezés a böjtben
Iktassuk ki étrendünkből az édes italokat és fehérlisztből készült péksüteményt. Fogyasszunk teljes őrlésű lisztből készült kenyeret, így egyenletes marad a vércukorszint, elmúlik az idegesség és a fáradtság.
Együnk naponta többször C-vitaminban gazdag gyümölcsöt és zöldséget. Mivel a belső elválasztású mirigyeknek a hormonok termeléséhez fehérjére van szükségük, a protein eredményesebb hasznosítása érdekében a főétkezések előtt igyunk vízzel hígított citromlevet vagy almaecetet.    (A cikk folytatódik, lapozz tovább!)






Cikkünk folytatódik, lapozz!
 
 
[ 5119 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x