HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-08-25
Címlap / Szépség-Egészség / Tippek antibiotikumok helyett - kis vitamin körkép

Tippek antibiotikumok helyett - kis vitamin körkép

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-08-25

Fertőzésed van? A növények közül számos olyat ismerünk, melyek segítenek azok legyőzésében. Készíthetsz belőlük tea főzetet, fűszerként is használhatod őket. 

 

Rendezvénynaptár
A vitamin: szükséges a bőr és szemszárazság megelőzésére, a szem ideghártyájának működéséhez, sejtosztódáshoz, sejtnövekedéshez, depresszió kialakulása ellen, légző és emésztőrendszer, a húgyutak, valamint a bőr nyálkahártyájának épségéhez, magzat védelméhez, spermiumképződéshez. Cékla, káposzta, metélőhagyma, petrezselyem, saláta, sárgadinnye, sárgabarack, sárgarépa, sárga gyümölcsök, spenót, sütőtök.

B1 vitamin: szükséges a növekedéshez, a szénhidrátok lebontásához, az idegrendszer, a szív és az izmok működéséhez. Dió, mogyoró, magok, diófélék, fokhagyma, petrezselyem, hüvelyesek, burgonya, mák, szója, teljes ölésű lisztek

B2 vitamin: szükséges a máj méregtelenítő feladatainak ellátásához, a szőrzet, a bőr és a köröm egészségéhez, a nyálkahártyák épségéhez. Leveles zöldségek, tojás, burgonya, gesztenye, mandula, szója, dió, szárított gyümölcsök, sampinyon gomba, tojás, petrezselyem, homoktövis.

B3 vitamin: a sejtek működéséhez, emésztőrendszer egészségéhez, a táplálék hasznosulásához, a bőr egészségéhez nélkülözhetetlen. Hüvelyesek, datolya, füge, szilva, tojás, zöldségfélék, teljes őrlésű termékek, korpa, zöld leveles zöldségek, hüvelyesek, tojás.



B5 vitamin:
fontos a központi idegrendszer kifejlődéséhez, növekedéshez, a sejtek felépítéséhez, a mellékvesék működéséhez. Gesztenye, borsó, aszalt gyümölcsök, tojás, dió, leveles zöldségek.

B6 vitamin: szükséges az ellenanyagok és a vörösvértestek képződéséhez, gyomorsavképződéshez, a B12 vitamin felszívódásához, a makro tápanyagok cseréjében közreműködő enzim képződéséhez. Olajos magvak, tojás, nyers zöldségfélék, teljes őrlésű termékek, tojás, fokhagyma.

B10-11 vitamin: szükséges a vörösvértestek képződéséhez, a szervezet sejtjeinek osztódásához, a fehérjék anyagcseréjéhez, csökkenti a méhnyak-, gyomor-, vastagbélrák kialakulásának veszélyét. Friss gyümölcsök, sárga répa, tojás, sárgabarack, bab, sötét levelű főzelék-zöldségek. 

HarmoNet tipp:  Hatásos tavaszi tisztítás gyömbéres italokkal >>

B12 vitamin:
szükséges a vörösvértestek képződéséhez, regenerálódásához, az idegrendszer egészséges fejlődéséhez és működéséhez, a makro-tápanyagok hasznosításához, a sejtek növekedéséhez, osztódásához. Tojás, hüvelyesek, teljes őrlésű termékek. 

C-vitamin: hozzájárul a  bőr, a porcok, a csontozat, a fogak és az íny egészségéhez szükséges kollagén képzéséhez, a vas felszívódásához, az immunrendszer működéséhez, a véráramlást szabályozó noradrenalin és a hangulatot befolyásoló szerotonin képződéséhez, az égési sérülések gyógyulásának elősegítésére, a vér koleszterin szintjének csökkentésére, a hajszálerek épségének megőrzéséhez, a vírus és baktérium fertőzések megelőzésére, a szabad gyökök elleni védelem erősítésére. Friss zöldségek – gyümölcsök, citrusfélék, bogyós termékek, homoktövis, zsázsa, torma, csipkebogyó, paprika, kiwi, feketeribiszke, földieper, málna, káposzta, burgonya, petrezselyem, savanyú káposzta.



D vitamin:
fontos a kalcium és foszfátionok felszívódásához, melyek részt vesznek valamennyi sejt működésében, az izmok összehúzódásában a mirigyek váladéktermelésében, jelentős szerepe van a csontképzésben, segíti a csontvelősejtek és az immunrendszeri sejtek érését. Tojás, spenót, gomba, zöld főzelékek, növényi olajok, vaj.

K vitamin: hozzájárul az egészséges csontképzéshez, jelentős szerepe van a rák megelőzésében, gátolja az erek falain a lerakódást. Kelkáposzta, kelbimbó, kínai kel, sárgarépa, brokkoli, fejes saláta, paradicsom.

E vitamin: a sejthártyák épségének megőrzéséhez (öregedéskésleltető) anyagcseréjéhez, hatásos antioxidáns, gyorsítja az égési sérülések gyógyulását. Brokkoli, kelbimbó, spenót, tojás, zöld főzelékek, növényi olajok szójatermékek, gabona termékek, zsázsa.

Ásványi anyagok
Az ásványi anyagok az anyagcsere szinte minden fázisában fontos szerepet töltenek be. Szervezetünk egészséges működéséhez minden tápanyagra, így az ásványi anyagokra is meghatározott mennyiségben van szükség.

HarmoNet tipp: Fitten és karcsún rostdús étrenddel (Tápanyagtáblázattal!) >>

Rostok és legfontosabb hatásaik
  • a gyomorba megduzzadva teltségérzetet okoznak, csökkentik az étvágyat
  • lassítják a szénhidrátok felszívódását a bélből, így enyhébb vércukorszint emelkedést okoznak
  • bizonyos mértékig csökkentik a koleszterinszintet
  • védenek a szív-és érrendszeri betegségek, és a vastagbél daganat kialakulásától
  • biztosítják a napi székletürítést
  • megkötik és eltávolítják a felesleges méreganyagokat, és salakanyagokat

Soha ne felejtsük el, hogy a rostok víz jelenlétében megduzzadva fejtik kis hatásukat, ezért mindig gondoskodjunk bőséges (napi 1,5-2 liter) folyadékbevitelről!



Antibiotikumok helyett

Fertőzésed van? A növények közül számos olyat ismerünk, melyek segítenek azok legyőzésében. Készíthetsz belőlük tea főzetet, fűszerként is használhatod őket.

Hagyma, fokhagyma, pirospaprika, kakukkfű, édeskömény, citrom, borókabogyó, fahéj, szegfűszeg, gyömbér, rozmaring, kamilla, erős paprika, korieander, zsálya, homoktövis, hársfa, torma, kurkuma, fekete áfonya, szőlő, fekete ribizli, alma, zöld tea.

Zsemlye Zsanette





 
 
[ 6006 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot


Warning: Division by zero in /var/www/lapcsalad/harmonet.hu/include/fooldal/rendezvenynaptar_slide_jobb_oszlop.php on line 72
 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x