10+1 energianövelő tipp nyáron
Címlap / Szépség-Egészség / 10+1 energianövelő tipp nyáron

10+1 energianövelő tipp nyáron

Forrás: Medipress
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-02-23

Gyakran érzi magát fáradtnak, elesettnek? A kimerültségnek gyakran igen egyszerű okai vannak, amik kis odafigyeléssel megszüntethetők. Összegyűjtöttük a legfontosabb megoldási stratégiákat! 

 

1. Csökkentsük a kalóriabevitelt
Amikor étkezünk gyomrunkba több vér áramlik, szervezetünk pedig energiát használ fel az étel lebontására és emésztésére. Próbáljuk meg, hogy soha ne együk magunkat teljesen jóllakottra, ekkor ugyanis biztos, hogy fáradtak leszünk étkezés után.

2. Soha ne hagyjuk ki a reggelit
Rengeteg kutatás bizonyítja, hogy azok, akik rendszeresen kihagyják a reggeli első étkezést, rosszabbul teljesítenek a nap folyamán, mint a reggelizők. Reggelire együnk sok fehérjét, ami segíti szervezetünk működését a nap folyamán. Tojás és némi zabkása: ez a legjobb választás reggelire.



3. Aludjunk eleget

Már napi egy órával kevesebb alvás is komolyan befolyásolhatja napi teljesítményünket. Alvás közben fontos hormonális változások mennek végbe szervezetünkben, amelyek elengedhetetlenek az egészséges működéshez. Próbáljunk meg egy órával korábban ágyba bújni, ha rendszeresen fáradtnak érezzük magunkat!

4. Mozogjunk
Mindenképpen próbáljunk beilleszteni napirendünkbe egy rövid edzést. Nem kell több napi 20-30 percnél. Kocogjunk, sétáljunk, fekvőtámaszozzunk, ússzunk.

5. Táplálékkiegészítők
A jó minőségű táplálékkiegészítők segíthetik szervezetünk egészséges működését. A Q10 Koenzim, valamint D és B-komplex vitaminok mind segíthetnek a napi fáradtság leküzdésében.

6. Méregtelenítés
Próbáljunk kikerülni a cukor-nikotin-alkohol-koffein-mesterséges adalék körből, és együnk sok nyers ételt: zöldségek, gyümölcsök, olajos magvak. A grillezett hal, valamint a zabkása is kiváló energiaforrások.

HarmoNet tipp: Gyógyító nyári gyümölcsök - töltődj fel! >>

7. Csökkentsük a stresszt

Amikor stressz alatt vagyunk, szervezetünk kortizolt és adrenalint pumpál mindenhova, hogy felkészítse testünket a vészhelyzetre, ha azonban nincs vészhelyzet ezek káros hatással lehetnek szerveinkre. Ezért próbáljunk ki néhány stresszmentesítő gyakorlatot: meditáljunk, lélegezzünk mélyeket, vegyünk egy nyugtató fürdőt, sétáljunk a szabad levegőn, vagy csak tegyük, amihez kedvünk van.

8. Ellenőriztessük pajzsmirigyünket
A pajzsmirigy szervezetünk metabolikus központja, ami ha nem termel elegendő hormont, állandóan fáradtnak érezhetjük magunkat. A pajzsmirigy alulműködés kiválóan kezelhető, ezért érdemes elvégeztetni egy egyszerű vizsgálatot, hogy megtudjuk, vannak e pajzsmirigy problémáink.



9. Napozzunk

Szervezetünk a napfény hatására D-vitamint termel, aminek hiányában fáradtnak és kedvetlennek érezhetjük magunkat. Heti háromszor tíz perc napozás csodákat tehet a kedélyállapotunkkal.

10. Átszervezés
Ha rend van az életünkben, energiaszintünk is nő. Nézzünk körül lakóhelyünkön, az irodában és szabaduljunk meg a felesleges tárgyaktól. Tartsunk rendet és kedélyállapotunk is javulni fog.

HarmoNet tipp: Pénz, pénz, pénz …vagy?? A belső mozgatórugónk alaptörvényei >>

11. Szociális kapcsolatok

A National Geographic legújabb kutatásai során azokat az országokat vizsgálta, ahol az emberek a legnagyobb valószínűséggel érik meg a 90 éves kort. Az egyik közös jellemzőjük az erős szociális kapcsolatok fenntartása volt. Töltsünk minél több időt családunkkal, barátainkkal, és egyszerűen érezzük jól magukat.

Medipress
Képek: Piqs.de





 
 
[ 3791 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x