A víz szépít
Címlap / Szépség-Egészség / A víz szépít

A víz szépít

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-05-28

A hideg zuhany, a rendszeres úszás és a gyakori tengeri fürdőzés (ha már úgyis a szigeteken nyaralunk) eredménye a szép és kisimult, feszes bőr. Szakemberek nem győzik hangsúlyozni a hideg-meleg zuhany váltogatásának előnyeit. Az ugyanis feszesen tartja a szöveteket és még a narancsbőr ellen is jó. A víz ugyanakkor nem csak külsőleg alkalmazandó! Főleg nyáron, testedzésközben kell figyelni a megfelelő vízbevitelre.  

 

A hideg zuhany, a rendszeres úszás és a gyakori tengeri fürdőzés (ha már úgyis a szigeteken nyaralunk) eredménye a szép és kisimult, feszes bőr. Szakemberek nem győzik hangsúlyozni a hideg-meleg zuhany váltogatásának előnyeit. Az ugyanis feszesen tartja a szöveteket és még a narancsbőr ellen is jó. A víz ugyanakkor nem csak külsőleg alkalmazandó! Főleg nyáron, testedzésközben kell figyelni a megfelelő vízbevitelre.

A tengervíz hatása

A tengervízben minden olyan fontosabb ásványvíz megtalálható, amit a bőr képes kívülről felvenni. A benne található só pedig a szöveteket arra kényszerítik, hogy a mélyebb rétegekből nedvességet jutassanak a szövetek felsőbb rétegeibe, ráadásul a gyengébb szövetek eközben salakanyagot és vizet veszítenek, és erősebbekké válnak.
Ehhez a látványos eredményhez azonban napi minimum 20 perc tengeri fürdőzésre van szükség.

A tenger további előnyt tartogat a visszérre hajlamos halandók számára. A következő gyakorlat, amellett, hogy szép, izmos lábunk lesz tőle, még a visszér ellen is hatásos: térdig érő vízben gázoljunk, úgy hogy minden lépésnél emelkedjen ki a lábunk a vízből.

Hideg zuhany

Felkelés után ajánlott a meleg zuhanyt hidegvizes zuhanyozásokkal is kombinálni. Így megőrizhetjük a bőr feszességét és fokozhatjuk a vérkeringést. Különösön jól alkalmazható a melleken, combon (a cellulitisz ellen), a hason (különösen terhes nők esetében ajánlott a csíkok megelőzése végett).
Legjobb lentről felfelé haladni: végig a lábakon, majd a kar után a váll következzen, utána pedig a has, mell, fenék és végül a hát.
Aki úgy érzi, hogy lelkileg nincs felkészülve a hideg zuhanyra az elég, ha reggelente, még meleg testünket egy hideg vizes (lehet ecetes is) kesztyűvel dörzsöljük le lentről felfele haladva.

Inni, inni, és még egyszer inni

Igyunk sok vizet, vagy narancslevet. Kerüljük a koffeint tartalmazó üdítőket. Sportolás előtt igyunk sok folyadékot és torna közben is minden 15 percben igyunk egyet, és még többet a torna befejeztével. Az ivással nem érdemes megvárni, amíg szomjasak leszünk!
A melegben esetleg nem érezzük az éhséget, de ha már sportolásra adtuk a fejünket (ha lehet 10 és 15 óra között ne) ügyeljünk arra is, hogy együnk valamit az edzés előtt egy órával.





 
 
[ 3278 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x