Nehéz kezdés hétfőn? Energiarobbantó jógagyakorlat
hirdetés
Címlap / Szépség-Egészség / Nehéz kezdés hétfőn? Energiarobbantó jógagyakorlat

Nehéz kezdés hétfőn? Energiarobbantó jógagyakorlat

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-04-16

Paschimottanászana. Ez a jógában alkalmazott póz nagyon jó arra, hogy felfrissülj és megújult életerővel folytasd életed. 


Rendezvénynaptár
Helyezkedj el nyújtott ülésben zárt lábakkal, és nyújtózz fejtetővel felfelé. Belégzés alatt emeld fel mindkét karod magastartásba, majd kilégzéssel, egyenes háttal kezdj el előre dőlni, amíg egyenesen tudod tartani a hátad így folytasd, majd, púpozd és fogd meg a lábujjaid. Ha mélyebbre is tudsz hajolni, akkor alkarod lefektetheted a földre lábaid mellé. A lényeg, hogy addig hajolj, amíg kellemesnek érzed. Ha bármi feszülés, vagy fájdalom lépne fel, lassan emelkedj fel a tartásból, csigolyáról-csigolyára úgy, hogy a fejed utoljára emeld fel. Nyugodtan és lazán lélegezz, ha már benn vagy a tartásban. Belélegzéssel figyeld a bordakosár hátsó alsó felét, ahogy emelkedik és a has táguló terét. Kilégzéssel pedig érezheted, ahogy szűkül ez a belső tér.


Hatásai:
A hasi központra, (manipura vagy köldökcsakra) hat és erősíti az életerőt. Javítja a vérkeringést. Több izomcsoportot is nyújt. Alsó lábszár, comb hajlító izmok és a háti szakasz. Vesére és hasnyálmirigyre is jó hatással van továbbá jelentős segítséget nyújt a fogyásban. Így diétázók, méregtelenítők számára javasolt ászana.

E. M.



 
 
[ 2058 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x