HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-10-14
Címlap / Szépség-Egészség / Szauna regenerálódás, ahogy a profik csinálják!

Szauna regenerálódás, ahogy a profik csinálják!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-10-14

Manapság egyre többen figyelnek oda egészségükre, táplálkozásukra és egyre többen vesznek részt wellness és edzőprogramokban, hogy kitűzött céljaikat megvalósítsák, vagy egyszerűen kikapcsolódjanak egy wellness helyszínen. 

 

A jelenleg elérhető számtalan szolgáltatás egyike a szauna, melynek előnyeit még a legprofibbak sem használják ki teljes mértékben. Aki szaunázott már tisztában van annak izzasztó hatásával, de nem biztos, hogy tudja, milyen módon szaunázzon annak érdekében, hogy a lehető legjobb eredményt érje el.

A szauna az elmúlt századokban, sőt ezredekben fontos szerepet játszott az emberi egészség megőrzésében sok társadalomban éppúgy, mint más fürdő-jellegű kezelések melyek izzadásra ösztönzik a szervezetet. A török és római gőzfürdők hagyományos szerepe közismert, a római időkben gyakori köszönés volt a "jó izzadást" is. Manapság a szaunázásnak számtalan követője van szerte Európában, különösen Finnországban, Németországban, Franciaországban, Oroszországban és Magyarországon is. A szauna a vérkeringés felpezsdítésével jótékony hatással van a szervezet anyagcsere folyamataira, de a túlzott szaunázás sokkal fárasztóbb lehet, mint gondolnánk.

A szauna helyes használata – Szaunaterapia.hu >>

Az ideális szaunamenet
Ideális esetben hetente két alkalommal érdemes szaunázni és egy szaunázási alkalom során, körülbelül egy órát szánjunk a felfrissülésre. A legjobb eredmény érdekében 3 x 8-15 percet ajánlatos a szaunában eltölteni 3-5 perces szünetekkel megszakítva. A köztes időszakban ne zuhanyozzunk és felesleges egyéb hűtő eljárásokat is alkalmazni   



A lehűtés megfelelő módja

Az utolsó szaunafázist kövesse a zuhanyzás vagy más hűtő eljárás, de itt is egészségünknek, fizikai állapotunknak illetve komfortérzetünknek megfelelő lehűlést válasszunk.

A zuhannyal történő lehűtés helyes sorrendje a következő: lábak, karok, hát, mellkas.

Jegyezzük meg, hogy a saját jólétünk az elsődleges, azért mert mások a saját szervezetük egészségét kockáztatják a túl drasztikus lehűtéssel, nekünk nem kell ezt követnünk.

Hatékonyabb regenerálódás a Bioeffective® Szaunaterápia segítségével
Sokan gyakorlott szaunázókként is felteszik maguknak a kérdést: vajon létezik-e a fent leírtnál is hatásosabb módszer a regenerálódásra? Sokan szenvednek izomláztól és a lassú felépüléstől edzés után, ami a kellemetlen érzés leszámítva az időtényező miatt is visszavethet bármilyen wellness vagy edzésprogramot.

A Bioeffective® Szaunaterápia hatékony választ ad a fenti problémára és wellness vagy edzésprogramunkat ideálisan egészíthetjük ki segítségével.

A szaunázás előnyei edzéstervekben – Szaunaterapia.hu >>

A Bioeffective®  Szaunaterápia:
  • Csökkenti az izomfájdalmakat
  • Segíti a gyorsabb felépülést edzés után
  • Rendszeres használata növeli a tüdőkapacitást
  • Elősegíti a barnulást szaunázás utáni napozás, szolárium esetén
  • Növeli a verejtékezés intenzitását elősegítve a test méregtelenítését
  • Elősegíti a bőr állapotának javulását és légzési képességének növelését
  • Használat után pihentetőbb alvást biztosít


Érdemes először 5-6 percet eltölteni a szaunában, hogy kellőképp megizzadjunk és a Bioeffective® Szaunaterápiás testolajat ezt követően egyszerűen vigyük fel verejtékező testünkre. Ezután nincs más dolgunk, mint végigcsinálni a fent leírt ideális szaunamenetet a két szünettel mialatt a testolaj felszívódik bőrünkről. Fontos, hogy a szaunafázisok közötti néhány perces szünetekben ne zuhanyozzunk le! Az utolsó szaunafázist követő zuhanyzáshoz használjuk a Bioeffective® Szaunaterápiás lemosót, ami bőrünket különösen selymessé teszi.

A Bioeffective® Szaunaterápia rendszeres (heti 2) szaunázás esetén 30 nap alatt fejti ki összes előnyös hatását. Az előnyök fenntartásához folyamatos alkalmazás szükséges télen és nyáron egyaránt.

Lényeges tudnivalók a szaunázással kapcsolatban
  • A szaunázás után ügyeljünk a folyadékpótlásra, és azt követően NE végezzünk megerőltető tevékenységet!
  • Bármilyen egészségügyi probléma esetén szaunázás előtt a kezelőorvossal való konzultáció szükséges.
  • A szaunázás ellenjavallt szívbetegségben vagy krónikus légzőszervi megbetegedésben szenvedőknek. Az utóbbiak előzetesen kérjék ki orvosuk tanácsát.
  • NE szaunázzunk legyengült állapotban, vagy étkezést követő 2 órán belül!
  • Amennyiben szédülés, légzési nehézségek vagy rosszullét lép fel, azonnal el kell hagyni a szaunakamrát.


Mik is azok a Bioeffective-ek?

A Bioeffective-ek olyan biológiailag aktív, a vitaminokhoz hasonló hatóanyagok, melyek növényi alapanyagból kivonva terápiás hatásuknak köszönhetően különböző, rendkívül előnyös anyagcsere- és immunrendszer-javító, antioxidáns, gyulladáscsökkentő valamint szövetregeneráló tulajdonsággal rendelkeznek.

A Bioeffective-ek több mint 75 éves kutatómunka eredményei, amit a Szentpétervári Erdészeti Műszaki Akadémián indítottak el az 1930-as években. Napjainkig a kutatásra több mint 3 millió órát fordítottak doktori címmel rendelkező ausztrál és orosz szakemberek.

www.szaunaterapia.hu





 
 
[ 10282 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x