Napi 1 tipp, hogy egész héten jól érezzük magunkat
Címlap / Szépség-Egészség / Napi 1 tipp, hogy egész héten jól érezzük magunkat

Napi 1 tipp, hogy egész héten jól érezzük magunkat

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-04-05

A kínai hagyományos orvoslás tanácsa szerint fontos, hogy a heti változásokat napi étkezésein segítségével egyenlítsük ki és szabályozzuk. Az alábbi heti étkezési útmutató, mely a tradicionális yin-yang elvein, valamint a modern életvitel megfigyelésein alapul, praktikus segítséget nyújt a hét minden napjára. 

 

Hétfő – Májvédő nap
A hétvégi evés, ivás és szórakozás után fontos, hogy erősítsük máj meridiánunkat, ezzel felkészülhetünk a héten ránk váró kihívásokra. Fogyasszunk tehát sok paradicsomot, papayát, sárgarépát, májból készült ételeket, igyunk sok zöldteát és joghurtot, illetve magas aktív vagy inaktív probiotikumtartalommal rendelkező étrendkiegészítőket.

Kedd – Szívmeridián-ápoló nap

A nehezen induló hétfő után biztosítanunk kell magunknak a jó hozzáállást és jókedvet. A hagyományos kínai orvoslás szerint a szív játssza a főszerepet érzelmi állapotunk szabályozásában, ezért fogyasszunk a szív egészségét elősegítő galagonyát, lótuszmagot, jégretket, újhagymát, és igyunk charanteát vagy lótuszteát.


Szerda – Léperősítő nap

A hét közepén kell szembesülnünk a legtöbb szellemi kihívással, a hagyományos orvoslás szerint az aggodalmak sérthetik a lépet. Ekkor kell sok illatos ételt fogyasztanunk, például pirított szezámmagot, dió- és más magféléket, sütőtököt, köleskásából vagy eperfalevélből készült lúgosító italport, melyek segítik helyreállítani a test sav-bázis egyensúlyát, egyben megkönnyítik lépünk munkáját.

Csütörtök – Tüdőmeridián-tonizáló nap

A negyedik munkanapon a hosszú megerőltetéstől gyakran érezhetünk oxigénhiányt és belső égő érzést. Ekkor tüdőnket kell ápolnunk sok méz-, propolisz- és pecsétviaszgomba-tartalmú termék fogyasztásával. A szerzetesek körtéje és a pirított gingkomag fogyasztása is elősegíti tüdőnk meridiánjának tonizálását.

Péntek – Veseenergia-védő nap

Az egész heti munka fáradalmai után védenünk kell vesefunkcióinkat, mely hatással van hormonegyensúlyunkra is. Ekkor fogyasszunk fekete fafülgombát, diót, mézes jujubát, tengeri algasalátát, igyunk méhpempő- és ginzengkivonatból készült folyadékot, mely segít helyreállítani a vese energiáját. A csalántea és a C-vitamin is elősegíti ennek fenntartását.


Szombat – Méregtelenítő nap

A hétvégén és munkaszüneti napokon fordítsunk több figyelmet egészségünkre. Szerezzünk be friss zöldségeket, gyümölcsöket, és kezdjük a napot tisztító italokkal, például szűzteával, aloe vera itallal, vagy krizantémvirágbó készült teával. A frissen facsart gyümölcslevek fogyasztása pótolja szervezetünk számára a szükséges folyadékot és vitaminokat. A zöldbab és a mungóbab is fontos szerepet játszik a test méregtelenítésében.

Vasárnap – Lelki felfrissülés napja

A vasárnap legyen a családé, barátoké. A családi ünnepi vasárnapi ebéd során boldogsághormon termelődik. Hallgassunk jó zenét, sportoljunk, kiránduljunk a friss levegőn barátainkkal, mely hozzájárulhat belső egyensúlyunk, egészségünk megőrzéséhez.

Képek:
piqs.de: connor212 - gesicht
piqs.de: Cyrus - Teller





 
 
[ 4283 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x