Top 5 Tuning, hogy bírd a másnapot
Címlap / Szépség-Egészség / Top 5 Tuning, hogy bírd a másnapot

Top 5 Tuning, hogy bírd a másnapot

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-05-28

Vizsga előtt, egy hosszú éjszaka után, ha korán kell kelni, ha a pasid kanos és nem hagy aludni, ha te nem hagyod őt aludni... Másnap biztosan elkél majd a segítség. Valljuk be: a másnapokat mindannyian utáljuk, főleg azért, mert nem tudjuk hogyan kezelni a hirtelen jelentkező fáradtságot. Ha eleged van az egész napos, full-time szenvedésből, íme pár tipp, összegyűjtöttük a legütősebb megoldásokat. Cselezd ki a fáradtságot. Nekünk sikerült. 

 

1. alternatíva: Az első napokra
Ha úgy érzed, merülsz mint egy no name elem, és még mindig hátra van 5 tétel, amit be kéne vágnod, vagy ha egyszerűen nem teheted meg, hogy nem fejezed be ma azt az extra prioritású projektet, akkor íme egy taktika:
Cola + Red bull

A Cola-Red bull akkor válik be, hogyha frissen éjszakázol. Ha pl. szombat este van, este jön a pasid és nem aludhatsz be, vagy ha az első vizsgádra készülsz. Felhoz, felpörget, de ha már másod-, harmadnapja vagy ébren, semmit sem ér.

2. alternatíva: A fenntartás
Fekete erős tea VAGY Fekete erős kávé

Ha folyamatosan, hosszú órákon át kell ébren maradnod, ez a legjobb megoldás. Fent tartja a figyelmedet, és nem hagyja, hogy elbóbiskolj a könyv felett.



3. alternatíva: csak óvatosan: matee

A Matee teáról már biztosan hallottál, ez az egyik legveszélyesebb tea, ugyanis nagyon hamar függőséget tud okozni, ezért érdemes csak egy kis adagot beszerezni belőle. Egyébként is, ha csak egy alternatívát alkalmazol, úgy 3 nap után egyik sem fog semmit sem érni.

Az említett tea lassú, folyamatos kortyolgatása is éberré tesz, de nem tart ébren. Viszont pozitívum, hogy fokozza a koncentrációt. Ha az a feladat, hogy fenn kell lenned, semmit sem ér. Úgyhogy ne egy Matee tea mellett tanuld a matek 1-et.

4. alternatíva: engedélyezett nasi
A koffeines csoki akkor válik be, ha ásító rohamod van – ami gyakran előfordulhat a koncentrációt igénylő matek és anatómia tanulása esetén.
 
A közel 100%-os étcsoki is sokat segíthet, ám nem életmentő. Feldobja egy picit a vércukorszintedet, de nincs tartós hatása. Maximum plusz 1 órát nyersz.

Az édességek közül az egyik leghatásosabb a marcipán. Magas cukortartalma miatt olyan energiaáradatot biztosít, ami tuti, hogy 2-3 órán át „hiperaktivitást” biztosít.



5. alternatíva: szökdelj!
Ha pasi egy pillanatra sem hagyott aludni, vagy éppen az zavart, hogy komolyan vette az „érezd magad otthon” monológodat, és kiszorított a saját ágyadból, na akkor az a legkeményebb másnap.

Ha végképp kivagy, vonulj félre, egy olyan helyre, ahol senki sem láthat, és szökdelj mezítláb lábujjhegyen úgy 1-2 percig, majd hintázz görgetve a talpadat. Egy pár órával így is megtoldhatod az éberséget, ugyanis a mozgás felfrissít.

Télen érdemes kiállni a hidegre, de csak egy pillanatra, az is épp elég élénkítő lesz! Az egy pillanat ne legyen kettő, mert aztán két hét ágyban párnák között Tüdő Gyuszival vár Rád.

Az alternatívák működőképessége talán abban rejlik, ha megfelelően alkalmazod őket. Nem csak egyre fókuszálsz, hanem mindet a maga idejében veszed elő. A fenti 5 pont mindegyike kipróbált, és nálunk bevált. Amennyiben neked mégsem jön be, úgy kérdezd kezelőorvosodat, gyógyszerészedet…

Képek:
piqs.de: Knipsermann - Der Kaffee ist fertig!
piqs.de: Meg - T.G.I.F.





 
 
[ 2890 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x