Gyors diéták és fogyitippek nyárra
Címlap / Szépség-Egészség / Gyors diéták és fogyitippek nyárra

Gyors diéták és fogyitippek nyárra

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-04-07

Ha van rajtad néhány plusz kiló, jó hír, hogy a nyári hőségben néhány nap alatt könnyebben leadhatod. Ilyenkor kevésbé kívánjuk a nagy traktákat, jóllakunk egy-egy tál salátával, gyümölcsökkel és akár feleakkora adagokkal is. A szervezetünk ugyanis a nagy melegben pihenő, túlélő üzemmódra kapcsol, ami a csökkent étvágyban is megmutatkozik. Vagyis kevesebb mennyiségű étellel is beérjük, és ha még arra is odafigyelünk, hogy ezek ne zsírban-olajban tocsogó fogások, fehér lisztből készült pékáruk, hizlaló sütemények vagy effélék legyenek, máris nyert ügyünk van! 

 

Ha 3-4 napig vagy akár egy hétig tudod tartani a kétharmad-feleakkora adagokat és az egészséges ételeket, valamint kombinálod mozgással és egyéb terápiákkal, könnyedén végigcsináltál egy hatékony diétát, aminek eredménye a szebb bőr, jobb közérzet, az emésztés javulása és várhatóan a súlycsökkenés is!

Miből álljon a kímélő étrend?

1. Gyümölcsök: mindenféle idénygyümölcs, különösen: dinnyefélék és bogyós gyümölcsök. A dinnyefélékben sok a rost és a víztartalmuk is magas, ezért jól telítenek, és ugyanolyan jól tisztítanak. A bogyós gyümölcsök pedig különleges tárházai mindenféle vitaminnak, ásványi anyagnak és antioxidánsnak, ilyenkor érdemes belőlük feltankolni.  A szőlőt és barackot inkább csak módjával, szinte desszertként fogyaszd, mert sok bennünk a cukor , így diétához nem kifejezetten előnyösek.

2. Zöldségek: tökfélék, uborka, paradicsom, paprika, zeller, brokkoli – nyersen és párolva egyaránt szóba jöhetnek.

3. Fehérjék: leginkább a sovány fehér húsok és halak ajánlottak, ezen kívül a tofu, tojás.

Ha a célod kifejezetten a zsírégetés, érdemes több fehérjét és egyúttal kevesebb szénhidrátot fogyasztani.
A szénhidrátokat azonban nem kell teljesen mellőzni, de limitáld inkább egy-két szelet teljes kiőrlésű kenyérre, egy tálka zabpehelyre, egy bögre kölesre (ami mellesleg szilíciumtartalmánál fogva a bőrt is szépíti). A krumpli, a péksütemények, a tésztafélék inkább mellőzendők.

Fontos! Ne ess át a ló túlsó oldalára sem, vagyis semmiképpen se éheztesd magad! A melegben könnyebben rád törhet a rosszullét, ingadozhat a vérnyomás és a vércukorszint, ezért is fontos az, hogy a bevitt táplálékok bár kisebb mennyiségűek, de jó minőségűek legyenek. Ezért is nem ajánlottak a fehér lisztből készült termékek vagy a cukrászszütemények.

Dinnyekúra – gyümölcsnap – lénap

A hétvégi napokon, vagy amikor szabadságra tudsz menni, jó ötlet beiktatni egy-egy gyümölcs- vagy lénapot is.  Ilyenkor egy napra elosztva egyél meg egy görögdinnyét, vagy két sárgadinnyét vagy 1-2 kg gyümölcsöt, lehetőleg egyfélét (szőlőnapot viszont kifejezetten érdemes tartani, mert nagyon jól tisztít). Lénap esetén pedig délelőtt csak gyümölcslevet, utána csak zöldségleveket igyál, beiktatva egy-két csésze méregtelenítő gyógyteát is.

A gyümölcsnap lényege nem is igazán a fogyás, hanem a szervezet átmeneti méregtelenítése. Amíg csak minimális és könnyen emészthető táplálékot viszel be, a belső szerveid kicsit fellélegeznek és elkezdik kitakarítani a raktárakat. Egy nap is nagy ajándék a többségünknél túlterhelt emésztőrendszer számára, de természetesen egy „rendes”, több napos böjt az, ami a legoptimálisabban méregtelenít.  Az egynapos kímélő étrend is nagyban hozzájárul azonban a vastagbél és a máj tisztulásához, regenerálódásához.

A hatást érdemes fokozni méregtelenítő gyógyteákkal, meleg májpakolással, C-vitamin és antioxidánsok szedésével – ezek mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a méreganyagok könnyedén távozzanak a szervezetünkből.

Mivel egészítsd ki?

Menj el szaunázni, infraszaunázni, masszázsra és most van itt az ideje a testkezeléseknek, tekercseléseknek, testkozmetikai programoknak is. Ma már annyiféléből válogathatunk, hogy felsorolni is nehéz – és jobb, ha nem dőlünk be mindenféle jól hangzó akciónak és a legújabb hiperszuper gépeknek.  Jelentős részük mégcsak nem is tudja ugyanazt, mint egy jól képzett, gyakorlott nyirokmasszőr – hatékonyan kimasszírozni és eltávolítani a salakanyagot a szövetek közül. Ezért jobb profi masszőrhöz fordulni, még ha drágább is. Valamint érdemes azt is szem előtt tartani, hogy ne egy-két kezeléstől várjunk csodát – ha szép bőrre és finom vonalakra vágyunk, legyünk hajlandóak tartósan változtatni az életvitelünkön.
Ennek pedig az egyik sarokköve a legalább heti rendszerességgel végzett mozgás!






 
 
[ 3783 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x