Étkezés - természetesen!
Címlap / Szépség-Egészség / Étkezés - természetesen!

Étkezés - természetesen!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-03-28

Nem írok le csodás módszereket, ahol 1 hét alatt 20 kilót fogyhatsz, és nem éltetem se a vega táplálkozást, se a kalóriaszámlálást, vagy a legújabb paleolit étrendet. Szerintem mindenkinek a saját teste igényeihez kell igazítani a táplálkozását, így az elfogyasztott ételeket is. És hogy honnan tudhatod, hogy neked mi a jó? Egyszerűen figyelj oda magadra, figyeld meg, mitől érzed jól magad! Mindenki számára van olyan étel, amelyet nehezebben fogad be a szervezete, és van, amiből csodás energiákat tud nyerni. 

 

Tejtermékek, laktóz: a tejtermékeket az emberek nagy része nehezen emészti, nehezen bontja le a szervezete. Ennek hatása lehet pattanásos, zsíros bőr, nehéz emésztés, elnyúló menszesz. Ha erre vagy érzékeny, fogyassz kevesebb tejterméket, joghurtot, és ha nehezen bírod, maradj a kemény sajtoknál.

Szénhidrátok: főleg a cukrokat, finomra őrölt gabonatermékeket dolgozza fel nehezen a szervezet, amelyek egyáltalán nem, vagy feleslegesen épülnek be a szervezetbe. Hatásai lehetnek: fáradtság, hosszú emésztés, ritka székelés, sűrű állagú menstruáció. Keressük a teljes kiőrlésű gabonákat, fogyasszunk kevesebb édességet, rizst, tésztát, és fehér cukor helyett másfajta, természetesebb édesítőket.



Zsírok:
a túlzott zsírfogyasztással szintén nem tud a szervezet mihez kezdeni. Hatásai lehetnek: pattanásos bőr, zsíros haj, terhelt májműködés, gyengülő csontok, érfal. Természetesen a zsírok fogyasztására is szükség van, gondoljunk csak a zsírban oldódó vitaminokra. De itt is választhatunk hidegen sajtot olajokat, és omega3-ban és omega6-ban gazdag termékeket.

Hús és fehérje:
a húsfogyasztás ma már két táborra bontja az embereket, a vegetáriánusokra és a húsevőkre. Természetesen itt is ki-ki a saját testén mérje le, mit is kíván. A húsfogyasztásnak hosszú távon jelentkezhetnek hatásai: magas koleszterin, köszvény, reuma. Válasszunk inkább fehér húsokat, sok édesvízi vagy tengeri halat, és fogyasszunk kevesebb vörös húst.

Nem az a cél, hogy radikálisan csökkentsd, vagy teljesen kiiktass egy-egy, vagy többféle tápanyagforrást az étrendedből, hisz minden tápanyagra szüksége van a szervezetednek, vagy közvetlen feldolgozásra, vagy más tápanyagok feldolgozásához. Ezért inkább figyelj oda, és ne a zsírpárnákban vagy a súlyodban mérd az egészséged, hanem abban, ahogy érzed magad! Próbáld ki, neked mi a jó. Hagyd el néhány napig egyiket vagy másikat, és figyeld a különbséget!


És még valami! Készíts igazi ételeket, amelyek táplálóak, vitaminban gazdagok és valódi energiát adnak! Vásárolj friss termékeket és készíts belőlük te magad, valódi ételeket. Ha pedig nincs erre  mindig időd, és mégis gyorsan szeretnél valamit bekapni, fogyassz inkább nyers ételeket:  gyümölcsöt, zöldséget, magvakat. Hidd el, megéri!

Étkezz természetesen!


Ha szeretnél még egészségesebb lenne, gyere el jógázni is: www.divineyogacenter.eu

Képek:
Ambro / FreeDigitalPhotos.net
Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net





 
 
[ 2027 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x