HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-07-22
Címlap / Szépség-Egészség / Vegyél magyar élelmiszert! Nemzeti Fogyasztói Termékkosár

Vegyél magyar élelmiszert! Nemzeti Fogyasztói Termékkosár

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-07-22

Sokan esnek abba a hibába, hogy elcsábulnak a külföldi áruházláncok olcsóbb kínálata révén és gyakran silányabb minőségű termékekkel is beérik. Csalóka, hogy a minőségi a drága, mert kevesebb is elég belőle, az ízélmény és -intenzitás mégis erősebb. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság kampányának célja, hogy felhívják a figyelmet a biztonságos, fogyasztóvédelmi szempontból megfelelő minőségű termékekre. Ezért állt minőségi magyar termékekkel teli kosarakkal állt fényképezőgép elé Csonka András, Gaál Noémi, Jakupcsek Gabriella, Katus Attila, Köböl Anita, Mautner Zsófia, Németh Lajos, Novodomszky Éva, Peller Mariann, Puskás Péter, Sütő Enikő, Tatár Csilla és Váczi Gergő. A magyar baromfi, a hazai minőségi borok, a tojás, az alma vagy éppen az ásványvíz mind megfértek a hírességek kosarában.  

 
A finomságokkal, ínyencségekkel megrakott kosár a Nemzeti Fogyasztói Termékkosarat szimbolizálja. A magyar fogyasztóknak kevés támpont áll rendelkezésükre abban, hogy a Magyarországon forgalmazott termékek közül melyek azok, amelyek megbízható minőségűek, és éppen ezért bizalommal választhatóak.

„A Nemzeti Fogyasztói Termékkosár lényege, hogy a fogyasztók olyan termékekről értesülhessenek közvetlenül, amelyek a hazai fogyasztók értékelése alapján minőségében és ár/érték arányban is kiemelkednek.” – mondta Pintér István, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság főigazgatója.


Katus Attila a magyar innovációt keresi, Peller Mariann számára pedig a minőség mellett az is döntő, hogy magyar termelőktől vásároljon. „Jó minőségű alapanyaggal az is képes isteni ételeket készíteni, aki valójában nem tud főzni. Csalóka, hogy a minőségi a drága, mert kevesebb is elég belőle, az ízélmény és -intenzitás mégis erősebb” – mondta Mautner Zsófia gasztroblogger.


A Termékkosár nem jelent minősítést, ugyanakkor egyfajta garanciát nyújt arra, hogy az adott termék biztonságos és megfelelő minőségű. A Fogyasztói Termékkosár honlapján minden hónapban meghirdetésre kerül egy vagy több termékcsoport, amelyen a regisztráltak ajánlhatnak konkrétan nevesített terméket. Az ajánlott termékek közül a legtöbb ajánlást és szavazatot kapott jelöltek közül áll össze az adott kategóriában „a hónap terméke”, amely automatikusan bekerül a Termékkosárba. Áprilisban a húsvéti sonkára és a húsvéti csokoládéra lehet szavazni.


A tavaly novemberben elindított, Európában egyedülálló fogyasztóvédelmi program termékei közé nemcsak élelmiszerek kerülhettek be eddig, de a kenyér, a szaloncukor, a kristálycukor, a hurka és a kolbász, valamint az ásványvíz mellett a fényfüzérre, a sífelszerelésre és a legjobb minőségű papírzsebkendőre is szavazhattak a fogyasztók. A pozitív fogyasztói visszajelzések, a regisztrált termékajánlók és a szavazók számának folyamatos növekedése, valamint a vállalkozói érdeklődés fokozódása is a kezdeményezés sikerességét és létjogosultságát igazolják.



„Segíteni szeretnénk a fogyasztóknak abban, hogy a napi/havi/éves kiadásaikat a leghatékonyabb tudják elkölteni, minél tudatosabban választhassanak.”
– tette hozzá a Fogyasztóvédelmi Hatóság vezetője.


A minőségi termékekkel telepakolt kosarakról és hírességekről készült fotókat április 2-től a Nemzeti Fogyasztói Termékkosár honlapján (www.termekkosar.hu), valamint Facebook (www.facebook.com/termekkosar) oldalán tekintheti meg mindenki, aki kíváncsi, és a minőség, a megbízhatóság mellett elkötelezett fogyasztó.

Kép: piqs.de Beatrice Voglrieder






 
 
[ 4577 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x