HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-09-22
Címlap / Szépség-Egészség / 8 módszer, hogy az ízt fokozzuk, ne a kalóriát!

8 módszer, hogy az ízt fokozzuk, ne a kalóriát!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-09-22

Milyen jó is lenne, ha a több kalória helyett inkább az íz lenne erőteljesebb az ételekben! Van rá lehetőség. Az egészséges étkezés cseppet sem unalmas!  

 

Nyugodtan rácáfolhatunk arra a feltételezésre, miszerint az egészséges étkezés egyhangú, és csupán sovány csirkehúst és nyers zöldségeket foglalhat magában. Természetesen remek alapanyagok ezek egy diétás menühöz, de számtalan ízesítéssel készíthetőek, amelytől aztán cseppet sem lesznek unalmasak. Gondolkodjunk ételízesítőkben, fűszerekben, friss gyógynövényekben! Kiválóan feldobhatjuk kedvenc, egészséges ételeink ízét.

Íme a legnépszerűbb nyolc, természetes ízesítő, amely segíthet ebben! Garantáltan izgalmassá teszik diétás ebédünket, vacsoránkat, anélkül, hogy kalória- és zsírértékét növelnék.


Bazsalikom:
a friss bazsalikom nagy kedvencünk lehet. Igen egyszerű módszer arra, hogy jellegzetes ízt adjunk ételeinknek. Szendvicshez vagy akár a házi készítésű olaszos ételhez, a pestóhoz is adható – megnyaljuk mind a tíz ujjunkat!

Fokhagymapor: ha alacsony kalóriás ízfokozásra vágyunk, érdemes különféle fűszereket tartanunk otthon. Legyen a leggyakrabban használtak között a fokhagymapor vagy krém. Adjuk sült zöldségekhez, tojáshoz, húsokhoz, ellenállhatatlan ízt varázsol nekik!

Őrölt gyömbér: a fokhagymaporhoz hasonlóan gyakran használható, kiváló ízfokozó. Pirított zöldséghez, sült brokkolihoz nagyon finom, de akár a mézeskalácsot is megszórhatjuk vele.

Szemcsés mustár: a szemcsés változat a sárga mustárnál is jobb, és egy kis mennyiség is elég belőle, hogy „lendületet” adjunk diétás ételeinknek. Szendvicshez kiváló, de mártásként is használhatjuk zöldségekhez, valamint természetesen salátákhoz!

Avokádó: amennyiben egészséges zsírokat szeretnénk étrendünkhöz adni, válasszuk az avokádót. Számos módon felhasználható ételeinkhez: szórhatjuk a szendvicsre, a zsíros majonézt remekül helyettesíti a tonhal- vagy csirkesalátában, de köretként, felszeletelve is remek egy főétel mellé.  Igen sokoldalú. Egy tökéletesen érett avokádó ráadásul mindig az elégedettség  és telítettség érzésével is eltölt evés után.

 
 
Curry: ha gyakran fogyasztunk bizonyos ételeket, a curryvel megakadályozhatjuk, hogy unalmassá váljanak. Elég egy egészen kis mennyiség is belőle, hogy erőteljes ízfokozó legyen, ráadásul nulla kalóriával jár. Remekül illik tonhal- és csirkesalátákhoz is.

Szarvasgombaolaj és kókuszolaj: ha gyakran főzünk otthon, ez ideális lehetőség számunkra, hogy a különféle olajokat kipróbálgassuk. Melyik illik szerintünk leginkább egy-egy ételhez? Az extra szűz olíva olaj mindig jó megoldás lehet, de a szarvasgomba olaj, sőt kókuszolaj is isteni ízt ad, a menüt egy kis édeskés ízzel megbolondítva. A zöldségeket érdemes szarvasgomba olajba mártani, mielőtt sütjük őket, a sütéshez pedig, ha nincs kókuszolaj, ajánlott repceolajat vagy vajat használni.







 
 
[ 2846 ]
spacer


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 
/img/hirdetes/harmonet_kinai.png
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x