HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-11-15
Címlap / Szépség-Egészség / A 7 legjobb orvosság

A 7 legjobb orvosság

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-11-15

Sokszor egy kis figyelem, fegyelem csodákra képes. Amennyiben nem szeretnénk sok gyógyszert szedni az alábbiakat ajánlom megelőzésképpen: 1.Megfelelő mennyiségű víz- Testünk 70-80%-a víz(ez a korral sajnos csökken) Több könyv, tanulmány jelent meg ezzel kapcsolatosan, az én tapasztalatom is az, hogy nem isznak elegendőt a pácienseink. Az ajánlott napi adag 2-3 liter, ennél többet nyári nagy melegben illetve nagyon nagy tömeggel rendelkezőeknek szoktuk ajánlani. Szív és vese betegségek esetén azonban ki kell kérni a szakember tanácsát-ilyen esetben ugyanis a sok folyadék ártalmas lehet. 

 

2.Napfény

Szerencsére ahogy itt a tavasz egyre több a természetes napfény. Erősíti az egész szervezetet egy jól adagolt napozás-túlzásokba itt sem érdemes esni, és nyáron jobb, ha a 12-4-ig terjedő időszakban nem tartózkodunk a tűző napon.
A napfény nem csak a D-vitamin szintünket emeli, de a hangulatunkra is pozitív hatással van, jelentősen javítja kedélyállapotunkat .

3.Friss levegő

Ritkán kerülünk hosszabb ideig a friss levegőre, kényelemből kocsiba ülünk,és már a gyaloglást sokan el is feledték. Pedig a levegőn végzett mozgás még jobban tágítja a kapillárisokat, javítja a keringést.
A légző gyakorlatok is hatékonyabbak a friss levegőn,sajnos a nagyobb városokban egyre kevesebb jó minőségű levegő található,ezért a kirándulásoknak nagy a jelentősége.

4.Egészséges étkezés

Mindenkinek más az anyagcseréje,ám vannak alapelvek, amit érdemes követni- kerüljük a túlságosan szélsőséges diétákat, figyeljünk oda az elegendő fehérje,ásványi anyag bevitelre.
Fontos az is, hogy elegendő zöldséget, gyümölcsöt fogyasszunk, figyeljünk a rostbevitelre,mert gyakran ez nem elegendő az étkezésünkben.

 

5.Pihenés, alvás

Sokan nem tudnak elegendő időt pihenni,és túlhajszolják magukat. Az ideális napi 8 órai alvás általában nem valósul meg, pedig a fizikai testnek szüksége van a pihenésre, regenerálódásra. Sokan szenvednek alvászavarokkal-nem, vagy nehezen tudnak elaludni, és éjjel többször is felébrednek.

6. Testmozgás

Általában a mai kor embere keveset mozog. Ritka az olyan ember, aki hetente rászánja az időt a heti 2-3-szori intenzív mozgásra. A mozgással a stresszt tudjuk oldani, és csökkenteni. Állóképességünket növelhetjük .
Fontos a megfelelő mozgássor kiválasztása, mert nem mindenkinek ajánlott minden mozgásforma.

7. Tápláló gondolatok

Nagyon nagy hatása van életünkre annak, hogy mire gondolunk. Gondolatainkkal meg tudjuk magunkat betegíteni, de meg is tudjuk gyógyítani. Több mentális terápia ezen alapul.
Vegyük észre azon gondolatainkat, mellyel romboljuk magunkat!Válasszuk azokat a gondolatokat, melyek töltenek bennünket.

dr. Fazakas Éva
http://mora-terapia.webnode.hu/
 




 
 
[ 3516 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 
/img/hirdetes/2019/csengettyu.jpg
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x