Melyik meditációs formát válasszam?
hirdetés
Címlap / Ezotéria / Melyik meditációs formát válasszam?

Melyik meditációs formát válasszam?

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

medprgr0330.jpg
HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-06-22


Rendezvénynaptár
Progresszív relaxáció

Az alapja az, hogy megérezd, milyen az, mikor a tested egyes részein az izmokat ellazítod - a szemek körül, a homlokodon, szádon, vállak körül, karok, öklök, has, vállak, combok, vádli, lábak, lábujjak, és így tovább. Általában lefekszel és a testednek csak egy részére koncentrálsz. Közben mély lélegzetet veszel, megfeszíted azt a területet, ahol éppen jársz, majd lassan ellazítod, miközben kifújod a levegőt.

Kezdheted úgy, hogy 5 másodpercig összeszorítod a szemed, majd ellazítod. Majd jöhet a szád, húzd össze, majd lazítsd el a szemöldököd, húzd fel, majd engedd le a vállad, és így tovább. Hogy biztosan minden területen végigmenj, kezdd a fejednél, és haladj lefelé a lábujjaidhoz - vagy pont fordítva.
Egy kis gyakorlással hamarosan tudod, hogy hogyan kell az egész testedet ellazítani, és így könnyebben elmulaszthatod a fejfájásodat, és a stressz miatti nyomást bizonyos izmokban.




Cikkünk folytatódik, lapozz!
 
 
[ 11239 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x