Rihanna "túl szexi" a Niveának
Címlap / Showbiznisz / Rihanna "túl szexi" a Niveának

Rihanna "túl szexi" a Niveának

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2024-03-29

Túlságosan szexinek ítélte meg Rihannát a Nivea cég új vezetője, aki szerint a vállalattal tavaly leszerződött barbadosi énekesnő nem illik bele a globális bőrápolási márka családbarát arculatába. 

A feltűnő külsejéről és érzéki videoklipjeiről híres előadó a cég számos reklámjában feltűnt. A bőrápolási márka pedig szponzorként segítette az énekesnő tavalyi világkörüli turnéját. A Nivea anyavállalataként működő Beiersdorf cég új vezetője, Stefan Heidenreich azonban egyértelműen kijelentette, hogy Rihanna "nem passzol" a márka arculatához - olvasható a The Daily Telegraph brit napilap honlapján.


A cég egyik reklámjában egy család látható, amelynek tagjai Nivea krémmel kenik magukat, miközben az énekesnő California King Bed című slágere szól a háttérben. A számhoz tartozó eredeti videoklipben azonban az előadó harisnyában és fehérneműben hempereg kedvesével az ágyon.

"A Rihanna közreműködésével készült reklám nem megfelelő" - húzta alá a német sajtónak nyilatkozva a 49 esztendős Heidenreich, hozzátéve, hogy nem érti, miként lehet összefüggésbe hozni Rihannát a Nivea céggel, amely olyan értékek közvetítésére törekszik, mint a bizalom, a család és a megbízhatóság.


Amikor a vállalat tavaly nagykövetének szerződtette az énekesnőt, még úgy fogalmaztak, "rendkívül izgatottak" az együttműködés miatt. Az amerikai Forbes magazin júliusi száma szerint a Niveával kötött szponzori megállapodásának köszönhetően az énekesnő harmadik helyre került a lap harminc leggazdagabb harminc éven aluli hírességet felvonultató listáján, a 2011 májusa és 2012 májusa között keresett mintegy 53 millió dolláros jövedelmével.
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.




 
 
[ 3217 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x