Újabb hétfői stressz? Kobra póz a lazításért
hirdetés
Címlap / Szépség-Egészség / Újabb hétfői stressz? Kobra póz a lazításért

Újabb hétfői stressz? Kobra póz a lazításért

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-04-16

Jótékonyan hat az idegekre és a harag, bosszúság ellenszere. Ha sokszor zsörtölődsz, vagy mérges vagy másokra, akkor jó ha naponta gyakorlod ezt a tartást. A vesékre és a májra is előnyösen hat, energizálva erősítve azokat. Továbbá a gerinc háti szakaszának problémáit is enyhíti. 


Rendezvénynaptár
Hasonfekvésből indítsd a mozgást. Zárd össze a sarkad úgy, hogy a lábfejed legyen nyújtva, (ha nem ér össze nem baj, de törekedj rá) és feszítsd meg a farizmod.

Tedd a tenyereid a lengőbordák mellé, úgy, hogy közben a könyökök közeledjenek egymás felé. Ez tágítja a mellkas terét. Belégzéssel nyomd a medencéd a talajhoz és a kezed segítségével emeld fel a törzsed, a fejed pedig annyira hajtsd hátra, hogy tekinteteddel felfelé fordulj. Kilégzésre lassan engedd vissza magad a hasadra és mikor már lent van a fejed, akkor lazítsd a farizmot.
Ez utóbbi azért nagyon fontos, hogy a deréktájék ne legyen megerőltetve. Egymás után 3-5-ször is megismételheted a gyakorlatot, majd maradj benne pár légzésig és tartsd ki a pózt.



Hatása

A svadhistána (második, nemi, szex) csakrát erősíti és harmonizálja. Jótékonyan hat az idegekre és a harag, bosszúság ellenszere. Ha sokszor zsörtölődsz, vagy mérges, vagy másokra, akkor jó ha naponta gyakorlod ezt a tartást.

A vesékre és a májra is előnyösen hat, energizálva erősítve azokat. Továbbá a gerinc háti szakaszának problémáit is enyhíti. Ha az ágyéki csigolya fáj a gyakorlás közben, akkor nem szabad folytatni.

E. M.




 
 
[ 5552 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x