HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-11-22
Címlap / Szépség-Egészség / Immunerősítés télen

Immunerősítés télen

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-11-22

Télen még fontosabb, hogy körültekintően állítsuk össze az étrendünket és ügyeljünk a megfelelő vitamin- és ásványianyag-tartalomra a menük megtervezésekor. Nagy élelmiszer-körkép a természetgyógyásztól. 

 

A Vitaminok szerepe

A-vitamin

Immunerősítő. Az A-vitamin és származékai több daganatos sejt pusztulását okozzák, de szigorú orvosi ellenőrzés mellett.
Zsírban oldódó, így könnyen halmozódik a zsírszövetekben.
Amiben megtalálható: teljes tej forralva, túró, sárgarépa, sütőtök, spenót, sóska, paradicsom, cékla, káposzta, szója, zeller, petrezselyem, sárgadinnye, áfonya, csipkebogyó.

C-vitamin

Napi 10-20 gramm adagolása rákmegelőző (óriásdózis), gátolja a meglévő daganatos sejt, sejtek továbbfejlődését, antioxidáns (a méreganyagokat megköti), leköti a rákkeltő szabadgyököket, képes a rákkeltő anyagokat lebontani.
Gyomorráknál és prosztataráknál a leghatásosabb: legalább napi 1000 mg. Nem lehet túladagolni, mert vízben oldódó vitamin, a fölösleg kiürül a szervezetből.
Amiben megtalálható: citrusfélék, savanyú káposzta, sóska, csipkebogyó, eper, kivi, feketeribizli, retek, paprika, karalábé, kelbimbó, alma, krumpli.



E-vitamin

Legtöbb E-vitamin a tökmagolajban van. A C-vitamin mellett, a második legjelentősebb antioxidáns vegyület, szervezetünk védelmi rendszerének kulcseleme. Szelénnel kombinálva ajánljuk.
Serkenti a normális sejtek növekedését, miközben gátolja az abnormális sejtek fejlődését.
A mellrákos és prosztatarákos betegek E-vitamin pótlása 22%-al csökkentette a halálesetek számát (napi 80 mg).
Amiben megtalálható: csírázó magvak, teljes gabona liszt, Gramm-kenyér, szója, csipkebogyó, dió, gesztenye, mandula, mák, tökmag, fokhagyma, kapor, csalán, zeller, petrezselyem.

K-vitamin

Figyelem! A K-vitamin injekciónál (vérzékenységre adják) megnőtt a leukémiások száma (szájon át szedése veszélyes).
Amiben megtalálható: káposzta, paradicsom, spenót.

Vízben oldódó vitaminok
  • B-vitamin (minden létező fajtája): amiben megtalálható: csírázó magvak, élesztő, a B 15 vitamin pedig sárgabarackmag (napi 8 szem).
  • C-vitamin: amiben megtalálható: paprika, citrom, burgonya, fekete ribizli, káposzta.
Zsírban oldódó vitaminok
  • A vitamin: amiben megtalálható: sárgarépa, csírázó magvak, sárgadinnye, tök, káposzta, sárgabarack.
  • D-vitamin: amiben megtalálható: napfény, nyers tej, tengeri alga, csírázó gabonafélék.
  • E-vitamin: amiben megtalálható: hidegen sajtolt olajak, pl. tökmagolaj, dió, mogyoró, tengeri algák.
  • K-vitamin. amiben megtalálható: paradicsom, káposzta, paraj.
Ásványi anyagok, makroelemek
  • Ca (kalcium): amiben megtalálható: füge, mák, szezám.
  • Cl (klór)
  • K (kálium): a sejtfalak védelméért felelős. Amiben megtalálható: bab, száraz borsó, lencse (hüvelyesek), dió, mák, mazsola, mandula, földimogyoró, tökmag, napraforgó, gesztenye, spenót, kelkáposzta, retek.
  • Mg (magnézium): a káliumhoz és az enzimműködéshez szükséges.Kombináljuk az ételeket: búzakorpa, búzacsíra, mák, napraforgómag, bab, mandula, kukoricaliszt, zabpehely, Graham-kenyér.Amiben még megtalálható: ásványvíz, csírázó magvak, vöröshagyma.
  • Na (nátrium)
  • P (foszfor): amiben megtalálható: szezámmag, lencse, burgonya, élesztő.

Mikroelemek
  • Co (kobalt): amiben megtalálható: cseresznye, körte, tej, lencse.
  • Cr (króm): amiben megtalálható: fekete bors, kakukkfű, csírázó gabonafélék.
  • Cu (réz): amiben megtalálható: tengeri algák, csírázó magvak, dió, sárgabarack, gesztenye.
  • F (fluor): amiben megtalálható: pitypang, fodroskel, sárgabarack.
  • Fe (vas): amiben megtalálható: dió, napraforgó, szilva, szárított vargánya.
  • I (jód): amiben megtalálható: fokhagyma, tengeri algák, vöröshagyma, ribiszke.
  • Mn (mangán): amiben megtalálható: mogyoró, petrezselyem gyökér, paraj, zöldborsó, fejes saláta.
  • Mo (molibdén): amiben megtalálható: élesztő, zöldség- és főzelékfélék.
  • Se (szelén): amiben megtalálható: ananász, zöldség és főzelékfélék.
  • Si (szilícium): amiben megtalálható: vöröshagyma tök spenót, uborka.
  • Zn (cink): amiben megtalálható: fehér bab, burgonya, élesztő, lencse.

Folsav

Az emésztőrendszerben lévő gyulladásos betegségek nem vezetnek daganat kialakulásához megfelelő mennyiségű folsav bevitele mellett.
Ha a folsav elmarad a szervezetből, kialakul a daganat.
Hasonló a helyzet a tüdőben a dohányzás miatt, és a méhnyak megbetegedéseinél, amit a folsav hiánya okoz.

Q 10

Megfelelő bevitele számos betegség esetén hatékonyan segít, pusztítja a daganatos sejteket.  Pl. mellráknál napi 390 mg szedése mellett egy hónap múlva megszűnt a tumor.
A betegeknél javul az élet minősége, kevesebb fájdalomcsillapítót szednek, javul a testsúlyuk, fiatalon maradnak az egészséges sejtek.

A rostok szerepe táplálkozásunkban

Fontos még ejteni néhány szót a rostok elengedhetetlen szerepéről. Béltisztítás, toxinok és mérgek megkötése, s kellő mennyiségű folyadékbevitel esetén a vastagbél megbetegedései elmaradnak. A rostok megkötik az epesavakat, zsírokat, csökkentik a koleszterinszintet.
Ha a rost mennyisége nő, a bélmozgás tökéletes, székrekedési arány csökken.
Az alapos rágás pedig csökkenti a fogszuvasodás esélyét.


Balázs István
természetgyógyász, reflexológus
www.eletpalca.hu

Képek:
adamr - FreeDigitalPhotos.net
nirots - FreeDigitalPhotos.net





 
 
[3762]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot


Warning: Division by zero in /var/www/lapcsalad/harmonet.hu/include/fooldal/rendezvenynaptar_slide_jobb_oszlop.php on line 67
 
 




 

ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x