5 perc jóga: Élénkítő vállállás
hirdetés
Címlap / Szépség-Egészség / 5 perc jóga: Élénkítő vállállás

5 perc jóga: Élénkítő vállállás

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-04-13

Feküdj hanyatt, kezeid tenyérrel lefelé, tedd a törzsed mellé, majd kezdd el felhúzni a térdeid. Támaszd meg a derekad kezeiddel, majd lassan kezdd el felfelé nyújtani a lábad a mennyezet irányába. 


Rendezvénynaptár
Ha már teljesen egyenes a lábaid, akkor is támaszd kezeddel a hátad. Ha úgy érzed elég volt, akkor lassan engedd le magad ebből a pózból, úgy, hogy először behajlított térddel veszel 2-3 levegőt, majd lassan a derékrészt támasztva kezeiddel, csigolyánként ereszkedj le a talajra.

Nyújtott lábbal helyezkedj el és egy kicsit told el a mellkasod a talajtól fejed enyhén hátrabillentve és a könyöködre támaszkodva, hogy ellensúlyozd az előbbi pózt.

Hatása
Serkenti a pajzsmirigy működését, mivel erőteljesen érinti a nyaki területet a vishuddhi csakrát. Segít a kommunikáció a logikus gondolkodás harmonizálásában. A véráramot a mindennapostól eltérő irányba tereli, ami serkentőleg hat a szív és érrendszerre, visszér és aranyér problémákon segíthet. Erősíti továbbá a gerincmenti izmokat és a farizmot is.

Azonban a nyakcsigolya fájdalmai vagy betegségei esetén nem javasolt ez a póz, vagy kérdd ki orvosod véleményét. Szülés után viszont kimondottan jót tesz. Segít visszanyerni alakod és a hasi szervek helyzetét javítja.



 
 
[ 4319 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x